Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 987
Heisann!

For litt over 1 år siden kjøpte jeg meg et par med KRK Rokit 6 powered studio monitorer sammen med Avid Eleven Rack og Pro Tools. Det har fungert kjempe bra men nå føler jeg at jeg vil utvide det litt fra bare spilling av musikk, til lytting av musikk.

For øyeblikket spiller jeg av musikk via Eleven Rack som er koblet til PC via USB. Det jeg ønsker er å kunne ekspandere det videre slik at jeg kan koble til en slags forsterker sammen med en platespiller og en CD spiller. Det er ikke nødvendig at dette skal gå sammen med Eleven Rack'en, noe som jeg tviler på går. Men at det er mulig å koble dette til høytallerne og til PC'n. I tillegg er jeg også ute etter noe som kan gi full utnyttelse av mitt Sennheiser HD700 headset som foreløpig kun har vært koblet til Eleven Rack'en.

Jeg har egentlig ikke så veldig mye kunnskap rundt dette så hadde vært fint om noen her kunne kommet med hjelp og/råd over hva som jeg kan gjøre for å få det jeg ønsker.

På forhånd takk.