Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 3452
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det slik at man mister vannvekt når en bruker amfetamin? Mister man fett? Jeg har hørt at de spiser muskler, men viss en har endel fett på kroppen, vil det spise det først/også?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det slik at man mister vannvekt når en bruker amfetamin? Mister man fett? Jeg har hørt at de spiser muskler, men viss en har endel fett på kroppen, vil det spise det først/også?
Vis hele sitatet...
når du sulter kroppen så går muskler vekk først så fet. Så vis du sulter deg sjøl blir du ganske spinkel
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
du mister både vann, fett, og muskler. hvor mye du mister spørs på hva du spiser og hvor aktiv du er.
Vektnedgang på amfetamin skyldes to ting: for det første blir du gjerne dehydrert, så en del vannvekt mister du. For det andre spiser du ofte mindre samtidig som du er mer aktiv, og dette vil føre til det samme som det ville ha gjort uten amfetamin: fett forsvinner, men også noe muskler, det er ganske avhengig av din personlige metabolske og kroppslige komposisjon hvordan denne ratioen utspiller seg.
Muskeltap kan reduseres ved å trene vekter og spiser mer proteiner enn vanlig, både på generell basis og ved amfetamin. Dette er vel og merke i "fornuftige" doseringer.
Først går vannet, så går fettet og deretter muskler. Så det kan motvirkes ved å balansere inntak av vann, mat og søvn Alt med måte og under så kontrollerte forhold som mulig. Men ikke noe å trakte etter om du tenker å slanke deg, da det over tid er så knusende for psyken og en glemmer ofte helt spise og drikke.
Sitat av Coffern Vis innlegg
Først går vannet, så går fettet og deretter muskler.
Vis hele sitatet...
Feil. Muskler går før fett. Skal man være veldig pirkete går glykogenen først.
Tull å si at musklene går i det hele tatt, glykogen er vann og ikke reell muskelmasse. På samme måte som dianabol ikke gir 5kg muskler på et blunk, det maksimerer glykogenlagre i musklene og forsvinner like raskt som det kom etter endt bruk.
Sitat av AutismusMaximus Vis innlegg
Tull å si at musklene går i det hele tatt, glykogen er vann og ikke reell muskelmasse. På samme måte som dianabol ikke gir 5kg muskler på et blunk, det maksimerer glykogenlagre i musklene og forsvinner like raskt som det kom etter endt bruk.
Vis hele sitatet...
Glykogen er sukker. Ikke vann.

4 Reasons Why You’re Losing Muscle and Not Fat

1. You’re not eating enough protein.
2. You’re not using your muscles.
3. You’re not allowing yourself to recover.
4. You’re not sleeping enough.

Jeg tror speedbrukere kan fint huke av på alle disse punktene.

Jeg vil også legge til at hvis man slanker seg i den forstand at man ikke spiser i det hele tatt, så mister man også muskelmasse før fett.
Sist endret av Superspurv; 26. mai 2021 kl. 15:11.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for alle svar.

Vil det være en "merkbar" forskjell ved å bruke litt speed, pumpe jern og ha et godt kosthold. Tenker på fett-tap hovedsakelig. De to siste er selvforklarende, men vil det ha en merkbar virkning?
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Glykogen er sukker. Ikke vann.

4 Reasons Why You’re Losing Muscle and Not Fat

1. You’re not eating enough protein.
2. You’re not using your muscles.
3. You’re not allowing yourself to recover.
4. You’re not sleeping enough.

Jeg tror speedbrukere kan fint huke av på alle disse punktene.

Jeg vil også legge til at hvis man slanker seg i den forstand at man ikke spiser i det hele tatt, så mister man også muskelmasse før fett.
Vis hele sitatet...
Sukkervann, oss som styrer med hormoner vet da godt at ingen refererer til glykogen som annet enn vannvekt, latterlig at det ble shut down på freak forresten. Men ja spiser en ingenting mister en først vannvekt, så muskler og fett i forskjellig ratio basert på hva en gjør, det er mange studier som viser at musklene bevares i lang tid under faste, blant annet på grunn av økende veksthormon. Musklene en mister sitter i muskelminne uansett så det er ikke særlig problem heller, de kommer tilbake langt raskere enn de ble bygd
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for alle svar.

Vil det være en "merkbar" forskjell ved å bruke litt speed, pumpe jern og ha et godt kosthold. Tenker på fett-tap hovedsakelig. De to siste er selvforklarende, men vil det ha en merkbar virkning?
Vis hele sitatet...
hvis du trener og har et godt kosthold vil jeg si amfetamin bare er dumt å legge til. alt for mange risikoer i forhold til hva du vil få ut av det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for alle svar.

Vil det være en "merkbar" forskjell ved å bruke litt speed, pumpe jern og ha et godt kosthold. Tenker på fett-tap hovedsakelig. De to siste er selvforklarende, men vil det ha en merkbar virkning?
Vis hele sitatet...
Selvsagt vil et stoff som både demper sult og gir energi i ekstrem kalori-underskudd ha merkbar effekt. Fun fact; amfetamin var lovlig i peak classic bodybuilding og Ric Drasin som trente med Arnold sa at det ble solgt som hvilket som helst annet tilskudd på golds gym venice - der idolene trente. De kalte det bare diet pills.

Mike Mentzers treningsstil med nær null pausetid skriker amfetamin, noe han senere bekreftet.
In 1979, he had started taking amphetamines: "Not for the purpose of getting high - that was the furthest thing from my mind. I was taking them as ergogenic aids, to facilitate my hectic lifestyle. It made me feel like a productive genius."
Vis hele sitatet...
https://www.musculardevelopment.com/...l#.YK6gk1PRYwA

Amfetamin er fortsatt misbrukt av alle massemonstre du ser i dag, mest for å i det hele tatt fungere normalt på høye doser veksthormon som gjør en kronisk trøtt.
Har vært på kjøret på amf over lengre tid for noen år siden, blitt clean, og tar nå meget høye doser Ritalin daglig, og kan på hånden på hjertet si at musklene forsvinner først. Det vises veldig godt på meg, og kjennes også.
Den store magen er der enda, men fra skuldrene og ned til håndleddet er det blitt veldig smalt, samme med fra knærne og ned til tærne.
Kjenner at leggene har blitt mye strammere, ettersom jeg går kun på tærne (musklene strammes hele tiden). Føles nesten ikke ut som at huden min passer meg, lengre.

Samtidig har jeg gått ned 10 kg, på ca. 3 uker.
Sitat av AutismusMaximus Vis innlegg
Musklene en mister sitter i muskelminne uansett så det er ikke særlig problem heller, de kommer tilbake langt raskere enn de ble bygd
Vis hele sitatet...
Dette er helt riktig. Gainsa siden treningssentrene åpnet har vært en drøm.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for alle svar.

Vil det være en "merkbar" forskjell ved å bruke litt speed, pumpe jern og ha et godt kosthold. Tenker på fett-tap hovedsakelig. De to siste er selvforklarende, men vil det ha en merkbar virkning?
Vis hele sitatet...
Amfetamin i små doser, i den forstand at du mister sultfølelsen er nesten bare positivt for slanking, for så opprettholder et proteinrikt kosthold(minst 1-2 kjøttmåltider om dagen) og trener middels hardt mens du ligger 500-1000 kcals i underskudd.
Sist endret av Superspurv; 28. mai 2021 kl. 12:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok ei lita stripe når jeg våkna hver dag i 2 uker, holdt hele dagen, spiste kanskje 1 måltid om dagen.
Gikk ned 6kg! Svetta endel men merka ikke noe ellers. Fikk sove også siden jeg tok det såpass tidlig
▼ ... noen uker senere ... ▼
først går glukose lagret i cellene eller fra et nylig måltid, så går fett og muskler med en (ca) 80-20 ratio.
Alt over her er tull.
Sitat av ThePLUH! Vis innlegg
først går glukose lagret i cellene eller fra et nylig måltid, så går fett og muskler med en (ca) 80-20 ratio.
Alt over her er tull.
Vis hele sitatet...
Kilder er visst også bare tull.
Jeg har brukt enorme mengder stimulanter, daglig, gjennom det siste tiåret.

Veier nesten 100 kg og selv etter flere år uten trening marker jeg aldri mindre enn 150.

Alt over her er tull

(Har heller ikke brukt hormoner siden tidlige tjueårene, før jeg nå for 4 uler siden begynte på testo injeksjoner på blå resept. TRT, baby!)
Sist endret av Tøffetom; 12. juni 2021 kl. 21:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Jeg har brukt enorme mengder stimulanter, daglig, gjennom det siste tiåret.

Veier nesten 100 kg og selv etter flere år uten trening marker jeg aldri mindre enn 150.

Alt over her er tull

(Har heller ikke brukt hormoner siden tidlige tjueårene, før jeg nå for 4 uler siden begynte på testo injeksjoner på blå resept. TRT, baby!)
Vis hele sitatet...
Å "marke" 150 kg 1 RM (1 rep max) på 100 kg kroppsvekt, uten å ha trent på flere år er ikke spesielt imponerende. En utrent person, som egentlig aldri har trent styrketrening, vil nesten umiddelbart klare å löfte 1,5 x kroppsvekt i marklöft. Med umiddelbart mener jeg tiden det tar å få på plass rett teknikk (og dermed også skadeforebyggende), som er kanskje 10-15 sets marklöft med en som veileder nybegynneren. Det er ikke mer imponerende enn at den gjennomsnittlige, friske mannen i gata, uten styrketreningsgrunnlag, skal klare å benke cirka 80 % i 1 RM av egen kroppsvekt med rett teknikk. For en gjennomsnittlig mann på 80 kg, vil dette si 64 kg i benkpress. Mange klarer ofte å löfte mer enn dette.
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Jeg har brukt enorme mengder stimulanter, daglig, gjennom det siste tiåret.

Veier nesten 100 kg og selv etter flere år uten trening marker jeg aldri mindre enn 150.

Alt over her er tull

(Har heller ikke brukt hormoner siden tidlige tjueårene, før jeg nå for 4 uler siden begynte på testo injeksjoner på blå resept. TRT, baby!)
Vis hele sitatet...
Til sammenligning kan jeg ta 110-120kg på en god dag par år uten trening og 67-70kg kroppsvekt.