Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1603
Vil det å holde alkohol i munnen gi effekt? Hvor mye mindre/mer vil jeg måtte drikke? Tenker å svelge det uansett. Vil dette også redusere kaloriene?
Tja, det er jo kalorier i både alkohol (7kcal per g alkohol og 4kcal per g karbohydrat), så da er det vel bare å regne på hvor mye kalorier du får i deg.
Så langt jeg vet, må man drikke alkoholen for å bli full ja. Jeg vil sterkt fraråde deg andre inntaksmetoder på alkohol. Ikke gidd tanken på å skyte det eller ta det rektalt.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta spriten i en tampong og stikk den i ræva. Gjorde det med 60% hver helg i 1 år. Svir litt
Det er ikke en effektiv måte å bli full på, men ja, du kan bli full KUN av å ha alkohol i munnen. Det er under tunga det lettest blir tatt opp i blodet i munnen. Men å holde sterk alkohol over lengre tid i munnen er jo ikke spesielt digg, og vil nok bli ganske så sårt etter hvert, så de kaloriene du måtte spare deg for, vil jeg ikke tro er spesielt verdt innsatsen.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blir velsigna stille på vors hvis alle bare sitter og sutter på en shot da :P
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ta spriten i en tampong og stikk den i ræva. Gjorde det med 60% hver helg i 1 år. Svir litt
Vis hele sitatet...
Av nygjerrighet, hvorfor ikke bare drikke det? Er det noen som helst fordel med å ta sprit i stompen?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ta spriten i en tampong og stikk den i ræva. Gjorde det med 60% hver helg i 1 år. Svir litt
Vis hele sitatet...
Ehmmm, hvordan får du den inn?? (Bare nysgjerrig)
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Ehmmm, hvordan får du den inn?? (Bare nysgjerrig)
Vis hele sitatet...
Makt og vaselin.
Kaloriene får du selv om du injiserer det. Det du beskriver kan gi deg en tørr og jævlig munn da alkoholen vil ødelegge cellemembranen på cellene i munnen din og forårsaker celledød. Du vil heller ikke få noen merkbar promille ved å gjøre dette vil jeg tro.
Sist endret av Relevant; 23. februar 2019 kl. 17:12.