Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1201
Jeg har valgt å bytte ut min gamle Acer med en MacBook Pro retina 13-tommer. Men jeg lurer litt - det er ikke noen krise å vente litt, så er det da den beste ideen å vente på neste generasjon lanseres og da enten kjøpe den (evt den nåværende billigere)?
Ifølge http://buyersguide.macrumors.com/#Retina_MacBook_Pro ligger det vel an til at det kommer en ny snart, men det er vel i utgangspunktet kun spekulasjoner? Jeg er nemlig ganske utålmodig - har jeg bestemt meg så må det liksom gjøres så fort jeg kan
Jeg har lopper i ræva. Kjøpte MPB 13 - Retina selv Er forsåvidt veldig fornøyd med denne

Dessverre kan jeg ikke gi deg noe bedre svar på når neste kommer.
Sist endret av doffen67; 24. april 2014 kl. 12:43.
Hvis du kan vente, så vent! Jeg tror/håper de slipper ut svart-farget aluminium til sommeren Tror også prisen synker med en 500 lapp på alle nye modeller.

Prisen på nåværende Macbook Retina vil synke med minst 2000 hvis du kjøper brukt på finn.no
Sist endret av Sebbai; 24. april 2014 kl. 12:47.
bare ikke kjøpr den med 4gb så er du trygg! etter mbpr 4 gb, har eg nå fonne roen med en air 13`8 gb. får til de fleste oppgaver, syk batteritid, greit skjermkort om du ikke har store planer osv, portabilitet! er forskjell faktisk, selv om retinane har blitt vesentlig mindre. airren er mye mer behagelig men vent!