Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 898
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Yo tok litt pepper i helgen (en del.. 2g) og sov i natt som var lenge og godt og våknet fin idag.

Har ei dame som maser på å ta xtc nå en av de neste dagene, noe jeg er svæært interessert i ; )))

Man tømmer ikke serotonin osv like mye med å ta amfetamin som xtc/mdma? Hvordan er det her.. takk for svar!
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil tro det er individuelle forskjeller her. Jeg har ei venninne som er amfetaminavhengig, men som får full effekt hver gang hun tar MDMA. Jeg på en annen side har merket en merkbar lavere effekt på MDMA i de periodene hvor jeg har inntatt mye amfetamin i tillegg.

Vil dog ikke tro det spiller en veldig stor rolle dersom du ikke har inntatt store mengder over tid. Det tok meg et par måneder å tulle til serotonin-levlene mine.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Yo tok litt pepper i helgen (en del.. 2g) og sov i natt som var lenge og godt og våknet fin idag.

Har ei dame som maser på å ta xtc nå en av de neste dagene, noe jeg er svæært interessert i ; )))

Man tømmer ikke serotonin osv like mye med å ta amfetamin som xtc/mdma? Hvordan er det her.. takk for svar!
Vis hele sitatet...
Du kan fint ta ectasy nå og sikkert få en fin tripp, men det er i etterkant du kommer til å få smellen!
Anonym bruker
"Kjent Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Føler du deg frisk og opplagt, så går det fint å ta xts.
Noen fine dager med søvn og god mat er liksom hvertfall for meg oppskriften for å få en gøy og fin tur =)