Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 798
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal prøve oxycodon 80mg for første gang.

Forstår det slik man bør knuse tabletten og svelge den i papir? Hva slags papir?
Hvor fort virker dette?

Hvor mye kan man ta uten at det er farlig, og hva skjer om det blir for mye? Spyr man eller sovner man bare?


Kan man kombinere det med ketamin?
Dødlig dose for opioidnaiv voksen (ikke toleranse for opiater/ikke avhengig) er fra 60mg og oppover.
Du kan finknuse den/pulverisere den, og ta ca 20mg , dvs dele opp i 4 like linjer.

Mvh

Trenger ikke papir, bare fukte fingeren så pulveret fester seg, og suge det av fingeren og svelge med noen glass vann.

Mvh
Sist endret av Bobben79; 1. mars 2024 kl. 17:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar..

Hvor raskt begynner det virke? Og hvor lenge maks effekt ?

Hva skjer om det blir for mye, spyr man eller sovner man?

Og kan det kombineres med ketamin?
Duden over sier 60mg kan være dødelig og du skal ta 80mg?? Tenk deg om to ganger. Ikke blande med ketamin nei.
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Nei jeg lurte på om jeg skulle ha en tripsitter, og om vedkommende da ville få med seg om det ble for mye etter hvert og jeg sovnet- eller om det er slik at man kaster opp og blir dårlig?
Tar du 20-30 mg så får du en ganske kraftig rus. Ikke snakk om å sovne, men du kan bli kvalm.

Ikke bland med ketamin, Det er bare dumt. Spar den til en annen anledning.

Det virker som at du ønsker å presse grenser på dosering, noe som er voldsomt dumt på opioder uten erfaring.

Du kan oppleve en kraftigere rus med bare ketamin, der kan du presse grenser og gønne på litt. Da kan det være kjekt med en tripsitter.

Lykke til og rull med måte
Å blande ketamin og oxy vil bare føre til at ketamin ødelegger oxy rusen og oxyen ødelegger ketamin rusen.
Ikke ta mer enn maks 20-30 mg i løpet av 6 timer.

Er man som deg, uten toleranse så holder 80 mg fint i ca. 24 timer. Visst du deler det opp og tar litt hver 6. Time.
Ikke ta Ketamin sammen med opioder, da ender du opp som skuespilleren fra Friends som endte opp død i badekaret med opioder og ketamin i blodet. Og det opiodet han tok er mye svakere enn oxy. Oxy er det dødeligste lovlige opiodet, bortsett fra fentanyl.

Første gang må du også regne med å bli en del kvalm. Jeg ble iallefall det første gang jeg tok kodein.
Men når kroppen er blitt vant til opioder, så blir det omvendt. Altså at man blir mindre kvalm av å ta opioder. Iallefall i mitt tilfelle.
Sist endret av einsteindragon; 1. mars 2024 kl. 19:17.
Plis ikke ta mer enn 20mg første gang
80mg for første gong er jo sinnsykt mye,holder sikkert me 20mg ihvertfall 30mg
Jeg vil bare påpeke at 80mg administrert samtidig vil ved stor sannsynlighet føre til død på en normalvektig person uten toleranse. Kan hende det bare er meg, men virker som at folk snakker om 80mg som en høy dose. Men la det ikke være noe tvil, det er en overdose
Jeg bruker jevnlig, og tar sjeldent noe mer enn 30mg morgen, så 10mg litt senere når jeg har sett an formen.

80mg er som sagt galskap.

Dropp ketaminen. Innta 20-30mg. Røyk hasj om du liker det. Oxy + hasj = nod.
80mg!! Gjør for all del ikke det!