Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1935
Som overskriften tilsier har jeg et problem med touchpad-musen på laptopen min.

Jeg holdt på å rydde rom igår, og la pc-en i senga (der den vanligvis ligger) .. Så gikk den tom for batteri, og da jeg skulle slå den på igjen så funka ikke touchpad-musa!..

Jeg har prøvd å søke meg frem til noe lignende, men finner ikke noe godt svar på dette..

Det jeg lurer på er om jeg er nødt til å sende inn laptopen på reperasjon? (har garanti enda)

Hva heter isåfall driveren til denne touchpad-musa?

Laptopen er en Packard Bell EasynoteR4!
Du kan ringe til produsenten sin support. Spør om hint/tips til hva du skal gjøre. Funker maskinen med vanlig mus?
zeal's Avatar
Trådstarter
Ja, det kan jeg gjøre, men hva heter driveren til touchpad-musen? .. det må da vel være det samme for alle laptoper tenker jeg?..

Vet liksom ikke hva jeg skal lete etter...

Og ja, den funker med annen mus. Bruker USB mus nå..
Har vært borti at det går an å deaktivere touchpad. Rot litt rundt i musinnstillingene dine.
Sjekk produsenten sin hjemmeside, der finner du driverene.
zeal's Avatar
Trådstarter
Sitat av CoDEmASTeR
Sjekk produsenten sin hjemmeside, der finner du driverene.
Vis hele sitatet...
Joda, men åssen driver liksom.. Er vel ikke noe driver som spesifikt sier at det er en mus-driver til touchpaden,.. Men jeg skal lete litt.
Er en fordel at du sjekker selv ja, den ligger der den.
http://support.packardbell.com/no/it...rhea_dc&g=2000

Der fant jeg det jeg. Det tok meg ca 2 minutter. Der har du alle drivere etc ->

Men jeg anbefaler deg at du gjør det ved å bruke serienummeret, ikke manuelt slik som jeg gjorde.