Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1513
Hei gutter,

jeg tenkte jeg bare skulle dele denne reklamen med dere; som er et eksempel på at all reklame ikke nødvendigvis trenger å være så skrikende og gjennomsyret kommersiell.

Faktisk mener jeg at dette er en av de sjeldne eksemplene hvor reklame møter konseptuell kunst; og hvor multimedia-bildet gir betrakteren en vakker opplevelse - samtidig som reklamen også klarer å kommunisere sitt salgsbudskap på en fantastisk måte.

I alle henseender; et eksempel til etterfølgelse fra andre kommersielle aktører. Betrakt, lær og NYT :-)

LINK:
http://www.biip.no/dabomb/bravia_150_sec_high.mov (55 meg)

(PS: Laster opp filen nå... Burde være live om 1-2 minutter! )
Det er den beste reklamen ever, har sett mye på denne tidligere.
For dem som liker mjusiken: José Gonzáles. Ga ut en fin liten skive for et par år siden. Veneer het den. Låta i reklamefilmen heter Heartbeats.

Sprettballer <3

Edit: Er ekte sprettballer, ikke CGI, vet jeg
Sist endret av Gilgamesj; 8. mai 2006 kl. 19:23.
...og er ei coverlåt opprinnelig av The Knife, som har den på plata Heartbeats eller noe sånt. Hør!
Meget bra! En av de bedre reklamene jeg har sett. Bra musikk, og.

Sprettballer <3
Sist endret av Doc. Lester; 8. mai 2006 kl. 19:37.
flotte bilder, nydelig musikk.

Gilgamesj: sikker på at det ikke er CGI? spruter jo ballæær
Tror det sto en artikkel om det i Magasinet hvor de sa det var ekte sprettballer.
Reklamen er deilig å se på.
Fantastisk reklame! På video google finn du "making the commercial" - her

Det ér ekte sprettballar.
Må jo ha vært et lite helvete å få rydda opp alle de sprettballene etterpå
Jeg tenkte bare hva hvis den hunden hadde gått ut i gata? Det hadde blitt stygt det!

(Flott reklame, den skal de ha skryt for!)