Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 6634
Hallo freakere!


Noen som har vært borti og testet amf. i leire konsistens som smuldrer på fingrene?

Er også meget klebrig.

Dette virker ikke helt bra spør du meg når man vanligvis har fint pulver..

"er du lur, skyter du amfetamin" GOD DAG MANN
Er du lur, hører du aldeles ikke på han første som svarte deg...
Bare fordi du er (eller har vært) en førsteklasses junker som faktisk trives med det så betyr det IKKE at dette er veien til mekka, skyting er søppling av værste sort spør du meg.

Og skal man se på det helt effektmessig vil det være bortimot like effektivt å kjøre det analt, og jeg mener, skal man alikevel miste all selvkontroll og selvrespekt kan man likegodt trø det opp i ræva, det er akkurat like teit som å sitte med sprøyta i armen.
Sist endret av NoillStress; 5. februar 2013 kl. 00:47.
Sitat av ztaale Vis innlegg
Bare fordi du er (eller har vært) en førsteklasses junker som faktisk trives med det så betyr det IKKE at dette er veien til mekka, skyting er søppling av værste sort spør du meg.

Og skal man se på det helt effektmessig vil det være bortimot like effektivt å kjøre det analt, og jeg mener, skal man alikevel miste all selvkontroll og selvrespekt kan man likegodt trø det opp i ræva, det er akkurat like teit som å sitte med sprøyta i armen.
Vis hele sitatet...
Dine personlige, selvforhøyende meninger har ingenting med den reelle verden å gjøre. 100% biotilgjengelighet, rush, mer clean rus, kortere varighet (enklere å planlegge rusen mtp. soving etc). Har sikkert glemt noe. Hvis man kan fremgangsmåten er det relativt ufarlig.
Jeg burde selvfølgelig ha nevnt i mitt første innlegg at man kan dø på flekken dersom man slurver mye, og at det for enkelte blir litt for morsomt å holde på med nåler... Frarådes. Beklager. Men, skal du først bruke amfetamin... så blir det aldri ufarlig. Risk/reward.
Vel ja, du glorifiserer noe av det skittneste som er i + verdenen, skitten gatemakka.
Sitat av ztaale Vis innlegg
Vel ja, du glorifiserer noe av det skittneste som er i + verdenen, skitten gatemakka.
Vis hele sitatet...
Glorifiserer ingen av delene, i alle fall ikke gatemakka. Selv om jeg liker begge delene. Men det er ikke noe å skilte med sosialt sett, nei.
Den var ihvertfall god... hehehehe
Sitat av ThisIsAnickName Vis innlegg
Den var ihvertfall god... hehehehe
Vis hele sitatet...
Ble det sniffing eller injisering, da?
Svar på spærsmål: MIKROOVN/STEKEOVN
Den den ble fint tørket og sniffet.

Satt som en kule den.

That`s the way i like it :-)
Sitat av 3rdPersonShootR Vis innlegg
Er du lur, blander du i vann og skyter - det utgjør halve amfetaminrusen.
Vis hele sitatet...
Er han lur og ikke vil øke kjangsen betraktelig mer for og ødelegge hele livet sitt med dette søppelet gjør han slettes ikke det.
Sitat av 3rdPersonShootR Vis innlegg
Hehe, det er bortkastet å sniffe amfetamin, enkelt og greit...
Vis hele sitatet...
Det er en påstand som kan være ganske farlig.. Farlig fordi noen unge vil kunne se det på som beste mulighet til å ta amfetamin. Heldigvis har den opphausingen av å skyte amf fått mange bra motsvar!

For å tilføye; hvis det er så bortkastet, hvorfor sniffer da så mange amf, _spesifikt_ med tanke på å få en _lang_ rus? (Men blir liksom gira og "rask" i 8-12 timer, og ikke 2-4 bare). Du får jo bortimot en tredel av lengden hvis du skyter, stemmer ikke det(?), og særlig garvede narkiser synes dét er bra.
Sist endret av aeon_illuminate; 6. februar 2013 kl. 00:55.
▼ ... noen uker senere ... ▼
En liten oppdatering:

En liten sak for å håndtere dette slik jeg ser det. (ingen fasit!!)

Hvis noen først har tenkt å bruke "marsipan".
Så vil jeg anbefale å ikke droppe eller spise det.
Det kan slå feil vei og plutselig sitter man der "overspeedet" eller pga.den sterke smaken/lukten kan det gjøre vondt værre.

Hakk en liten utover en blank overflate la det tørke litt for så å innta gjennom nesen.
Jo kaldere rommet du er i er desto tregere går prosessen.

Dette er det beste alternativet for de som ikke skyter. :-)

Og etter min erfaring så er dette mye mer potent og har større effekt enn "pulveret".
Det kan også gi endel "bi effekter" som nordmenn vissnok skal ha som frysning nedover ryggen,svette,tytekick deluxe,svetten lukter ikke så sterkt dog. Rusen varer lenger (slik speed egentlig skal).
Men overalt en fin flyt om man ikke overdriver linjenene og lar det gå tid mellom hver om man skal sitte en stund.

Her bør det også drikkes mye vann og spises jevnlig da munnen blir fortere tørr og energien kan fortere fobrennes. (ja,det er viktig)

No oppfordrer jeg ingen til å gjøre dette,og dette er kun utifra min egen erfaring.

Håper det kommer til nytte for noen.
leire makka er enten søppel/phukk eller sinnsyk vare, etter min erfaring ihvertfall
La nå folk få ta sin pepper på den måten de føler er best uten å få slengt dritt.
Ja noen liker å sette en smell, andre liker makka opp bak. Men andre snorter til neseveggen forsvinner.
Makka er et morsomt stoff, gir deg selvtillit og gjør deg til verdenmester i alle grener, det er lett å bli glad i og det gir deg løpesko i dagesvis. De positive egenskapene overgår de negative for de fleste som prøver, så å fortelle her at makka er et møkkastoff er det ingen hjelp i. Det er da heller ingen grunn til å se ned på mennesker som velger å sette i åra. De er folk de og.
Sist endret av ompapa; 23. februar 2013 kl. 17:46.
Sitat av ompapa Vis innlegg
La nå folk få ta sin pepper på den måten de føler er best uten å få slengt dritt.
Ja noen liker å sette en smell, andre liker makka opp bak. Men andre snorter til neseveggen forsvinner.
Makka er et morsomt stoff, gir deg selvtillit og gjør deg til verdenmester i alle grener, det er lett å bli glad i og det gir deg løpesko i dagesvis. De positive egenskapene overgår de negative for de fleste som prøver, så å fortelle her at makka er et møkkastoff er det ingen hjelp i. Det er da heller ingen grunn til å se ned på mennesker som velger å sette i åra. De er folk de og.
Vis hele sitatet...
Forutenom den forferdelige nedturen man får når man er tom/ikke vil ha mer.... snakker døgn med søvnløshet, sløvhet, insomnia, drittsmak i munnen, svetting, fysing, biting, følelse av uttørket kropp... og alt for å være speeda i noen timer. Syns overhodet ikke rusen er verdt nedturen, men thats me....
Ja gratulerer da, fint for deg at du har tatt et valg.
Men ikke alle er som deg, og de som liker å ta pepper trenger ikke få slengt dritt om at de er søppelmennesker eller at det bare er tapere som skyter pepper.

Det er heller ikke alle som reagerer på pepper like kraftig som du tydeligvis gjør. Ingen rusmidler er vel strengt tatt helsekost så folk kan spare seg for å være moralens voktere og kp samlere. Å mislike makka er helt greit, men ingen trenger å få dritt for å ta andre valg i livet. Fokuser heller på eget liv fremfor å slenge drit til andre.
Sist endret av ompapa; 23. februar 2013 kl. 21:03.
Sitat av ompapa Vis innlegg
La nå folk få ta sin pepper på den måten de føler er best uten å få slengt dritt.
Ja noen liker å sette en smell, andre liker makka opp bak. Men andre snorter til neseveggen forsvinner.
Makka er et morsomt stoff, gir deg selvtillit og gjør deg til verdenmester i alle grener, det er lett å bli glad i og det gir deg løpesko i dagesvis. De positive egenskapene overgår de negative for de fleste som prøver, så å fortelle her at makka er et møkkastoff er det ingen hjelp i. Det er da heller ingen grunn til å se ned på mennesker som velger å sette i åra. De er folk de og.
Vis hele sitatet...
Du blir verdensmester og har best selvtillit så lenge du er rusa ja. Sier ikke at du ikke kan ha dine egne meninger men alle som har vett i hodet vil påstå at amfetamin er et jævla søppeldop som graver ut litt og litt av hjernen din hver gang du tar det.
Igjen så må det tråkkes på folk? Kan du ikke bare la være å si noe frem for å rakke ned?
Har du tenkt på at kanskje er det makka som gjør at noen ikke finner frem et langt belte og henger seg i klesskapet?
Eller at det er makka som gjør at de klarer å la bli med å kutte seg? Verden er ikke svart hvit bestandig. Og det som for deg kan virke som en dårlig løsning er kanskje den eneste løsningen andre vet om.
Men altså meningen med dette inlegget er da ikke å tråkke ned på noen. Det var heller ikke hensikten. Ingen er bedre enn andre. Uansett livssituasjon. Det var heller ikke for å være "kongen på haugen".

Dette var bare en idè jeg fikk som jeg slengte ut. Hvis det var til hjelp for noen bra. Synd det blir sett på som kritikk eller nedtrakking for det var overhodet ikke min intensjon eller tanke.
Sitat av ompapa Vis innlegg
Igjen så må det tråkkes på folk? Kan du ikke bare la være å si noe frem for å rakke ned?
Har du tenkt på at kanskje er det makka som gjør at noen ikke finner frem et langt belte og henger seg i klesskapet?
Eller at det er makka som gjør at de klarer å la bli med å kutte seg? Verden er ikke svart hvit bestandig. Og det som for deg kan virke som en dårlig løsning er kanskje den eneste løsningen andre vet om.
Vis hele sitatet...
Var nettopp derfor jeg nevnte "egne meninger" men uansett hva din mening er, så er amfetamin noe søppel. Kanskje du ikke tror det er det, men ta kontakt når du sitter igjen uten tenner eller blodårer og en fucked up hjerne, medmindre du er død før den tid.

Satt akkurat som deg i sommer når jeg var en speedfreak selv, men så fort du kutter ut dritten og kommer deg på beina så skjønner du hvor jævlig dritt det egentlig er
Jeg er ingen makkahaug som kjører i meg pepper dagen lang om det er det du tror. Sure jeg tar litt når det passer, men det er sjeldent og det er for gøy. Som andre drikker. Jeg bruker pepper kanskje 5-6 ganger i året og aldri mer enn 2 dager på rad så jeg har kontroll på min bruk.

Men jeg vet om mennesker som sitter i dritten for å si det slik og som bruker makka som en krykke for å takle hverdagen. Og jeg må si at om det er et skudd de trenger for å klare å komme gjennom dagen så er det helt ok. Det er tross alt bedre at de pøser på med makke heller enn å velge døden.
Sitat av ompapa Vis innlegg
Jeg er ingen makkahaug som kjører i meg pepper dagen lang om det er det du tror. Sure jeg tar litt når det passer, men det er sjeldent og det er for gøy. Som andre drikker. Jeg bruker pepper kanskje 5-6 ganger i året og aldri mer enn 2 dager på rad så jeg har kontroll på min bruk.

Men jeg vet om mennesker som sitter i dritten for å si det slik og som bruker makka som en krykke for å takle hverdagen. Og jeg må si at om det er et skudd de trenger for å klare å komme gjennom dagen så er det helt ok. Det er tross alt bedre at de pøser på med makke heller enn å velge døden.
Vis hele sitatet...
Dette er faktisk ikke ok i det hele tatt, bryr du deg om folka så klarer du ikke å se på at de setter et skudd med makka. Virka ikke som du hadde et lite forbruk med måten du "beskyttet" dopet på, men jeg har vært på samme plass som du er nå. Og der var jeg helt til.. plutselig.
▼ ... over et år senere ... ▼
Hei. Jeg ville ikke lage en ny tråd. Hadde gledet meg til å ta amfetamin i kveld. Når jeg kjøpte den for noen dager siden så jeg fyren dele opp osv og det så ut som hvit pulver, lukta lå i rommet.

Åpnet posen i dag og den er dessverre veldig seig og klumpete. Umulig å ha med å gjøre. Har lagt den ut for tørk men har ikke lyst til å vente veldig lenge før jeg kan ta ett par linere.

Noen som har erfaring med å ta seig pepper nasalt? Er det greit liksom? Vil helst ikke droppe/svelge det. Og kunne trengt noen tips på å tørke den sjappere? Har strødd den utover ett DVD-cover og ligger midt i rommet.

What to do?
Sett en lampe over den? Den avgir mye varme, jeg har tørket optill 5 gram weed på denne måten iløpet av 1 time. Pulver bør jo tørke litt kjappere
Sist endret av Sebbai; 23. august 2014 kl. 22:02.
Tatt noen klumper av det opp i nesa, så godt som mulig gjort. Svir noe helt forferdelig! Men smaker pepper. Har ikke blitt særlig tent enda men merker det. Valgte å droppe litt i ett rizla. Vanskelig å si hvor mye det var men vi får se hvordan det går. Ærlig talt så er jeg bekymret for hva slags løsemidler jeg har fått i meg nå..

Har lagt litt av peppern under en sterk lampe men det skjer liksom ingenting. Har også lagt ut litt ett annet sted, kanskje den må tørkes i løpet av en natt.

Uansett ønske meg lykke til! Er ikke noe glad i amfetamin full av tøys og tull som kan ødelegge hele helga.
Sett en lampe over den? Den avgir mye varme, jeg har tørket optill 5 gram weed på denne måten iløpet av 1 time. Pulver bør jo tørke litt kjappere
Vis hele sitatet...
This!

Men vær forsiktig, ikke sett lampen for nære. Det gjorde jeg en gang, glemte hele driten og etter en time var pulveret brunt og cd coveret var smeltet. 1g makka rett i dass.
"Øko-Terrorist"
Varm en tallerk i stekeovn, hell litt på tallerken og hakk opp litt, bør tørke greit.
Jeg ga opp å tørke den. Valgte dropper istedet og snorta noen klumper her og der. Helt ok pepper den funker jo, men ikke akkurat det beste jeg har prøvd. Eneste kjipe bivirkningene så langt er litt dårlig syn og vondt i hodet. Kommer til å forberede meg litt mer neste gang, legge det ut til lufting minst 24 timer i forveien og se om det hjelper. Har nemlig litt igjen.

Kanskje jeg prøver trikset ditt @tr8r!