Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1903
Hei
jeg skal kjøpe meg Htc desire, men er nesten ingen som har den nå utenom telenor da. Jeg er netcom kunde, og vil fortsette å være det.
Så visst jeg kjøper mobilen uten abonnement fra telenor, kan jeg be om en opratørlåskode da?
bare kjøp med abonnement. da får du den for ca 2500kr og kan be om operatør lås koden gratis med engang, og kan bruke hvem som kort du vil.
Det vil jo ikke være spesielt god løsning å kjøpe den subsidiert på et abonnement hos Telenor da han må betale en månedsavgift i 12 måneder på den da (bindingsavtale for å få den billigere)
Sist endret av thomasw; 26. august 2010 kl. 21:48.
har akkurat kjøpt htc desire med telenor super pluss abonnement. betale 899kr for telefonen og må da betale 129kr i måneden i eg ar. total sum 2447kr. ringte telenor og fikk operatør låsen uten spørsmål og det båt gratis, spurte for sikkerhets skyld.
Og ja, om du kjøper telefonen uten abonnement skal den vel ikke være låst til noen operatør. Betal full pris og gjør hva faen du vil med mobiltelefonen. Eller kjøp den subsidiert; betal abonnementsavgift i bindingstiden (evt. si opp bindingsavtalen for et par tusenlapper).

Det er riktig, men da er du i alle fall bundet til å betale de kronene hver måned i et helt år. Om DET ikke er noe problem for TS så kan han selvfølgelig gjøre som deg, ja.
Sist endret av thomasw; 26. august 2010 kl. 21:58.
Rattus Norvegicus
pr0cyon's Avatar
De har den uten abb. på elkjøp