Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  104 19069
Ok...jeg vet at denne er ganske gammel, men satser på at det ikke er så alt for mange som har hørt den før. Det er et intervju med våre alles kjære Varg Vikernes, og er et must for alle som liker å få seg en god latter:
http://home.no.net/dommedag/burzum.zip

....han kommer med så mange syyke meninger at man ikke kan gjøre noe annet enn å flire...
Sist endret av Erkesvetter; 30. august 2005 kl. 00:02.
hahahaha.. og det er sånn at han slipper ut av fengsel snart?
Fantastisk fyr dette her. Likte spesielt den litt barnslige/flaue latteren etter at han innrømmer at han aldri har hatt en kjæreste, eller vært glad i en jente.

Det er første gang jeg har hørt gutten snakke, og det er åpenbart nå at media har framstilt ham som smartere enn han faktisk er. Han klarer jo ikke å argumentere for synspunkta sine, og det er jo bare rør og usammenhengende vrøvl, samtidig som han motsier seg selv hele tida. Ondskap er bra, samtidig som det ikke finnes ondskap. "Det er ikke ondskap å drepe et menneske".

Hvor er intervjuet tatt fra?
Sitat av DonTomaso
Hvor er intervjuet tatt fra?
Vis hele sitatet...
På siden jeg fant den på: http://home.no.net/sor/letsfuck.html , står det at intervjuet er et gammelt opptak fra NRK P1
Ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen.
Lo godt da han ikke skjønte snøringa av sammenligninga med Asterix & Obelix etter han hadde sagt at man burde bygge en mur rundt Norden.
Intervjuer - Heia Asterix & Obelix...?
Vikernes - Det har ingenting med saken å gjøre.
Intervjuer - De har jo en sånn mur rundt -
Vikernes - Ja, det er riktig... So what?
Passordstøtte
Bill_Gates's Avatar
*ler så jeg griner*
Virket jo som en kar som visste hva han snakket om (ja jøss).
ER DET MULIG???!?!?!?
Også disse FANTASTISKE (svare på et spørsmål med et annet spørsmål *k9s**f9s*)

Ikke noe ondt å brenne kirker, vi er ikke onde, er ikke ondt å drepe ett menneske... 99% av beflokningen blir gasset ihjel
Hah. Han virker passe veik i hodet. Dessuten ser han jo ut som en kosegutt. Tror han bare kommer med disse uttalelsene fordi a) fjortisgotherperioden hans ikke er helt over ennå, eller b) han bitteliten tiss

Forresten. Hva fårn til å tro at han kontribuerer til samfunnet. Dersom vi bestemmer oss for å gasse halve jordas befolkning fordi vi ikke trengerem bør han i allefall stå i første rekke. ELLERS kan vi jo fôre ham til små tynne negerbarn...
Sist endret av Digital Hybrid; 30. august 2005 kl. 07:59.
Fin start på dagen, erkesvetter Takker!

Edit: Karen har slutta med black metal. Det er visst negermusikk i følge Varg, siden det har røtter i blues. Varg er nå nazist, og lager elektronika med synth. Synth ble oppfunnet av en jøde. Hah! Det er liksom ironi, på et veldig lavt nivå.
Sist endret av Gilgamesj; 30. august 2005 kl. 09:29.
Les litt om karen før dere uttaler dere. Varg kommer snart ut og har planer om å gi ut musikk MED gitar igjen. Det intervjuet der er forresten veldig veldig gammalt. Ta en titt på burzum.org. Der kan dere se en særdeles kunnskapsrik og reflektert fanatiker kalt Varg Vikernes.
Sitat av aatne
Les litt om karen før dere uttaler dere. Varg kommer snart ut og har planer om å gi ut musikk MED gitar igjen. Det intervjuet der er forresten veldig veldig gammalt. Ta en titt på burzum.org. Der kan dere se en særdeles kunnskapsrik og reflektert fanatiker kalt Varg Vikernes.
Vis hele sitatet...
Fyren har vært satanist. Brent kirker. Drept et menneske. Blitt "voksen" i fengsel... Blitt nazist!

Kunnskapsrik: Han vet sikkert alt om Hitler, Odin og Satan og sånn.

Reflektert: Sure. Men han reflekterer uten empati, og da kommer du ikke så langt som menneske slik verden er per dags dato.

Fanatiker: Indeed!

Edit: Leste litt på burzum.org, og jeg må si jeg ble overbevist. I et intervju fra mai i år kan vi lese:

What are your thoughts on the Negroid race?
Well, let's not waste any time thinking about the Negro races.
Sist endret av Gilgamesj; 30. august 2005 kl. 10:17.
Har hørt at han ikke var satanist. Men sånn som tror på viking-greier.
Han har sin helt egne forskudde "religion" om man kan si det sånn.
Først satanist. Helt til han ble ferdig med puberteten. Så leste han gjennom alt det idiotiske han hadde sagt, og fant ut at det ikke hang på greip. Da var han plutselig nazi/nasjonalsosialist, og alt han hadde sagt tidligere var feilsitert. Rett etter dette kom bombenedslaget: han var faktisk sønn av Odin. Den som hadde trodd det...
Det siste her har han vissnok også gått bort fra, og funnet en ny sti å følge.
Om han bare kunne lest noen historiebøker før han uttalte seg om alt mulig, så hadde han kanskje snart funnet en vei å følge her i livet, så kunne vi andre forholdt oss til det, og visst hvor vi hadde ham...
Jeg er sikker på at Varg Vikernes innerst inne er mammas lille godgutt som sover med lyset på. Som gjemmer seg under Ole Brum-dyna fordi han er overbevist om at det er skumle monstre under senga.

Makan til tulling.
Varg FTW!!!!
Sitat av Gilgamesj
Fyren har vært satanist. Brent kirker. Drept et menneske. Blitt "voksen" i fengsel... Blitt nazist!
Vis hele sitatet...
han skulle blitt kasta inn i samme fengsel som han i "American History X"....hehe....miste såpa på gulvet i dusjen og bøye seg ned etter den
Angående mammas lille kosegutt så er ikke det helt usannsynlig. Mora hans prøvde jo å hjelpe han å rømme. Hjelpemiddel: bulldozer.
Gidder ikke lese greia, har bare et spørsmål til stormen. Du tok kontakt med vigrid og du skulle få være med på møter etc. Hva skjedde med dette egentlig?
Jeg sa det en gang, og sier det igjen: les litt om Varg Vikernes før dere kommer med feilaktige uttalelser. Varg har blitt harselert med, feilsitert og jugd om av media at Norge ser på han som sin egen lille klovn uten at de EGENTLIG veit hva han står for.

Varg har alltid vært nasjonalist og rasist, men har ikke alltid latt dette komme fram i intervjuer. Da han var 16 var han skinhead og våpenfantast. Deretter vart han interessert i musikk, og kom inn i et metalmiljø. I denne perioden brukte han ordet "satan" i tekster, og kalte seg satanist, men den satanismen som var i black metal miljøet på tidlig 90 tallet stakk ikke så dypt. Det de egentlig meinte var å bruke satan som en galionsfigur mot kristendommen, også ville de selvsagt sjokkere. En annen ting som kan nevnes er at navnet satan ofte vart brukt i tekster som et annet ord for Odin.

Uttalelsen med at han er sønn av Odin bunner historia om da Heimdall lagde avkom med tre mennesker fordi han ville gjøre menneskerasen bedre sånn at de kunne stå imot jotnene(trolle, riser, kaoskrefter, naturkrefter) bedre. Heimdall er sønn av Odin, og derfor meinte Vikernes at han, og alle andre er sønner av Odin. Hva han meinte med at han er sønn av Odin veit jeg ikke, men jeg kan spekulere i at han meiner at Odin var en faktisk person for mange herrens år sida. Altså et utsagn som har blitt tatt helt ut av kontekst. Den opprinnelige overskrifta stod det noe sånt som "Jeg er sønn av satan og Odin", og "satan" delen har han aldri faktisk sagt. Nok et tegn på at jornalister er svin som bare tenker penger, penger og penger.

Nok en gang: ikke argumenter med det dere leser fra antirasist-sider, avisoverskrifter eller lignende. Les intervjuene hans.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
aatne: Ikke at jeg betviler journalisters evne til å vri om på ethvert utsagn - men jeg synes heller ikke at det å lese Vargs intervjuer gir et korrekt syn på sakene heller. Uansett vil man bare få servert ett syn.
aatne, hvis du tror du ga et mer positivt inntrykk av Varg enn det media har gjort tar du feil. ifølge din uttalelse er han en rasist, nazist og satanist mao klovn.
Sitat av Jehes
aatne, hvis du tror du ga et mer positivt inntrykk av Varg enn det media har gjort tar du feil. ifølge din uttalelse er han en rasist, nazist og satanist mao klovn.
Vis hele sitatet...
Han er rasist og nasjonalist, ja. Men jeg prøvde å fortelle dere at han ikke er satanist, nazist(nasjonal sosialist) eller at han forandrer så mye meining som dere hevda. Enten så er det jeg som feiler, eller så er det du som ikke leser det jeg skriver.

Sitat av Gusto
aatne: Ikke at jeg betviler journalisters evne til å vri om på ethvert utsagn - men jeg synes heller ikke at det å lese Vargs intervjuer gir et korrekt syn på sakene heller. Uansett vil man bare få servert ett syn.
Vis hele sitatet...
Hvem er vel flinkere til å fortelle folk om sine egne meininger enn personen det er snakk om?
kan jo bare dra fram hva se&hør gjorde med "saken" sim om Eva Joly... ganske skrudde ord vridninger.

kan hende varg er slem, kan hende han er snill, har noen av oss her faktisk snakket med ham? bare lurer litt hehe
Du er min venn
niigu's Avatar
Sitat av aatne
Jeg sa det en gang, og sier det igjen: les litt om Varg Vikernes før dere kommer med feilaktige uttalelser. Varg har blitt harselert med, feilsitert og jugd om av media at Norge ser på han som sin egen lille klovn uten at de EGENTLIG veit hva han står for.
Vis hele sitatet...
Vel. Du hører jo selv hva han står for i denne korte intervjusnutten. Han mener at man burde bygge murer rundt norden. Han mener nordmenn ikke burde bry seg om hele Afrike dør av Aids. Han mener at det ikke er ondskapsfullt å drepe et menneske. Han mener at det er ingenting mer godhjertet enn å brenne en kirke. Spør deg selv, på grunnlag av disse få minuttene med uttalelser, ville du tatt idioten seriøst?

Usympatisk og barnslig, blottet for alt annet enn seg selv om sine meninger, kanskje?
Jaja morroklumpen framstår som en idiot for meg ivertfall...
Sitat av aatne
Hvem er vel flinkere til å fortelle folk om sine egne meininger enn personen det er snakk om?
Vis hele sitatet...
Hvem er flinkere til å skape et falskt image av seg selv enn en person som selv kan bestemme hva som kommer fram om dem?
Når jeg hører et intervju som det der, så fokuserer jeg ikke på de konkrete tingene han sier. Jeg tror nemlig at han er jævlig forbanna på mennesker, og prøver å slå hull på folks dobbeltmoral, allmen-moral osv... Jeg har nemlig selv vært jævlig irritert på mennesker som ikke legger merke til all den overfladiske moralen de tror er deres egen. Og da snakker jeg f.eks. om jenter som klager og syter over at vestlige fabrikker i asia behandler sine ansatte dårlig, og er fast bestemt på å boikotte det og det merke, helt til de oppdager at de lager favoritt-maskaraen deres der... da blir det stille...
Og i enkelte diskusjoner jeg har hatt med slike mennesker, har jeg kommet med hårreisende utsagn og avskyelege fråsegn, men bare for at jeg er forbanna og vil sjokkere dem på plass (eller noe sånt. Vanskelig å si hvorfor egentlig).
Så jeg tror kanskje han Varg har kjørt litt ut i grøfta ved å ta det litt for langt...
Han tenker kanskje ikke over at folk som hører på, (noe vi har et utmerket eksempel på her) ikke prøver å forstå hvordan en person kan ha slike meninger, men avviser alt han kommer med, og stempler ham som "syk og forvirret".

Jeg synes intervjuet var interessant. Og selv om jeg ikke tror han er noe geni, er det på èn måte positivt at han er ærlig (men jeg tror forsåvidt ikke han er ÆRLIG i mer enn 10% av det intervjuet der). Selv om han, totalt sett, er en negativ faktor, hehe.

B-b-b-bimedial.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Gusto er den eneste her som har fått det med seg; aatne tar ikke Varg i forsvar. Han bare oppfordrer dere om å faktisk vite noe om fyren og det aktuelle temaet før dere blir så sjarmerte av deres felles kløkt at dere begynner å onanere hverandre. Er det grafisk nok for dere, eller hva med en tegning?

Jeg tror jeg er enig med Gusto her. Det er sant, aatne, at den som vet best hva han selv mener er Varg selv, men han forteller ikke bare om seg selv; Han vil også skrive historie. Jeg sier ikke at han ikke burde få lov til det, men grunnen til at folk ikke ser ditt egentlige budskap er fordi at du ikke virker kritisk nok til kilden. I minst like stor grad som media driter han ut og bruker han for å få overskrifter som selger tror jeg at han også blander sannhet og løgn for å lage et bedre bilde av seg selv.
Det er viktig at vi selve er kildekritiske når vi så inderlig godt vet at vi ikke kan stole på at andre er det for oss. I et samfunn der alle skal mene noe om alt vil det alltid være det som skiller mennesker fra sauer.
Sist endret av Mullah; 31. august 2005 kl. 18:15.
Jeg har lest omtrent det som er å oppdrive av intervjuer av Vikernes på nett, og selvsagt har han i noen tilfeller sagt ting som ikke er sanne, hovedsaklig for å få seg selv til å stå i et bedre lys pga ting han angrer på at han har sagt tidligere. Det intervjuet er forresten veldig gammelt, og han har etter mye tid med seg selv og bøker forandra meininger om en del ting opp igjennom tidene. Men når folk sier at det ikke har vært en rød tråd i interessene og meiningene hans meiner jeg at de kun baserer det på overskrifter i mongoaviser som VG og Dagbladet. En liten kruiositet: før black metal kom i søkelyset var det en utrulig liten subkultur, og det kan maks ha vært 40 - 50 black metallere i Norge. Etter at media satte fokus på dette "farlige" miljøet blomstra det som aldri før, og 14 åringene rente ned døra til Helvete som var butikken til Øystein Aarseth.

Nok en gang oppfordrer jeg dere til å lese intervjuene og essayene hans på Burzum.org. Det kan være interessant både for de få av oss som finner fyren fascinerende, og de av dere som ser på han som en "freak" i et sirkus.

Sitat av niigu
Vel. Du hører jo selv hva han står for i denne korte intervjusnutten. Han mener at man burde bygge murer rundt norden. Han mener nordmenn ikke burde bry seg om hele Afrike dør av Aids. Han mener at det ikke er ondskapsfullt å drepe et menneske. Han mener at det er ingenting mer godhjertet enn å brenne en kirke. Spør deg selv, på grunnlag av disse få minuttene med uttalelser, ville du tatt idioten seriøst?
Vis hele sitatet...
Ja, jeg tar Vikernes seriøst. Jeg er ikke enig med rasismen hans, kvinnesynet og en del andre ting, men jeg synes han er en fascinerende mann. Han har hatt mye tid for seg selv siden han i 93 vart satt inne, og på denne tida har han lest og reflektert mye over mange forskjellige evner. Han sitter inne med mye kunnskap, og er flink til å formidle den. Han er langt fra dum. Han var kanskje litt umoden den tida før han vart satt i fengsel, men han har blitt voksen nå.

Har du forresten hørt om Friedrich Nietzsche? Han meinte at medfølelse er en falks dyd som kom med kristendomen, og han hata kristendommen så sterkt at han sikkert fantaserte om å brenne ei kirke eller to han også. Nietzsche er regna for å ha vært en genial mann, og den tida etter at han døde var nesten hele den kulturelle eliten(Nei, ikke bare fascistene) i Europa fascinert av verkene hans. Bare fordi at noen meiner noe som du ser på som ekstremt betyr ikke det at de er evneveike idioter. Tenk om det er helt tilfeldig at omtanke er blitt noe positivt... Tenk om det egentlig er å være "ond" som er "riktig". Tenk om alt du meiner, trur og "veit" bare har blitt "riktig" ut fra tilfeldigheter. (Jeg trur jeg kommer til å synes at det siste avsnittet her var dumt om ei lita stund, men jeg poster det alikevel. Hoho! )
Det virker som om Nietzsche er den nye "dillen" blant satanister og okkultister nå om dagen?
Men de folka der graver sin egen intellektuelle grav spør du meg, siden de ikke er interessert i filosofi, men i å finne ting som kan bekrefte det de allerede mener. Og da blir det jo kjempemorsomt når de finner en ekte filosof(!) som har sagt noe som de er enige i! Det er jo utrolig imponerende hvis man kan referere til en filosof når man sitter og diskuterer på et kjedelig nachspiel...

EDIT: ja, det var ikke nødvendigvis deg jeg mente her. Det er selvfølgelig gothere som også er interessert i filosofi på et ærlig plan.
Sist endret av TheMachine; 31. august 2005 kl. 19:41.
Satanister? Okkultister? Har du lest tråden eller?

Og de folka du har vært borti som prøver å "bevise" ting med å sitere en filosof kan ikke skjønne mye av det de prater om, men jeg skjønner ikke hvor de kommer inn i bildet. Var det et motargument?
Du skjønner nok hvilke jeg mener. Jeg er ikke interessert i om Varg "teknisk sett" er satanist, nazist, hårdesigner eller autist. Det siste innlegget mitt var bare en bemerkning til det du skrev om Nietzsche.

Les heller det jeg skrev før det igjen, og gi meg en kommentar.
Ok, da misforstod jeg. Høres ut som du har vært borti noen tullete folk. Skal svare hvis jeg kommer på noe å skrive.
aatne: Det forsvarer likevel ikke det faktum at uansett om vi får høre hva greven egentlig har å si, så er det like sykt alene og uredigert. Han er helt forvirret. Hør intervjuet her og prøv å ta utsagnet "vi bør lage mur rundt norden" seriøst.. Jeg klarer ikke høre på denne latterlige mannen.
Hvis han er så intellegent, hvorfor etterlot han fingertrykket sitt i blod på rekkverket uttafor leiligheten til Øystein Årset da?
Intelektuell eller ikke...han er en forbanna idiot når han gikk så langt som å drepe en person. Dette er vel også en god grunn til at folk har vanskelig for å forstå om Varg mener det han sier, eller om det bare er for å sjokkere....



"Nietzsche er død" -Gud
Sist endret av Erkesvetter; 31. august 2005 kl. 21:08.
Så må det sies at Vikernes alltid har kødda med media på sin egen måte. Morsomt intervju, men er vel ingen som tar det han sier her så veldig alvorlig. Mannen kan sitt om det han driver på med ihvertfall(Norrøn mytologi++)
"Jeg har lest det som er å oppdrive om Varg Vikernes på nettet"........ Jezus ass. Hør på dere selv folkens. Dette er første og siste gangen jeg noengang skal bruke hele 1 minutt på å lytte til ordene til en kar som er TOTALT uviktig. Ikke har han noe intelligent å komme med, ikke utgjør han noen som helst fare - og ikke er han det gramm interessant.

Han lider av massive komplekser, og forsøker å finne seg selv. Fordi han i et forvirret øyeblikk drepte en annen person, og befant seg i riktig miljø i det mediene satte søkelys på det, så ble han kjent. Men det er også alt. Han er kjent. At noen faktisk tar seg tid til å "lese alt som er om Varg Vikernes på nettet", det gjør meg bare trist. Det er som å dedikere all sin tid på å finne ut hvem personen foran deg i kassa på Rema 1000 er...
Sitat av Stormen
At noen faktisk tar seg tid til å "lese alt som er om Varg Vikernes på nettet", det gjør meg bare trist. Det er som å dedikere all sin tid på å finne ut hvem personen foran deg i kassa på Rema 1000 er...
Vis hele sitatet...
tja..hvis det er ei bra dame så...hehe....men såvidt jeg husker så er ikke Vag det
▼ ... mange måneder senere ... ▼
grunnen til at Varg ga alle disse intervjuene var jo for å få blest om miljøet. Siden Øystein var så jævlig fattig hele tida og ikke tjente noen penger i butikken sin snakket han og Varg om å starte å gjøre litt ut av seg. Derfor ga Varg disse artige intervjuene. Bare for å skaffe litt kunder. Men like etterpå stengte jo Øystein butikken og Varg kom i et jævlig dårlig lys. Er det rart om Varg ble litt irritert da? og man skal være passe idiot hvis man tror på alt det som blir sagt om han. 98% av de intervjuene han har gitt har blitt redigert, ommøblert og ordna på sånn at media skulle få det sånn de ville så de kunne tjene penger. Hvem vil vel høre Varg sine ordentlige meninger? Folket vil høre at han er en livsfarlig satanist. Det er det som selger
Skal knækkes
Golder's Avatar
Hahahahaha.
Varg suger så uendelig. Argumentene hans er så fattige at jeg gråter.
"Det er ingenting som sprer mer godhet og varme enn når folk brenner en kirke. Latterlig å kalle det ondt."

Kvalmende. Jeg gidder ikke si mer.
Varg er en av de få fra begynnelsen av black metal-scenen som enda ikke har fått hodet ut av ræva.
KenOrr: Du er tydeligvis en stor tilhenger av Vikernes og disse gutta. Siden du er på fornavn med både aarseth og vikernes. Kjente du dem eller?? hehe. Støtter du det denne sinnsforvirra mannen driver med nå? Hva er det han kaller seg nå for tida da? Odinist? Nynazist? Nasjonalromantiker? Ser også at du siterer Storm i signaturen din. Tøfft band det. Du vet vel hva Sigurd Wongraven og Fenriz sa om akkurat det prosjektet i ettertid? Og det at media redigerer og vrenger på alt er så utgått at det smaker vondt i hele jævla kroppen hver gang jeg hører det. SELFØLGELIG gjør media det! Men uansett kan man ikke legge skjul på hva som faktisk blir sagt og hva som allerede er sagt. Jaja, du er vel ikke gamle karen. Hørest ut som noe jeg kunne lagt ut på et forum da jeg gikk på ungdomsskolen og "Varg" løp rundt i nabolaget og brente kirker. Les: Nasjonalsatanisten og ta en titt på deg selv.

Random Varg Vikernes sitat: "Eg skjønnar ikkje koffor vi ikkje brukar negre som forsøksdyr. Di e jo di dyrane som e mest lik oss menneskar"
Pip-Boy 3000
Grimdoc's Avatar
Donor
Stakkars fyr. Syns NESTEN synd på ham.
Klart jeg er stor tillhenger av dem. Varg er jo den mest geniale musikkeren som har vært her i Norge siden Grieg. Aarseth var jo også en sinnsykt god musiker. Grunnen til at jeg brukte fornavn var vel bare for å spare tid. Er det så jævlig mye å henge seg opp i? Jeg bryr meg lite om hva Vikernes kaller seg idag. Jeg ser bare fram til at han slipper ut så han får lagd mer musikk. Jeg er rimelig sikker på at Gylve og Wongraven er fornøyd med Storm prosjektet. Det var Kari Rueslåtten som var misfornøyd. Og det var bare pga det lille sitatet jeg har i signaturen min. Og ja du inrømmer det jo sjøl. Media lyver og vrenger på historier. Alt jeg sier er at man skal ikke tro på mesteparten av det som er skrevet om Varg for å sitte her og poste dritt og tro at man vet noe om han.

din emo............!
▼ ... over et år senere ... ▼
Hallo!
Vet det er litt siden denne tråden startet(og sluttet), men er det noen som fortsatt har intervjuet og gidder å uploade det?
Fikk så indelig lyst til å høre flere domme påstander fra satanister o.l.
Sist endret av urge4life; 8. mai 2008 kl. 20:29.
Sitat av urge4life
Hallo!
Vet det er litt siden denne tråden startet(og sluttet), men er det noen som fortsatt har intervjuet og gidder å uploade det?
Fikk så indelig lyst til å høre flere domme påstander fra satanister o.l.
Vis hele sitatet...
Har du prøvd den øverste linken eller?
Sitat av Raymond
Har du prøvd den øverste linken eller?
Vis hele sitatet...
Har DU prøvd den? Den er død, er vel en grunn til at han spør... Er også interesert i intervjuet, aldri hørt fyren snakke.
Sitat av urge4life
Fikk så indelig lyst til å høre flere domme påstander fra satanister o.l.
Vis hele sitatet...
Ja den der klarte du fint...!
Sitat av Archj
Ja den der klarte du fint...!
Vis hele sitatet...
Du skjønner hva jeg mener:P(håper jeg).
jaG
Produktutvikler
Vis noen har det liggende, sleng det opp da