Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2019
Hei, er det noen likesinnede som ønsker og reise til nord Spania og bo i skogen der noen måneder. Eller gjerne overvintre?
Har bodd i spania i 3år for et par år siden, men ikke vært helt i nord.
Har lest, sett bilder og hørt fra andre at det er paradis.
Dit jeg ønsker og reise er en nasjonalpark.
Det er huler, fossefall, kulper med deilig grønt vann.
Rett og slett herlig!
Vil lage en feit camp i skogen, og gjerne overvintre der.
Noen som tør og bli med på noe slikt?

Er åpen for å lage en bra "hippie" camp i skogen i norge og, men det er jo så kaldt her på vinteren....
Sist endret av Gidskgens sønn; 13. juli 2015 kl. 14:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Applauderer ideen, det er vel noen camps i spania allerede. Kanskje du kan sjekke ut dem om du ikke får respons her?
Om du tenker hippie camp som jeg gjør så må du jo være mer enn 3 måneder så du rekker minst 1 avling
Damn, dette hørtes fantastisk ut. Har tenkt på noe lignende selv.
Hadde du vært 1 og et halvt år tidligere ute så hadde jeg muligens hoppa på muligheten, men nå har jeg bundet meg til skolelivet for en stund og føler jeg må fullføre det jeg har begynt på. Ønsker deg lykke til og alt godt og håper på noen oppdateringer om det blir noe av
Hunersk keiser
Attila's Avatar
Ah, høres herlig ut. Har dessverre både skole ogbehov for medisinsk oppfølging, men har tenkt en del på dette selv. Høres rått ut.
Trådstarter
7 2
Er det ok der nede, blir jeg hele vinteren.
Er klart at én avling må til..
Btw er ikke noe problem å lage hippie kamp i Norge. Dagens utstyr fikser selv nordisk vinterklima. Det eneste du trenger er å være glad i være ute i snøen samt å tine vann om du legger camp utenom vestlandsk kystlandskap
Men det blir jo kjipere i forhold til innhøsting
Sist endret av frtoretang; 14. juli 2015 kl. 19:18.
Har hørt at det kan bli litt kaldt i nordspania om vinteren.
Ellers så har jeg vært inne på det samme i noen år, men da å kjøpe et gammelt utslitt cavehouse som man kan ordne opp, er et must med noen mål mark så man kan dyrke grønnsaker å urter og ha noen melkedyr og kjøttdyr. Har som nevnt i en annen tråd sett litt på skog osv på sørlandet, men det er ofte veldig dyrt der.

Det beste er jo å være et par stykker så man enkelt kan stelle en større gård. er man 20 stykker som spytter i 10k hver får man en god del mark. Men det kommer vell litt an på hvor langt man har lyst til å dra det.

Jeg hadde blitt med om det ikke var for at jeg har seilbåten som må hjem osv.
men blir gjerne med i vinter. Bare jeg får leid ut huset og solgt båten.