Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1774
Er det safe å mikse Pregabalin og noen enheter med alkohol?

Er det noen som har gjort det uten å bli helt fucked og ende opp på sykehus?

Tenker å ta 150 MG eller 300 MG og kanskje drikke noen glass ila helgen.

Kan legge til at jeg tidligere har brukt en del phenibut med en til to flasker vin, helt fint.
Anonym bruker
"Nervøs Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det anbefales ikke å drikke mens du bruker Lyrica. Jeg bruker selv Lyrica fast og etter noen blackouts mistet jeg helt lysten på alkohol. Opplever at Lyrica forsterker alkohol rusen, men det forsterker også svimmelhet og kvalme om det drikkes for mye.
Skjønner at du ønsker en god buzz. Jeg ville tatt Lyrica ca 2 timer før du begynner på alkoholen slik at du kan justere formen etterhvert.
Nå vet jeg ikke om du har toleranse for alkohol, men jeg ville holdt meg til maks 1 flaske vin eller en 6pac.

Det er en fin balanse mellom god form og blackout når lyrica er med i mixen. Jeg er ikke en lege så dette er bare min personlige erfaring.
Trådstarter
Ok - takk for svar! Hva er vanlig dose hvor man fortsatt kan være sosial og fin form og fortsatt ta et par enheter?

Pillene jeg har er 150 MG.
Sitat av 3mma Vis innlegg
Ok - takk for svar! Hva er vanlig dose hvor man fortsatt kan være sosial og fin form og fortsatt ta et par enheter?

Pillene jeg har er 150 MG.
Vis hele sitatet...
Jeg pleier å ta noen pils når jeg koset meg på lyrica, 2500mg.
Men så har jeg toleranse da
Trådstarter
Holy shit. Du går på dette daglig?

Ok. Tester en først ass, så får jeg heller redosere en til litt senere hvis jeg ikke når godformen.

Har du testet phenibut? Hvordan vil du si det kan sammenlignes?