Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2356
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dumt spørsmål sikkert?

Skal ta molly idag med noen venner, og vi kjøpte av en litt sketchy fyr. Har ikke mulighet til å kjøpe testkit og sånt fordi det skal tas idag.

La oss si at det vi fikk var PMMA, hvor mye PMMA må man ta før man dør?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Best å holde seg unna, det er vanskelig å fastslå dødelig dose på PMMA, men vi har saker der folk har dødd av doser som andre har overlevd på. Redosering ser ut til å være en faktor i sakene som endte i dødsfall, men det er også saker der folk har dødd av en enkel dose.

Om du vil ha mer innsikt så kan du lese under "Toxicology" i denne rapporten fra WHO: her
Sist endret av Dodecha; 18. mars 2021 kl. 15:06. Grunn: Fikset feil url i link
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk PMMA en gang. Jeg tok 500mg i nesa og drop, vennen min tok 310 IV. Kollapset ute og ble hentet av ambulanse med hjertearrytmi, men det gikk fint med meg. Kompisen min fikk et lite hjerteinfarkt men klarte seg fint. Vi var begge i tidlig 20 årene. Effekten er enormt potent og treffer som et tog etter omtrent to timer. Føles som mdma og meth blandet og blodkar begynte å sprekke i øynene umiddelbart. Hjerterytme rundt 200 i 12t før kollaps. Det var også en brutal nedtur.
Jeg tenker uansett hvor deilig rus det er, så er det aldri verdt å dø for det Er heller ingen problem i å drøye denne MDMAen til dere har fått tak i testkit? Viktigere med helsa enn rus imo.
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det som er skummel med pmma er at det noen ganger ikke kikker inn før etter 1- 2 timer.
Tror man at det er mdma, føler at det ikke funker og tar mer, så er en overdose lett å ta.

Det er ikke vanlig å få pmma istedet for mdma, det skjer, men heldigvis veldig skjelden.

Er det noe grunn for at du mistenker at personen har gitt deg pmma? Har det vært pmma solgt som mdma der du bor nylig?
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fikk PMMA en gang. Jeg tok 500mg i nesa og drop, vennen min tok 310 IV. Kollapset ute og ble hentet av ambulanse med hjertearrytmi, men det gikk fint med meg. Kompisen min fikk et lite hjerteinfarkt men klarte seg fint. Vi var begge i tidlig 20 årene. Effekten er enormt potent og treffer som et tog etter omtrent to timer. Føles som mdma og meth blandet og blodkar begynte å sprekke i øynene umiddelbart. Hjerterytme rundt 200 i 12t før kollaps. Det var også en brutal nedtur.
Vis hele sitatet...
Vær snille med hverandre folkens, uansett PMMA eller MDMA så er 500 mg en heftig overdose. Her leker man med døden rett og slett. Får man ikke virkning innen en time når man har tatt "MDMA", ikke ta mer. Da er det mest sannsynlig noe som ikke stemmer.

Alltid bruk testkit, det er ikke alltid dealeren tester eller vet selv hva stoffet er.

Hvis man ikke får rusvirkning av en normal dose (100-125 mg), så betyr det at du må ta en lang pause. MDMA er ikke noe man skal ofte eller av og til, men gjerne sjeldnere (1-4 ganger i året).

Rusopplysningen har fin info om de fleste kjente stoffene:
https://rusopplysningen.no/mdma
Sist endret av Chromatics; 18. mars 2021 kl. 12:41.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Vi alle skal ta 0.2 drop hver, og det er ikke mer molly til redosering.

Har blitt solgt masse pmma i området, men ikke i det siste... Vil bare høre hva dere tenker først.

Takk for svar!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vi alle skal ta 0.2 drop hver, og det er ikke mer molly til redosering.

Har blitt solgt masse pmma i området, men ikke i det siste... Vil bare høre hva dere tenker først.

Takk for svar!
Vis hele sitatet...
Jeg ville tatt en lavere dose.

Det fyste som jeg tenker er, hvorfor kan du ikke bare vente til du har testkit? Neste, hvorfor må du absolutt gjøre det på en torsdag med hast ? Bare vent til bedre omstendigheter der du vet du har riktig substans, lover deg at det blir en mye bedre opplevelse.

Men hva faen jeg gidder for, du kommer vell til og gjøre det uansett hva jeg skriver her. Lykke til, gjerne oppdater oss imorgen.
Hei, fra det jeg vet ser ikke PMMA noe særlig ut som MDMA, kan du ikke legge ut bildet av hvordan det ser ut?

eller er det i pilleform?

Selvom det sikkert går fint så høres det ut som en jæævlig dårlig ide.
Er redosinga som folk dør av. Du tåler en hvis mengde. Vær forsiktig så går det bra. Ska lukte lakris av mdma. Hvis du bor i Trondheim eller Oslo selger de testkit på headshops