Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2010
Anonym bruker
"Kjær Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitter med en del brus som er alt for sterk og vil gjerne få ned styrken litt og mengden opp.
Finner sykt lite info om det på nettet bortsett ifra linker ifra rehabsider som forteller hva Coke kan være blandet med og hvor farlig det er og søk hjelp blablabla.

Hva bør jeg bruke?
Hvordan blander jeg og hvilken ratio?
Noe annet som er verdt å vite?

Trenger ingen moralpreken på at dette er dårlig gjort, dumt, teit osv, det er kun til eget bruk, eventuelt også når venner kommer på besøk eller for å selge til folk som har vært rasshøl på priser mot meg.
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kreatin&speed. Sånn dønn. Da har du plutselig den "beste" coken i hele byen. Rusen sitter i ganske lenge også
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lidocaine
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kreatin&speed. Sånn dønn. Da har du plutselig den "beste" coken i hele byen. Rusen sitter i ganske lenge også
Vis hele sitatet...
Hadde jeg fått speed i brusen så hadde jeg klapp til deg om du hadde sakt at det er den "beste"

Drit i å blande det ut. Selg det som det er men til høyere pris!
Ska du først bruke noe, bruk lidokain
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kreatin&speed. Sånn dønn. Da har du plutselig den "beste" coken i hele byen. Rusen sitter i ganske lenge også
Vis hele sitatet...
Blander du med sko har du faen meg den verste og fakeste brusen i byen. Da er du på nivå med en som leter etter pantflasker samtidig som du selger på et shady gatehjørne. Ergo, langt unna "den beste"

Skal man absolutt blande ut blander man ut med noe som ikke gir brukeren en annen effekt. Slik at brusen forsatt er den eneste effekten man får.

Som å blande sprit med vann, istedenfor å blande sprit led spylervæske.
Sitat av Darkbull Vis innlegg
Blander du med sko har du faen meg den verste og fakeste brusen i byen. Da er du på nivå med en som leter etter pantflasker samtidig som du selger på et shady gatehjørne. Ergo, langt unna "den beste"

Skal man absolutt blande ut blander man ut med noe som ikke gir brukeren en annen effekt. Slik at brusen forsatt er den eneste effekten man får.

Som å blande sprit med vann, istedenfor å blande sprit led spylervæske.
Vis hele sitatet...
Veit av mang som har fått juling av å kødd me sånt. Har vært nær å utøve vold selv når det har skjedd. Å jeg er ikke en voldelig person. Cutte ikke cola med nav cola.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Trenger ingen moralpreken på at dette er dårlig gjort, dumt, teit osv...
Vis hele sitatet...
Selvsagt gjør du det.
Og hva trodde du egentlig at skulle skje?
At folk klappet og jublet å syns du var kul?
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Selvsagt gjør du det.
Og hva trodde du egentlig at skulle skje?
At folk klappet og jublet å syns du var kul?
Vis hele sitatet...
Jeg foretrekker han spørr her en og blande det med noe som kan vere skadelig, klapper og jubler for det faktisk.

Anonym bruker er heller ikke veldig praktisk for og vere "kul"

Mannitol, laktose, kreatin. Mener og ha lest en plass Lidocaine var bra, noe med at de var vanskelig og merke der var bøffet, har desverre ikke kilden. Ta det med en klype salt.

Ratio med blandingen kommer veldig ann på hvor sterk du vil ha den. Noe annet du burde vite ? Ja, det er mye bedre og bare ta det reint i mindre doser.
Joda jeg syns også han burde spørre hvis de eneste alternativene er å selge gift.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lidocaine brukes som cut her pga gir nummenhet som mange assosierer med "ekte" cola
Sitat av Kuami Vis innlegg
Jeg foretrekker han spørr her en og blande det med noe som kan vere skadelig, klapper og jubler for det faktisk.
Vis hele sitatet...
Forsåvidt et godt poeng, men da kan han spare seg piss som det her (mine uthevinger):
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sitter med en del brus som er alt for sterk og vil gjerne få ned styrken litt og mengden opp.
Vis hele sitatet...
og
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Trenger ingen moralpreken på at dette er dårlig gjort, dumt, teit osv, det er kun til eget bruk, eventuelt også når venner kommer på besøk eller for å selge til folk som har vært rasshøl på priser mot meg.
Vis hele sitatet...
Seriøst, TS: Hvis du tror at folk er så jævla fette tilbakestående her på forumet, hvorfor i helvete spør du de til råds? Vil du ha idiotråd, liksom? Hvis du ikke tror folk er idioter, hvorfor behandler du de som det? Er det så vanskelig å bare si at du ser en mulighet til å tjene litt mer penger og har lyst til å benytte deg av den?
Sist endret av Myoxocephalus; 6. februar 2021 kl. 00:43.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Trenger ingen moralpreken på at dette er dårlig gjort, dumt, teit osv, det er kun til eget bruk, eventuelt også når venner kommer på besøk eller for å selge til folk som har vært rasshøl på priser mot meg.
Vis hele sitatet...
Hvis det er "kun til eget bruk" tar du mindre om gangen. Men nå motsier du deg selv rett etterpå, så det blir jo ganske åpenbart at hovedformålet er å buffe varer til videresalg. I tillegg til en egen batch som er litt utbuffa skal du ha en litt mer utbøffa til "venner" også en enda mere utbøffa til "folk som har vært rasshøl på priser mot meg". Det er en fordel å ljuge bedre eller bare være helt ærlig. Slutt å pynte på det, for å påstå at du hovedsakelig skal buffe deg selv PGA sterk cola . Det er jo du som ikke holder deg til din egen sak. Ved å skrive alt det avslørende rælet om at
det er kun til eget bruk, eventuelt også når venner kommer på besøk eller for å selge til folk som har vært rasshøl på priser mot meg.
Vis hele sitatet...
etterfulgt av

Har selvfølgelig null problem med å si at jeg ser en mulighet til å tjene mer penger på å blande den ut, men nå er det ikke for videresalg som nevnt, hva du ønsker å tro videre er opp til deg men det er kun synsing fra din side og bringer faktisk ingenting informativt til tråden.
Vis hele sitatet...
Så hvis du ikke har nevnt videresalg, hva mente du da med å buffe ut cola til venner som kommer innom? Skal de få det gratis da? For ikke å tenke på hvor gratis det blir for "folk som har vært rasshøl på priser mot meg". Men alt dette er vel bare "synsing". "Hvordan buffe meg selv, venner og folk som har vært kjipe på priser mot meg" burde tråden hete
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Lidocaine
Vis hele sitatet...
Haha, er ikke det sånn man får mot herpes i kjeften?

her har du benzocaine funker likt.


https://www.wish.com/product/5f2b78c..._BwE&share=web
Sist endret av vet_ikke_jeg; 6. februar 2021 kl. 03:10.
Anonym bruker
"Kjær Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av knert1 Vis innlegg
Hvis det er "kun til eget bruk" tar du mindre om gangen. Men nå motsier du deg selv rett etterpå, så det blir jo ganske åpenbart at hovedformålet er å buffe varer til videresalg. I tillegg til en egen batch som er litt utbuffa skal du ha en litt mer utbøffa til "venner" også en enda mere utbøffa til "folk som har vært rasshøl på priser mot meg". Det er en fordel å ljuge bedre eller bare være helt ærlig. Slutt å pynte på det, for å påstå at du hovedsakelig skal buffe deg selv PGA sterk cola . Det er jo du som ikke holder deg til din egen sak. Ved å skrive alt det avslørende rælet om at etterfulgt av


Så hvis du ikke har nevnt videresalg, hva mente du da med å buffe ut cola til venner som kommer innom? Skal de få det gratis da? For ikke å tenke på hvor gratis det blir for "folk som har vært rasshøl på priser mot meg". Men alt dette er vel bare "synsing". "Hvordan buffe meg selv, venner og folk som har vært kjipe på priser mot meg" burde tråden hete
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig deler jeg gratis med kompiser, det pleier å være normalt å dele når man har i min krets i allefall.
Ikke alle er griske jævler som skal ha penger for alt, men bra du tenker sånn

Eneste personen jeg hadde tenkt til å
Cutte varene til var personer som allerede har vært kjipe når det gjelder priser og eventuelt meg selv.

Som vanlig kommer det ikke som noe sjokk at folk skal være assholes på freak og ikke klare å holde seg til temaet og bare skal komme med moralprekener fordi det er det eneste de klarer å gjøre.

Som nevnt over, har du ikke noe informativt å komme med så STFU og finn en annen tråd å sutre i.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Selvfølgelig deler jeg gratis med kompiser, det pleier å være normalt å dele når man har i min krets i allefall.
Ikke alle er griske jævler som skal ha penger for alt, men bra du tenker sånn

Eneste personen jeg hadde tenkt til å
Cutte varene til var personer som allerede har vært kjipe når det gjelder priser og eventuelt meg selv.

Som vanlig kommer det ikke som noe sjokk at folk skal være assholes på freak og ikke klare å holde seg til temaet og bare skal komme med moralprekener fordi det er det eneste de klarer å gjøre.

Som nevnt over, har du ikke noe informativt å komme med så STFU og finn en annen tråd å sutre i.
Vis hele sitatet...
Gå på alibaba. Der finnes det lidokain
Benzocaine eller lidocaine for nummenhet, også slenger du på B12 for å øke vekten. Eller så kan du gjøre det slappt å bare bruke Kreatin. Bare ikke cut det med speed eller noe syntetiske greier hvis du skal gi til noen andre, suger ganske jævlig å komme hjem fra fest og bare ligge våken i senga 4 timer fordi en drittsekk cutta colaen din med noe tull.