Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1172
Hei!

Jeg og noen kompiser har bestillt biletter til ROCKSTAR Taste Of Chaos 2010 i oslo spektrum den 19. November.

Greia er at jeg blir ikke 18 før i desember, men det står ikke noe om at det er ID 18 på hverken bilettservice eller Bilettene... Kan jeg stole på det da?

Jævlig kjipt å komme dit, klar for råe konserter med Disturbed, Papa Roach, Halestorm og Buckcherry, også finne ut i døra at jeg ikke kommer inn...

Stoler på bilettene, men blei litt bekymra nå...

Noen som vet noe? Eller har vært på Taste of Chaos før?

Takk på forhånd.
Jeg var på Taste of Chaos forrige år. Jeg var 15 da, så er ganske sikker på det ikke er noen aldersgrense
Sant det Cyan sier, var også 15 i fjor når det var In Flames som er hovedbandet, som jeg tror var en mye bedre opplevelse enn årets ToC blir Skal dra dit i år også, og er da 16. Er nok samme som i fjor, fri aldersgrense.

Btw, er litt usikker med oppsettet i år, er det Disturbed som er hovedbandet?
Noen som har erfaring med hvor taste of chaos er best, da tenker jeg på scenen og folket. Sverige, Danmark eller er det Oslo?
Trådstarter
Det er Halestorm som oppvarming, Så kommer Buckcherry, deretter Papa Roach også Disturbed til slutt. Så ja, Disturbed er nok hovedbandet.

Gleder meg som en unge, siden jeg har hørt på Disturbed siden 7. Klasse.

Takk for svar forresten! Da slipper jeg å bekymre meg for det!
Sist endret av McVik; 12. august 2010 kl. 02:43.