Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2243
Har ikke mye peiling på tv, men er på utkikk etter en passe stor en, j o billigere jo bedre, men den må være minst 50" helst oppimot 60" siden jeg sitter rundt 2m fra skjermen. Ser på film og spiller konsoll en skjelden gang om det skulle ha noe å si.

Ellers har jeg sett tv'er med ambi-light, syntes det virker spennende ut men hva tenker folket? Er det bare ubrukelig dill dall?

Setter pris på alle forslag og tilbakemeldinger.
Syntes 2m for en 50"-60" hørtes GIGANTISK ut! Tror du heller skal prøve deg på noe rundt 40-47.

Ellers har jeg selv en Philips TV med Ambilight, og jeg elser det! Litt gimmick er det jo, men det gir deg en utrolig kul filmopplevelse. Du blir også mindre sliten og trøtt når du bruker det i ett mørkt rom.

Philips har også en tendens til å være billigere på bildekvaliteten enn konkurrentene.

Hvilken prisklasse snakker vi om? Vet ikke hva "billig" for deg er
Trådstarter
Takk for tilbakemeldingen.
Når jeg tenker meg om er nok avstanden ett sted rundt 3m+-, hvilken størrelse ville du foreslått da?
Philips kan være interresant nok det, er jo torssalt ute etter noe billig så det passer utmerket.

Ser hovedsakelig etter en tv til rundt 5000 men har egentlig ikke noe budsjett så det kan være i litt andre prisklasser også, men foretrekker forslag som ligger på rundt 5000 i pris.
Har du mulighet for å gå opp 2k i pris så ville jeg valgt denne https://www.komplett.no/philips-50-u...s680912/811194
Sitat av Kalyx Vis innlegg
Takk for tilbakemeldingen.
Når jeg tenker meg om er nok avstanden ett sted rundt 3m+-, hvilken størrelse ville du foreslått da?
Philips kan være interresant nok det, er jo torssalt ute etter noe billig så det passer utmerket.

Ser hovedsakelig etter en tv til rundt 5000 men har egentlig ikke noe budsjett så det kan være i litt andre prisklasser også, men foretrekker forslag som ligger på rundt 5000 i pris.
Vis hele sitatet...
Hm.. Jeg sitter på samme avstand med en 47" og er storfornøyd. Tror du skal holde deg rundt den avstanden . En for stor TV kan gi ubehag og ikke minst ett uskarpt bilde.

Hvis du ønsker deg en god TV som du skal ha i 5år+ ville jeg skrudd opp budsjettet litt. Hvis du skal ha deg en billig TV bare for å ha kan du f.eks. ta en av disse:

Sony 48" W605 eller LG 46" LB561.

Philips har en med tosidet-Ambilight, men denne kjenner jeg ingenting til: 48PFS6609