Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1443
Anonym bruker
"Hatsk Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde en merkelig hendelse for typ en uke siden.
Jeg var generelt redd og sjekket at ytterdøren var låst flere ganger ila timen før jeg gikk opp i andre etasje i huset for å hente noe.
Når jeg går ned trappen så ser jeg i speilvinduet at det står en person der.
I ren frykt setter jeg meg ned i en av trappetrinnene og sier hva er greia, skal du rane meg? Ingen svar. Dette var ish klokka 22.
Jeg sier til personen at jeg skal gå til stuen for å ta meg en sigarett, ingen svar. Jeg sier ikke knivstikk meg i det jeg går forbi døren.
Får tatt sigaretten, plutselig står det en person til. Dette var altså en mann og en dame. Spør de flere ganger om de skal rane meg, ta dopet jeg har i huset osv. Sa at jeg ikke ikke hadde noe, men at de kunne få 5k her og nå, så de får dratt. Ingen svar der heller.
Jeg sier at jeg henter ett ark og en penn, så de heller får skrive hva som er greia på hva de vil. Dette er et lite sted, og jeg antok der og da at de ikke snakket fordi jeg ville gjenkjent stemmen. La arket og pennen på sjenken i gangen, og jeg så at en person gikk bort å "skrev"
Gikk så tilbake for å lese, sto ingenting. De flere ganger gikk bort for å skrive men når jeg skulle lese så var det nada niks.

Til slutt spørr jeg om det er nå jeg skal dø. Om de skal drepe meg.
Så får jeg til svar: Ja.

Får til å skrive til dama at jeg blir rana, og kanskje 15 minutter senere kommer hun og 2 til, men når de kommer, så er det ingen her. Ytterdøren var låst og jeg sto å røyket ved vinduet.

2 dager på kokain og hasj innblandet. Men dette var ærlig så ekte at jeg var hundre prosent sikker. Og jeg oppførte meg mindre fordi fyren som sto i gangen var lubben, men stor, så visste der og da at jeg ville få juling om jeg prøvde meg på noe.
Er jo umulig for dere å gjette seg til noe siden dere ikke var her, men tegn på psykose eller at jeg er i en? Dunno, ting føles rart fortia
Anonym bruker
"Snakkende Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jepp, dette høres ut som psykose.

Hva for en rans-eller drapsmann skulle gidde å stå der og kommunisere med deg gjennom penn og papir? ��
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Det er nok en rusutløst psykose. Kutt ut rusmidler og få deg søvn hvis du fortsatt opplever symptomer. Gjerne utdyp "ting føles rart"; mener du at du har fått deg en støkk etter hendelsen, eller at du fortsatt oppfatter omverdenen annerledes?
Sist endret av Mekkern; 15. juni 2021 kl. 21:37.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Typiske skyggemennesker man treffer etter å ha vært våken for lenge. Veit ikke om jeg vil kalle det full psykose, men det er jævla sprøtt iaf.
Når det sto på, tenkte du noen gang at de ikke var ekte?
Sist endret av Bothrops; 15. juni 2021 kl. 21:38.
Jeg vet hvordan du har det, og dette høres ut som en psykose. Da jeg hadde psykose var jeg på legevakten, og da hørte jeg to av de som også satt der snakke høyt og åpent "vi kidnapper hun nå, kom igjen vi hiver hun baki bilen vår, kjører langt bort, voldtar og dreper hun". Den personen som var med meg hørte selvfølgelig ingenting, men han så personene jeg snakket om.. det var så ekkelt og føltes helt ekte ut.

Det du må gjøre; sov, spis mat og drikk vann, ta en lang varm dusj, gå en tur eller få litt luft, og IKKE bruk mer rus nå. Se på det som en pause for å bli frisk igjen.
Sikkert ikke like morsomt for deg men må si jeg lo godt av denne, haha.

Men hadde driti på meg hadde det vært jeg i den situasjonen......
New generation
colakork's Avatar
Been there. Coke døgnet rundt i 2-3 døgn, sigg m joint ellers så ofte jeg kunne. Da smeller det i hodet.

Etter ordentlig søvn burde du lande igjen.

For min del så kunne jeg ta coke igjen etter en god natts eller dags søvn, uten psykose symptomer - så lenge jeg ikke igjen var oppe flere døgn .
Anonym bruker
"Hatsk Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Typiske skyggemennesker man treffer etter å ha vært våken for lenge. Veit ikke om jeg vil kalle det full psykose, men det er jævla sprøtt iaf.
Når det sto på, tenkte du noen gang at de ikke var ekte?
Vis hele sitatet...
Trodde hele tiden at alt var ekte. Dama kom rundt i 02 tiden, så alt varte i ish 4 timer.
Har merka dette på pepper i gamle dager men da har jeg gjerne vært våken i 4-5 døgn.
Anonym bruker
"Hatsk Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Mekkern Vis innlegg
Det er nok en rusutløst psykose. Kutt ut rusmidler og få deg søvn hvis du fortsatt opplever symptomer. Gjerne utdyp "ting føles rart"; mener du at du har fått deg en støkk etter hendelsen, eller at du fortsatt oppfatter omverdenen annerledes?
Vis hele sitatet...
Jeg omfatta verden annerledes for noen år siden etter 9 dager våken på pepper, men ikke mer nok til at jeg synes det er farlig, rart eller generelt merkelig. Har ikke opplevd at ting er back to normal, men dette har pågått i så mange år nå at i den fasen jeg er i nå, er vel det jeg kommer til å være i resten av livet