Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1561
Hei godtfolk,

I disse overvåkingstider så har jeg gått til innkjøp av en VPN fra vpntunnel.se

Skulle jeg f.eks laste ned ulovlig musikk eller tv-serier fra nettet er det kanskje greit å få det anonymisert. Alle her inne roper VPN hver gang det er snakk om sikkerhet og kryoptering osv.

Vel, så da har jeg kjøpt en VPN hos vpntunnel.se og lastet ned, så starter jeg programmet og logger inn og connecter. Alt ok. Men..

Etter det når jeg f.eks starter firefox og sjekker min ip på internet, så får jeg svar på at jeg har samme ip adresse som før.

Noen som bruker samme programmet som kan hjelpe meg litt igang?

På forhånd takk.
Testet på nytt nå, og nå får jeg annen IP en normalt på f.eks whatismyip.com Så det er jo bra.

Kan jo følge opp med nytt spørsmål. Hva med uTorrent? som allerede ligger innstallert? Vil det også gå via serverene til vpntunnel.se nå? Evt hvordan kan jeg bekrefte det?

Og skal sjekke expat shield som nevnt her, takk.
Sjekk under "Connection guard" og se om du finner torrent der.

Btw, er ikke alle serverne til VPN Tunnel som funker, hold deg til Sweden og Servername "SE07" "SE08" og "SE09"
Sitat av shonny Vis innlegg
Sjekk under "Connection guard" og se om du finner torrent der.

Btw, er ikke alle serverne til VPN Tunnel som funker, hold deg til Sweden og Servername "SE07" "SE08" og "SE09"
Vis hele sitatet...
Skal sjekke ut, trur ikke uTorrent lå der sist jeg så.
Valgte danmark som server først og det så ikke ut til å virke nei.

Måtte legge til uTorrent manuelt, ser ut til at det fungerer. Net stats på VPN programmet stiger masse når jeg starter en nedlasting i uTorrent hvertfall nå.

Ser lovende ut foreløpig Takk for svar så langt
▼ ... over en uke senere ... ▼