Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Denne tråden er promotert.
At en tråd er promotert betyr at staben grunnet kvalitet, viktighet eller av andre årsaker har valgt å fremheve tråden.
  2799 626664
Hellu!
Jeg så en film for uhm ett år siden, er en nazi film, ingen gammel film og er fra "nå" tid altså ikke med krig osv..
husker ikke hva den heter!
Sitat av Trono Vis innlegg
Nei.. Vakke dn.. :P
Vis hele sitatet...
August underground mordum?
Noen av klippene fra filmen er i denne videoen: http://www.youtube.com/watch?v=j37_oSo9yXI

Sitat av white? Vis innlegg
Hellu!
Jeg så en film for uhm ett år siden, er en nazi film, ingen gammel film og er fra "nå" tid altså ikke med krig osv..
husker ikke hva den heter!
Vis hele sitatet...
Noe mer om handlingen enn at det er en 'nazi' film?
Shot in the dark: Død snø
Sist endret av Elemental; 25. februar 2010 kl. 19:24.
hehe ja , er hvordan livet er ( for dem ) handler om en kar "leder" han har også en lille bror som vil bli som han, men etter en stund finner storebroren ut at dette er dumt osv osv, og lille broren fortsetter i miljøet, mens store broren prøven å stoppe han.

mener å huske det var noe med "x" i navnet xD
Sist endret av white?; 25. februar 2010 kl. 19:30.
Sitat av white? Vis innlegg
hehe ja , er hvordan livet er ( for dem ) handler om en kar "leder" han har også en lille bror som vil bli som han, men etter en stund finner storebroren ut at dette er dumt osv osv, og lille broren fortsetter i miljøet, mens store broren prøven å stoppe han.

mener å huske det var noe med "x" i navnet xD
Vis hele sitatet...


American history X

http://www.imdb.com/title/tt0120586/
Der ja! takker
Sitat av booboo Vis innlegg
Vis hele sitatet...
You beat me to it.

Sitat av Husemann Vis innlegg
Jeg så en film. Den handlet om en gutt som flyttet, tror jeg, til et nytt sted. Han hadde ikke gjort leksene sine, så han fant på en løgn. Hunden tok leksene. Gutten ble mobba på skolen, og han sa til klassefolka at han hadde diger ****. Han sa han hadde rockestjerneforeldre, og en oransj Porsche.

Plutselig en dag ble alle hans løgner oppfylt. Han kunne ikke kjøre.

Noen som vet navnet på filmen?
Vis hele sitatet...
Ja? Jeg har lett litt, men husker ikke :O
Sitat av Husemann Vis innlegg
Jeg så en film. Den handlet om en gutt som flyttet, tror jeg, til et nytt sted. Han hadde ikke gjort leksene sine, så han fant på en løgn. Hunden tok leksene. Gutten ble mobba på skolen, og han sa til klassefolka at han hadde diger ****. Han sa han hadde rockestjerneforeldre, og en oransj Porsche.

Plutselig en dag ble alle hans løgner oppfylt. Han kunne ikke kjøre.

Noen som vet navnet på filmen?
Vis hele sitatet...
Full of it

http://www.imdb.com/title/tt0446752/
Sitat av STOREida Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Herlig, takker
Leter etter en film jeg så for et par år siden. Hvis jeg ikke husker feil så var den om en brannmann. Det var en fyr som tente på masse hus og drepte folk som utgav seg for å være han brannmannen. Han brukte hans fingeravtrykk osv. til slutt endte det med at han brannmannen ble arestert for hendelsene og jeg tror det var dødsstraff.
Leter etter en gammel tegnefilm som jeg så for mange år siden. Husker ikke stort, men var en tegne film om noen dyr, minst jeg husker en rev, er en gjeng med dyr som er sammen. Inni filmen så drar de til et stort tre hvor de tar en heis til toppen hvor de ser utover hele skogen elns. Tror de er ute etter å sjele noe fra menneskene eller noe slikt. Husker også en scene hvor de prøver å rømme fra menneskene tror jeg, løper på en parkeringsplass og på noen hustak.
Er ikke flukten fra dyreskogen.
Sitat av white? Vis innlegg
Hellu!
Jeg så en film for uhm ett år siden, er en nazi film, ingen gammel film og er fra "nå" tid altså ikke med krig osv..
husker ikke hva den heter!
Vis hele sitatet...
Kan ha vært fatherland. den er liksom en film om idag, men etter at Nazistene vant krigen!
Sitat av Kirie Vis innlegg
Leter etter en gammel tegnefilm som jeg så for mange år siden. Husker ikke stort, men var en tegne film om noen dyr, minst jeg husker en rev, er en gjeng med dyr som er sammen. Inni filmen så drar de til et stort tre hvor de tar en heis til toppen hvor de ser utover hele skogen elns. Tror de er ute etter å sjele noe fra menneskene eller noe slikt. Husker også en scene hvor de prøver å rømme fra menneskene tror jeg, løper på en parkeringsplass og på noen hustak.
Er ikke flukten fra dyreskogen.
Vis hele sitatet...
Kan det være Jungeldyret Hugo?
Neinei er ikke Hugo. Er en gammel tegnefilm jeg husker jeg hadde på VHS. Er vel fra 90-tallet -+ eller noe slikt.
Husker kun et par scener, men er ikke lett å forklare de
▼ ... noen uker senere ... ▼
Nerd på deltid
Husker jeg så en film for en del år siden 8-9kanskje filmen er antagelig eldre. Jeg husker den handlet om framtiden og robotter og filmen følger en robott som begynner og tenke for seg selv ellerno. Han drar på en reise rundt om i verden for og lete etter likesinnede robotter men han finner ingne og ender opp med og lage et hus på stranden av det han finner på stranded. Så kommer familien som hadde han på besøk.

Vet det ikke er så mye men har lett etter denne filmen i flere år uten og finne den så setter stor pris på all hjelp jeg kan få!
Sitat av Foslid Vis innlegg
Husker jeg så en film for en del år siden 8-9kanskje filmen er antagelig eldre. Jeg husker den handlet om framtiden og robotter og filmen følger en robott som begynner og tenke for seg selv ellerno. Han drar på en reise rundt om i verden for og lete etter likesinnede robotter men han finner ingne og ender opp med og lage et hus på stranden av det han finner på stranded. Så kommer familien som hadde han på besøk.

Vet det ikke er så mye men har lett etter denne filmen i flere år uten og finne den så setter stor pris på all hjelp jeg kan få!
Vis hele sitatet...
Bicentennial Man.

atlef.
hei. leter etter en film så ikke er utgitt i det siste for å si det sånn.

det handler om 2 personer der den ene mannen er hvit og blind og den andre svarte mannen er døv. de to klarer seg godt sammen og hjelper hverandre og det blir mye oppstyr når di er på en bar og slåss. den ene må fortelle hvor den andre er og blir mye morsomt.

filmen er amerikansk.

det er en komedie og såg ut til å være fra før 2000 talet da jeg såg den.
er leenge siden jeg såg den, har prøvd å lete etter den overalt men finner ingen spor.


kan noen hjelpe?
Muligens see no evil, hear no evil fra 1989. Høres sånn ut ihvertfall
Ok kan nesten garantere at dere ikke klarer denne har søkt og lett sykt lenge:

Var en tegnefilm (film ikke serie) med animelignende tegninger, søkte på et anime forum en som
hadde sett filmen mente det ikke var en anime. Så den en gang på slutten av 90 tallet så husker ikke så mye
detaljer, men har kommet frem til en del punkter som er litt + - korrekte.

- Den var enten norsk eller engelsk tale husker ikke

- gikk på en norsk tv kanal en gang på slutten av 90 tallet

- Roboter og mennesker var i konflikt med hverandre

- handlingen foregikk i en dome (kuppel) rundt en stor by

- Tror hovedpersonene var en gutt og en jente

- Gutten hadde vært i en ulykke som liten og en del av armen hans var laget av
metall, jenta trodde han var en robot når hun så det

- En feit gutt som styrer en eller flere robotter (husker ikke) med en spake

- I slutten kommer gutten og jenta seg ut av domen

- Det er ikke filmen metropolis selv om den har noe fellestrekk

Selv om jeg husker alt dette har jeg ikke klart å finne noen som kan hjelpe meg.
Hadde vært flott visst noen hadde sett den
Sist endret av Thriller; 20. mars 2010 kl. 00:05.
Jeg så litt av en film for noen dager siden. Filmen vistes ikke på TV, og jeg er neimen ikke sikker på hva den heter.
Det er en asiatisk skrekkfilm. Det er ei jente som dør, og prøver å drepe hovedpersonen. Jeg kan huske at de var i en gang, der hun gikk i taket. Han sprang ned noen trapper, men havnet alltid i fjerde etasje.

Han klatrer også ned en stige, der hun følger etter han.
Helt på slutten av filmen, står det at filmen er basert på en ekte historie.

Jeg håper det er noen her som vet hva filmen heter, og kan hjelpe meg, og jeg blir evig takknemlig for svar
Dama mi vil se en dvd som på følgene:

Det er en jente som har "alt" bor hos Faren sin, men oppfører seg litt villt. så blir hun sendt bort til en streng skole og hun misstrives.

Help any1?
@magnus:
wild child..

For min del ser jeg etter en gammel film: sånn 90-tallet engang. Gikk på canal+ et av de første årnene de kanalene kom.
Det er en komedie som foregår på en ubåt. Husker ikke mye men noen "handlinger": en av de gutta er flink til å etterlikne hvaler, og han gjør dette en gang når det er farepåferde. Og så er det i en scene de skal ha strøm i noe i ubåten, men så er ledningen tydeligvis litt for kort, så en person tar da tak i begge ledningene og lar strømmen gå gjennom seg for å få fart på ting. Det er vel det jeg husker.

Også er det en annen fra samme periode omtrent og samme kanal. Det er da en film som har omtrent dette plottet: En liten gjeng havner på en øde øy. Kanskje det er en familie??. Vel, også komedie, så det skjer vel ettellerannet moro i denne filmen også. Tynt som faen, men kanskje noen så på canal+ på samme tidspunkt som meg og husker denne filmen samtidig som ubåtfilmen?
[quote=moret;1663866]@magnus:
wild child..

For min del ser jeg etter en gammel film: sånn 90-tallet engang. Gikk på canal+ et av de første årnene de kanalene kom.
Det er en komedie som foregår på en ubåt. Husker ikke mye men noen "handlinger": en av de gutta er flink til å etterlikne hvaler, og han gjør dette en gang når det er farepåferde. Og så er det i en scene de skal ha strøm i noe i ubåten, men så er ledningen tydeligvis litt for kort, så en person tar da tak i begge ledningene og lar strømmen gå gjennom seg for å få fart på ting. Det er vel det jeg husker."


Kan det være Down Periscope?

http://www.imdb.com/title/tt0116130/

Har ikke sett filmen selv, men det er den eneste komedien fra en ubåt som jeg
kommer på
det så veldig sånn ut skal plyndre litt i bukta og se om det er det, men ser jo veldig lovende ut
Hvilken film er dette?:
Jeg så denne filmen da jeg var svært ung og husker kun vagt hva den handler om. fikk noe flashback til den nå som jeg så cold mountain. skal forsøke å forklare:

jeg tror det finner sted rundt 1850 eller tidligere (hest og kjerre tid)
en mann kommer hjem til kona si etter krigen. men henne har nå vært sammen med en annen. (eller en har blitt forelsket i henne elllerno)
konen og mannen har et merkelig forhold til hverandre, der kona ikke helt vet om mannen som har kommet tilbake er den samme mannen som dro. dette går igjennom hele filmen. Det er også noe med historien hans som ikke helt stemmer. noe om en kompis som er begravet i fjellet. på grunn av dette blir han dømt til døden i slutten av filmen. hvor han forklarer hva som egentlig hendte ti konen. men velger å dø alikevel. nå helt på sllutten husker jeg at han også delte opp landet (tomta si) og solgte eindom til negere (noe som var svært uaksepert av landbygda): negere fikk kjøp eindom dersom de var med å plante tobakk.

dette ble kansje litt rotete. beklager dette på forhånd:
mulige skuespillere kan ha vært:
nicole kidman
tom cruise
robbin williams
har sjekket filmografiene deres på IMDB men ikke funnet filmen jeg leter etter enda :/
Jeg husker en film fra leeenge siden, husker ikke om det er action, komedie eller hvilken sjanger.

Jeg tror at noen skulle bli ofra av noen innfødte på en øy til en vulkan, vulkanen får utbrudd, og en mann blir slengt ut av vulkanen og lander sammen med kofferten sin i vannet, og lager en flåte av den, eller legger seg oppå den eller noe. Dette er så vaagt så vagt at jeg såvidt husker det.

Kan forresten ha vært Donald eller en drøm, såpass vagt er det. Men husker akuratt ett bilde fra den scenen der han ligger på de koffertene, så tror det er en film :P
Sitat av OnkelBlå Vis innlegg
Jeg husker en film fra leeenge siden, husker ikke om det er action, komedie eller hvilken sjanger.

Jeg tror at noen skulle bli ofra av noen innfødte på en øy til en vulkan, vulkanen får utbrudd, og en mann blir slengt ut av vulkanen og lander sammen med kofferten sin i vannet, og lager en flåte av den, eller legger seg oppå den eller noe. Dette er så vaagt så vagt at jeg såvidt husker det.

Kan forresten ha vært Donald eller en drøm, såpass vagt er det. Men husker akuratt ett bilde fra den scenen der han ligger på de koffertene, så tror det er en film :P
Vis hele sitatet...
Det er Garantert Joe Verus the Volcano http://www.imdb.com/title/tt0099892/
Jeg leter etter en ny eller kommende komedie der en "pingle" lager seg et persona som er mye tøffere enn seg selv. Personaen heter "Francois" eller noe i den duren.
Sitat av bobbo Vis innlegg
Jeg leter etter en ny eller kommende komedie der en "pingle" lager seg et persona som er mye tøffere enn seg selv. Personaen heter "Francois" eller noe i den duren.
Vis hele sitatet...
Youth in Revolt
Sitat av Az0g Vis innlegg
Vis hele sitatet...

Nei det er nettopp det det ikke er :P men da jeg så cold mountain minnet den filmen meg på den jeg forsøker å komme fram til. vet ikke om det er kjent film engang. så den bare på Tv3 da jeg var yngre. ønsker kun å se den for det nostalgiske
Sitat av toxicity Vis innlegg
Det er Garantert Joe Verus the Volcano http://www.imdb.com/title/tt0099892/
Vis hele sitatet...
YouTuba sluttscenen
Det var den Tusen takk

Haha, utrolig dårlig effekter.
Var nok litt vel mer morro da jeg var 10 år :P
filmen er noen år gammel, husker bare at i starten ble ei dame tatt til gissel av en raner ellernoe. så kom det ein fyr og måtte skype igjennom skuldre hennes for å drepe kidnapperen. lurer på om det var rifle han brukte og at den var ved T-banen eller noe :?

burde kanskje huske hva den het men husker bare starten og ikke noe mer :P
Sitat av WhiteHat Vis innlegg
filmen er noen år gammel, husker bare at i starten ble ei dame tatt til gissel av en raner ellernoe. så kom det ein fyr og måtte skype igjennom skuldre hennes for å drepe kidnapperen. lurer på om det var rifle han brukte og at den var ved T-banen eller noe :?

burde kanskje huske hva den het men husker bare starten og ikke noe mer :P
Vis hele sitatet...
SWAT

titegn
Sitat av WhiteHat Vis innlegg
filmen er noen år gammel, husker bare at i starten ble ei dame tatt til gissel av en raner ellernoe. så kom det ein fyr og måtte skype igjennom skuldre hennes for å drepe kidnapperen. lurer på om det var rifle han brukte og at den var ved T-banen eller noe :?

burde kanskje huske hva den het men husker bare starten og ikke noe mer :P
Vis hele sitatet...
tror det er Edison. han sier ivertfall til dama: Now this is going to hurt sweetheart. s skyter han igjenom skulderen hennes med en rifle

http://www.imdb.com/title/tt0389957/
Hei.
Leter etter en film jeg ikke husker så mye av. Hovedpersonene er et slags ekspedisjons lag. (litt uklart)
De må mellom to klipper for å komme til det "onde" landet. En litt gammel kar legger en stokk over og holder den fast så ikke den skal rulle. når det er hans tur til å gå over sparker en av de på den andre siden ned stokken. Husker ikke om han hadde begynt og gått eller ikke.
En scene jeg husker ganske godt er at en av de folka blir tatt av aper eller gorillaer og blir lagt ned på en stein så kommer en annen ape og smasher hodet hans med en stein.
Jeg vet det ikke er mye men håper noen har peiling.

På forhånd takk
Sitat av Restyle Vis innlegg
Det er en film jeg leter etter også; den er veldig gammel - og har vel ikke sett den på minst 5 år.

Det jeg husker av filmen er at det aller, aller meste foregår på havet.
Det er en "gjeng" med "banditter" (eller noe i den duren) som kjører rundt på havet med noe jeg vil klassifisere som en avansert vannskuter.

Jeg husker at "jord" var noe som var veldig skjeldent, og var noe som hadde en veldig høy salgsverdi i filmen.

Det var endel slossing, og "waterchasing" hvis man kan kalle det for det. I filmen ble en av personene (hovedpersonene) fanget, og ble satt i et bur. Der ble han sunket sakte med sikkert ned i gjørme, men klarte å komme seg løs.

Husker også at en av personene som var på en båt, pisset i en flaske å heldte det oppi en "rensemaskin" hvor det ble "rent" forså å drikke det igjen. (Lite vann å drikke ute på havet).

Noe jeg er litt usikker på er hvorvidt de gikk ned på havbunnen til slutt for å samle jord, siden en av personene var smarte nok til å skjønne hvor dette kom fra.

Hvis jeg ikke tar helt feil het filmen noe med "water" i seg.
Takker for all hjelp.
Vis hele sitatet...
Waterworld med Kevin Costner var det nok.
Sitat av Dirk Diggler Vis innlegg
Waterworld med Kevin Costner var det nok.
Vis hele sitatet...
Helt korrekt Tror det har blitt nevnt, men takker uansett.
Halla.. Lurer på om noen her kan hjelpe meg finne navn på film eller navn på skuespiller i den filmen..

Filmen handler om 2 brødre som driver et hotell, og de slåss og herjer hele tia..

Skuespillerne er britiske, og filmen er av type "crazy-komedie"

Han ene skuespilleren har spilt i komiserier også..

Tror filmen er fra 1995-2005..

Hadde vært fint om noen her veit hva filmen heter eller hva skuespillerne heter..
[quote=Pølzemakeren;1672943]Hei.
Leter etter en film jeg ikke husker så mye av. Hovedpersonene er et slags ekspedisjons lag. (litt uklart)
De må mellom to klipper for å komme til det "onde" landet. En litt gammel kar legger en stokk over og holder den fast så ikke den skal rulle. når det er hans tur til å gå over sparker en av de på den andre siden ned stokken. Husker ikke om han hadde begynt og gått eller ikke.
En scene jeg husker ganske godt er at en av de folka blir tatt av aper eller gorillaer og blir lagt ned på en stein så kommer en annen ape og smasher hodet hans med en stein.
Jeg vet det ikke er mye men håper noen har peiling.

På forhånd takk[/QUOTE

Congo?
http://www.imdb.com/title/tt0112715/
Leter etter en barnefilm der hunder er undercover agenter, som kommer seg ned i et hovedkvarter via hundehusene. Dette er ikke en tegnefilm. Handler om en gutt som har mista hunden sin, og deretter får en Bagle valp som han ikke er så glad i med en gang, men får et godt forhold til utover filmen. Denne valpen blir da "vervet" til å bli en agent av en eldre hund. Agentene er i mot kattene som har en ond plan om å lage et middel som får mennesker til å bli allergisk mot hunder. Faren til barnet i filmen er allergisk og tilbringer mye tid i laben sin for å finne en kur (som han til slutt finner).

Håper noen vet hva jeg snakker om.
Sitat av Arisia Vis innlegg
Leter etter en barnefilm der hunder er undercover agenter, som kommer seg ned i et hovedkvarter via hundehusene. Dette er ikke en tegnefilm. Handler om en gutt som har mista hunden sin, og deretter får en Bagle valp som han ikke er så glad i med en gang, men får et godt forhold til utover filmen. Denne valpen blir da "vervet" til å bli en agent av en eldre hund. Agentene er i mot kattene som har en ond plan om å lage et middel som får mennesker til å bli allergisk mot hunder. Faren til barnet i filmen er allergisk og tilbringer mye tid i laben sin for å finne en kur (som han til slutt finner).

Håper noen vet hva jeg snakker om.
Vis hele sitatet...
Som hund og katt eller Like Cats and Dogs
Sitat av Arisia Vis innlegg
Leter etter en barnefilm der hunder er undercover agenter, som kommer seg ned i et hovedkvarter via hundehusene. Dette er ikke en tegnefilm. Handler om en gutt som har mista hunden sin, og deretter får en Bagle valp som han ikke er så glad i med en gang, men får et godt forhold til utover filmen. Denne valpen blir da "vervet" til å bli en agent av en eldre hund. Agentene er i mot kattene som har en ond plan om å lage et middel som får mennesker til å bli allergisk mot hunder. Faren til barnet i filmen er allergisk og tilbringer mye tid i laben sin for å finne en kur (som han til slutt finner).

Håper noen vet hva jeg snakker om.
Vis hele sitatet...
Aldri sett filmen før, men etter å ha tastet inn det du skrev i google kom jeg frem til denne

Jeg vil tro det er riktig?

Ha en videre fin påske.
Leter også etter en film som handler om en merkelig mann med hockey sveis.

Det eneste jeg husker er at han finner en "meteor" som viser seg til å være en størkna bæsj fra verdensrommet. Han triller rundt på denne (har et unormalt godt forhold til den) og reiser en del tror jeg. Er kjempemange år siden jeg har sett den.
Sitat av Arisia Vis innlegg
Leter også etter en film som handler om en merkelig mann med hockey sveis.

Det eneste jeg husker er at han finner en "meteor" som viser seg til å være en størkna bæsj fra verdensrommet. Han triller rundt på denne (har et unormalt godt forhold til den) og reiser en del tror jeg. Er kjempemange år siden jeg har sett den.
Vis hele sitatet...
Vilken farge hadde ''bæsjen''?
Sitat av Powlair Vis innlegg
Vilken farge hadde ''bæsjen''?
Vis hele sitatet...
Øh.. Mørk tror jeg? Sånn sort lignende. Husker det var natt og at han dro den etter seg med sånn trillebår opplegg.

Også at han ikke husker foreldrene sine. Kanskje det var det filmen handlet om (finne foreldrene).
Sitat av Arisia Vis innlegg
Leter også etter en film som handler om en merkelig mann med hockey sveis.

Det eneste jeg husker er at han finner en "meteor" som viser seg til å være en størkna bæsj fra verdensrommet. Han triller rundt på denne (har et unormalt godt forhold til den) og reiser en del tror jeg. Er kjempemange år siden jeg har sett den.
Vis hele sitatet...
Den hørtes bare awesome ut da. Vil vite dette jeg og.
Leter etter en film (muligens en mini-serie) som jeg så for en del år tilbake. Jeg er veldig dårlig til å forklare men prøver likevel.

Var en slags organisasjon som "Organiserte" selvmord blant unge mennesker, de hadde blant annet ei web side hvor de kunne få vite når og hvor de skulle komme for å ta livet av seg, det ble gjerne gjort i grupper. Passordene på den sida ble skiftet hver time så det var vanskelig for politiet å komme seg inn på sida.

Noen som vet?
Sitat av Gromle Vis innlegg
Leter etter en film (muligens en mini-serie) som jeg så for en del år tilbake. Jeg er veldig dårlig til å forklare men prøver likevel.

Var en slags organisasjon som "Organiserte" selvmord blant unge mennesker, de hadde blant annet ei web side hvor de kunne få vite når og hvor de skulle komme for å ta livet av seg, det ble gjerne gjort i grupper. Passordene på den sida ble skiftet hver time så det var vanskelig for politiet å komme seg inn på sida.

Noen som vet?
Vis hele sitatet...
er det mulig at det er en episode av en sånn politiserie? Husker noe lignende sjøl. En sånn fyr som organiserte også greideetterforskera å stoppe det i siste liten for en gjeng jenter?
Sitat av Totskalle Vis innlegg
er det mulig at det er en episode av en sånn politiserie? Husker noe lignende sjøl. En sånn fyr som organiserte også greideetterforskera å stoppe det i siste liten for en gjeng jenter?
Vis hele sitatet...
Det kan høres ut som den jeg leter etter ja, har du peiling på noe navn?