Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1750
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har bestilt pwo som inneholder DMAA fra USA. Har fått med meg at stoffet er ulovlig i Norge, og regnes som såkalt research chem i blant annet USA. Vet noen hvor sannsynlig det er at pakken kommer gjennom tollen iom at det er maskert som en vanlig pwo, utenom på baksiden hvor næringsinnholdet står da? Og hva slags konsekvenser har det for meg om jeg blir catcha?
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
bestillt fra polen to ganger, gikk fint begge gangene, men vær forsiktig, det er et prodrug til ephedrine (andrenaline), 1 scoop er du skækk superman + litt confusion, 2 scoops føler du deg jævlig resten av dagen som om du holder på å daue
Anonym bruker
"Uenig Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
bestillt fra polen to ganger, gikk fint begge gangene, men vær forsiktig, det er et prodrug til ephedrine (andrenaline), 1 scoop er du skækk superman + litt confusion, 2 scoops føler du deg jævlig resten av dagen som om du holder på å daue
Vis hele sitatet...
Du blander sammen ephedrine og epinephrine. Det er sistnevnte som er adrenalin.
Hvilket PWO?

Jeg ser også at man kan kjøpe DMAA powder 10g for 45 USD. En brukerdose er ca 50mg. Jeg tror kanskje ren DMAA pulver er det billigste alternativet.

Tidligere bestilte jeg 2 ganger den originale Jack3d. 1 ble stoppet. 1 gikk gjennom.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
bestillt fra polen to ganger, gikk fint begge gangene, men vær forsiktig, det er et prodrug til ephedrine (andrenaline), 1 scoop er du skækk superman + litt confusion, 2 scoops føler du deg jævlig resten av dagen som om du holder på å daue
Vis hele sitatet...
Tror du blander litt her. Og man må ta mye mer en "1 scoop" for å oppnå det du beskriver.
Sist endret av Superspurv; 23. februar 2021 kl. 16:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg fikk nylig en PWO gjennom posten som ble sendt i fra Polen.

"Angel Dust" fra Bodyshock.

https://bodyshock.pro/en/products/an...dmaa-2888.html (Hvis lenking er ulovlig så fjern denne linja)

Den er proppet full av stimulanter i gråsonen. Må ærlig si at 1 scoop av dette ble på grensa til for mye.
Sist endret av Superspurv; 21. juli 2021 kl. 10:07.