Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2058
Hei

Skal kanskje nedover en uke til sharm el sheikh.
Men eneste som holder meg litt igjenn fra å dra er at jeg er litt usikker på sikkerheten der nede nå.
Mtp opptøyene som herjet der ifjord og alt det der styret rundt mubarak.

Sist endret av Hackett; 28. februar 2012 kl. 00:55.
http://www.landsider.no/traveladvice...rad-for-Egypt/

Men Sharm-El-Sheik er nok rimelig trygt om dagen.
Sist endret av The Great Catsby; 28. februar 2012 kl. 01:00.
Er vel for tiden en rettsak mot en nordmann som anklages for vestlig spionasje eller noe slikt som foregår der nede nå tror jeg. Ellers er det vel ikke 100% trygt der, jeg ville ikke satset mine 2,8 kroner på et annet sted. Hører Sør-Afrika er fredelig for tiden.
Hehe blir nok til at jeg reiser uansett, kommer jeg ikke med tilbakemelding gikk det gale! :P
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Hackett Vis innlegg
Hehe blir nok til at jeg reiser uansett, kommer jeg ikke med tilbakemelding gikk det gale! :P
Vis hele sitatet...
Gikk det gale da? Skal selv ned der nå i april
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
http://www.regjeringen.no/nb/dep/ud/...html?id=632132
Utenriksdepartementet oppfordrer reisende til å utvise aktsomhet ved reiser til eller opphold i Egypt.

Norske borgere som oppholder seg i eller som planlegger å reise til Egypt anmodes om å ta kontakt med ambassaden i Kairo for oppdatert informasjon og registrering av reise via www.landsider.no
Vis hele sitatet...
Trådstarter
Mja altså ble jo helt fulstendig sjokkert av pågangen til selgerne til tider. Sto 2 personer utenfor hvert hotell like utenfor sentrum som fulgte deg hele veien inn til byn og sa de klassiske norske ordene gang på gang. Og med en gang du trådde inn i "shopping" gaten hadde du fort 4-5 selgere rundt deg som omtrent klødde i fingrene etter å dra deg inn i butikken dems. Ellers en helt super tur!

Anbefaler også og holde deg unna taxisjåfører om du skal fikse noe røykings da jeg ble kjørt ut til et nabolag ingen hvit mann hører hjemme.