Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 660
Hei,

bare lurte på om denne er noe særlig. Jeg har ikke spesielt peiling på bærbare PCer.
Den skal brukes til enkel photoshoping, video, musikk, surfing, skriving osv. Kanskje noen litt eldre stategispill

Acer Aspire 3003LC/AMD Sempron 3000+ 15"

Spesifikasjoner
CPU : AMD Sempron 3000+
Minne : 512 MB DDR-333 soDIMM kan utvides til 2048 MB
Harddisk : 40 GB HD
CD Rom : CD Brenner og DVD Leser
Grafikk : Intel® Extreme Graphics Technology, opp til 64 MB (DVMT 2.0), Dual independent display support,
Kommunikasjon : Innebygget 56,6(V90) Modem, Broadcom 10/100 LAN Kort og
IO Porter : 3 x USB Ports, 1 x PC Card Slot, 1 x external VGA, 1 x PC Card Slot, 1 x modem, 1 x ethernet

Takker for alle svar.
prosessoren holder fint, ville oppgradert til en giga ram, men 512 holder. du burde hatt en dvd brenner istede for en leser, men det er ingen problem, det som er ille er det at harddisken bare er 40 GB.
flap's Avatar
Trådstarter
DVD-brenner har jeg på den stasjonere

Jeg har også tenkt på denne, men denne koster ca 1000 mer, men det er ikke sikkert jeg har råd til. :P

CPU : Mobile AMD Sempron™ 3100+ prosessorer
Skjerm : 15" TFT XGA (1024x768)
Minne : 512 MB DDR-333 soDIMM (2 X 256MB. Ingen plasser ledig)
Harddisk : 80 GB
Grafikk : SiSM661MX Integrated 3D Graphics med opptil 64 MB delt minne
Optisk enhet : DVD Brenner - Dual
Lydkort : Soundblaster Pro og MS DirectSound kompatibelt lydkort
Batteri : Lithium batteri (4 celler), intill 1 time
Kortplasser : 1 PC Card type III port
Eksterne porter : 1 port for ekstern skjerm,1 port høretelefon, 1 for ekstern mikrofon, 3 USB 2.0 porter
Nettverkskort : 10/100 Mbit nettverkskort,Trådløst 802.11g WLAN
En 15" skjerm med XGA-oppløsning vil se helt jævlig ut. Svære piksler.

Se etter laptoper med skjermer som ikke er XGA, men SXGA, feks.
17" er ganske standard på laptop, hvor mye har du tenkt å bruke da? å hvor er det du ser etter pc?

er det på psdata du leter eller?
flap's Avatar
Trådstarter
jeg ser på netshop.no, der jeg fant de billigste..
Jeg har planer om å bruke 6000
trodde aldri jeg skulle si dette, men dell er grei når det gjelder laptopper, du får greie prosessorer, bra skjerm, og masse tilbud

og dell sin garanti fungerer, jeg har en dell laptop selv... har bare hatt et problem, og det var harddisken som ble ødelagt. fikk en ny en i posten etter 2 dager. gratis
flap's Avatar
Trådstarter
men får jeg disse for 6000? Jeg syntes det så mye dyrere ut når jeg var inne på nettsiden ?
du velger en tilfeldig som ligger på prisen fra 6-7000 eller noe, så trykker du på velg, og konfigurer selv. der kan du legge til rabatter av alle mulige typer