Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2051
Heisann! Jeg har ikke tenkt å prøve noen form for narkotika, men når folk sier at de har hatt en bra trip osv, så forklarer de åssen ting ser ut osv, men jeg klarer ikke helt å se det for meg, er det noen klipp som visuelt viser åssen det er? (redigert såklart) så realistisk så mulig? Så det går ann å se hva folk mener?
Vet ikke om dette hjelper noe særlig, men tenkte med en gang på Fear and loathing in Las Vegas når jeg leste det.
La deg inspirere av Fear & Loathing in Las Vegas.
En trip på hva? Det er mange forskjellige stoffer og tripper man kan oppleve. Du vil ikke forstå opplevelsen uansett hvor god visuell fremstilling du finner, men jeg synes dette klippet gir en grei nok visuell beskrivelse av DMT/ayahuasca, selv om det bare er en variant av alle de uendelige opplevelsene man kan ha. Det er hentet fra filmen Blueberry, eller Renegade som den også heter.

Ellers så har Lasse Gjertsen en artig visuell beskrivelse av typiske illusjoner som kan oppstå på for eksempel sopp og LSD.
Ellers så har vi jo denne: http://www.youtube.com/watch?v=4fyxN...eature=related
Sist endret av Cyan; 4. juli 2010 kl. 01:37.
Det er sikkert femten år siden jeg så den, men mener å huske at Chappaqua var verdt en visning. Den har såvidt jeg husker ingen spektakulære hallis-scener, men bør være sær nok for de fleste, og var et relevant bidrag til beatnik-kulturen på sekstitallet.
IT-Konsulent
Bruskork1's Avatar
Trådstarter
Takk for svar og linker.
Vet ikke om det er dette du leiter etter, men en film som handler om såkalte "speedfreaks", ender helt på trynet. Heter Spun, likte den godt.
Syns angsten og vrangforestillingene gamla i Requem for a dream får på amf er morsomme Hvor ekte og beskrivende det egentlig er forblir en annen sak.
Blir kanskje litt semi-oftopic, men scenen i skogen når gutta i Pineapple Express får noia - er faenmeg så nær realiteten man kan få det på film.