Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1463
God sommer kjære med freaks, da det er sommerferie for de fleste her og meg så lurte jeg på om det er noen her som har tips til ett ferie sted i Europa som dere kan anbefale for 2 stk. Tenker IKKE på syden tur da dette er kjedligt og du opplever nada. Kunne tenkt oss en plass vi opplever noe, men som likevel har bra uteliv, type alpene kanskje?
Chamonix i Frankrike
Berlin i Tyskland
Reis til et sted hvor du får mer mat og opplevelser for krona. Da blir det feriestemning uansett.

Jeg liker hovedsteder.

Stockholm er kult nok uten å måtte reise så langt. Med NSB tar dere tog til Göteborg og så videre til St.holm for rundt 500 kroner per person.

Kan tenke meg Amsterdam og Roma er fett for to personer og, med tanke på attraksjoner/kulturminner og uteliv.

Madrid er billig og bra.
Har vært i London 3 ganger og kan bare skryte
Amalfi, Toscana, Venezia, Rijeka, Split Mye bra mat og idyll alle stedene.
Estoril, Portugal
Barcelon, Spania
Budva, Montenegro

Alle veldig fine steder, men trur jeg likte Estoril best, var en veldig god blanding av gammelt og nytt.
Bra uteliv? Dublin!
jamen yolo da.
luni's Avatar
Sitat av CookieY Vis innlegg
type alpene kanskje?
Vis hele sitatet...
Lyon da kanskje. Vakre omgivelser, flust av severdigheter og bra uteliv. (Og mange gode restauranter, hvis det også er viktig.)