Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1405
Ja, det er mine virkninger fra denne lovlige planten som er enormt populær i Norge. Jeg var nede på cafeteria i bygda og tok meg 2 cafe lattè, tok noen sigaretter mens jeg leste avisen. Jeg merker at jeg får brekninger av og til! Pleier å drikke 3 - 4 kopper kaffe per dag i en 2 - 3 timers periode.

På vei hjem fra cafeterian spydde jeg all kaffen ut. Bra at jeg ikke spydde mens jeg var på cafeterian. Jeg vil unødig bli sett på som en som .. ikke takler kaffe. haha

Kaffe inneholder antioxidanter. så det er bra. mer enn urtete har jeg lest. Men jeg kan ikke gå rundt å bli kvelt heller. Noen andre anbefalinger? Hva kan jeg ta istedenfor kaffe?
Tja, du kan prøve deg på koffeinfri kaffe.
Svisker, rosiner, blåbær, plommer, kål og spinat inneholder mengder av antioxidanter hvis det er de du er ute etter.
Jeg får også dette i perioder, angst av kaffe altså. Virker som om dette skjer når jeg er i generelt dårlig form ellers. Gjerne når jeg er stressa eller når jeg er fyllesyk. da har man jo angst uansett nesten men kaffe forsterker dette kraftig for mitt vedkommende. Det hjelper å drikke vann ved siden av kaffen da du blir dehydrert som pokkern av kaffe.
Trådstarter, du er ikke alene. Jeg blir i dårligere form av tre kopper kaffe enn tolv pils. Jeg drikker sjelden, så det har lite med langt framskreden alkoholisme å gjøre.

Blir irritabel og klønete av for mye kaffe.
mon tro om kaffe ble gitt til savene under den tid?
kaffe er DIGG om du ikke OVERDRIVER drikkingen!

En kaffekopp om morgenen er NOK!
En etter middag er og NOK!

2 kopper kaffe dagen er faktisk veldig lurt! Med tanke på at koffeinen mister sin stimulerende effekt om du drikker mer enn 3 kopper kaffe dagen.... (no shit!)

å drikke koffeinfri kaffe er som å ronke uten å ville sprute!