Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2419
Noen som skal på konserten i stavanger i juni?

Jeg og min bror har planer om å ta turen. Men i og med at dette bygget de skal ha det i ikke er ferdig enda, har jeg ingen sjans å finne ut hvor det er i forhold til andre ting.

Første gang jeg reiser til stavanger og skal ha hotell. Noen som har noe tips? De skal spille på Forum Expo Stavanger. Vil helst å lett tilgang til sentrum, men også komme oss enkelt og greit til konserten.
http://www.stavanger-forum.no/nb/i-naerheten-av-alt-1

her ser du beliggenhet av forumet. dette er i nærheten av alt, nærmeste hotel er rica forum som du ser, kanksje litt i det dyreste laget. Det går fint å bo på hotell i byen, da buss til konserten vil ta ca 5-10 minutter, da får dere korte avstander til en bytur og konserten. choice hotels pleier å tilby billige priser
Odin
Waffaz's Avatar
Trådstarter
Takker. Da er det ikke verre enn at vi evt kan ta en taxi også fra sentrum, om vi ikke finner ut av bussopplegget
Som sagt enten Rica Forum (nokså dyrt) elller First Hotel Alstor ca 6 minutt å gå Ellers går det busser hele døgnet til og fra Sentrum Jeg skal nok muligens på konserten
Har noen kompiser som skal opp dit med fly, og bo der et sted. Kan høre med han ene i morgen, og komme med svar her om du vil.
Smarthotel.no

5-600,- natta for en person. Helt greit sted, har brukt det flere ganger. Ligger sentralt på forus

Kart
Geek på deltid
SteInMetz's Avatar
Anbefaler ikke Smarthotel på Forus hvis dere ikke skal til Forus / Sandnes.

Hotell i Stavanger er dyrt, og som oftest er de fulle i ukedagene. Muligens noe mindre trøkk i Juni pga. ferie. Anbefaler uansett å bestille tidlig.
Velg ett av hotellene i sentrum av Stavanger. Så tar dere enten rutebuss eller taxi til Stavanger Forum / Expo.
Rutebuss: 3,5,9 ihvertfall, alle går fra sentrum. Taxi vil vel koste rett rundt minstepris 162,-
Odin
Waffaz's Avatar
Trådstarter
Det er planen SteinMetz.
Da kan vi tusle rundt på noen utesteder før/etter konserten!
Prisen er ikke så nøye så lenge det er god beliggenhet... Regner med i overkant av en tussing på en natt.
Geek på deltid
SteInMetz's Avatar
Anbefaler da Atlantic (Radisson). Midt i sentrum, ok hotell. 2min å gå til busstasjon. 2min å gå til hjertet av Stavanger sentrum
Er taxiholdeplass rett utenfor også.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Odin
Waffaz's Avatar
Trådstarter
Finner ikke så veldig mye info ang. Konserten. Noen som vet spilletider, og når dørene åpner?
https://www.facebook.com/events/218995321623939/

Dørene åpnes kl 18:00
Special Guest: Kvelertak kl 19:30.
Avenged Sevenfold kl 20:30


Jeg tenker meg på konserten Mulig og evt møtes??
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Det var helt supert! I forhold til Europe-konserten på Fauske var det helt sykt. Perfekt moshpitetikette til tross for at det gikk utover en del ufrivillige, men de visste ikke om fenomenet. Tror jeg så deg i køen SteInMetz hvis du brukte soppskjorta di.