Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 844
original reprint
xaff's Avatar
Får ikke skjerm- eller isdn kort virker. Skjermkortet klarer ikke grafikk det skulle ha klart, og jeg får faen ikke til å konfigurere isdn kortet til å virke ordentling. Burker SuSE 7.3. Help. Somebody.
Kanskje du bør oppgi litt informasjon om skjermkortet og isdnkortet? bare et lite tips..
original reprint
xaff's Avatar
Trådstarter
God ide. Skjermkortet er av geforce2pro og isdn kortet er et billion col. se eller no sånt.
Har du lagt inn X 4.1.0 og lastet ned de nyeste driverene fra www.nvidia.com? Og for all del ikke bruk sax, det har ikke jeg hatt noe særlig hell med, hvertfall.
original reprint
xaff's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Xtrax
Har du lagt inn X 4.1.0 og lastet ned de nyeste driverene fra www.nvidia.com? Og for all del ikke bruk sax, det har ikke jeg hatt noe særlig hell med, hvertfall.
Vis hele sitatet...
Huh? Xaff = Ultra Linux Newbie
X 4.1.0? Som i X window?
Den instalerte noen uoffisielle greier til skjermkortet, men det er ikke så nøye. Skal ikke spille med linux uansett. Og alt annet enn 3d funker jo helt fint...