Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 3016
Anonym bruker
"Tropisk Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla. Har vert våken og speeda 6 dager og siste linje ble inntatt igår natt kl 03..

har vert dritt paranoid i hele dag går til vanlig på seroquel (600mg) også tenkte jeg å roe meg ned med litt hasj, da fikk jeg

-hjertebank
-forværret angst (panikkangst?)
-smerter i knehasen (bak kneet) -«tett» i halsen om det gir noe mening чя(Midt mellom foran og på høyre side av halsen, som om noen holder en finger med litt trykk på der.)
-smålig visuelle hallusinasjoner
-mister poenget i setninger og alt går i kaos

Har ikke røyket mens jeg speeda disse dagene, tok 50 mg quet tidligere for å prøve å få sove men gikk ikke… spist en billy’s pizza iløpet av dagene, og kansnje 2 flasker vann(?)

Er det til neste gangs viten, dumt å røyke etter amfkjør?

Og quetiapin skal jo fungere mot angst/uro, så dette kan jeg vel ta uten å dævve?

M V H
Sist endret av KjemikalieX; 6. desember 2021 kl. 13:03. Grunn: Fikset 3 -> 6 dager i tittel
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trur jeg ville satset på litt søvn..
Det er ca så nærme man kommer en oppskrift på psykose.
Aldri gå mer enn en natt våken, hvordan folk kan sitte å dra linjer på dag 4+ er utenfor min fatteevne.

Få det litt søvn asap og ta det rolig en ukes tid så kroppen og huet ditt får henta seg litt inn igjen.

Fortsetter du å holde på sånn du gjør nå så går det gæli

Quet funker for meg iaf, kanskje du tok for stor dose? Hjelper ofte å få i seg litt mat også.. sovner lettere da
Sist endret av Lykkeleeten; 6. desember 2021 kl. 10:01.
Anonym bruker
"Selvforsynt Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Lykkeleeten Vis innlegg
Aldri gå mer enn en natt våken, hvordan folk kan sitte å dra linjer på dag 4+ er utenfor min fatteevne.

Få det litt søvn asap og ta det rolig en ukes tid så kroppen og huet ditt får henta seg litt inn igjen.

Fortsetter du å holde på sånn du gjør nå så går det gæli

Quet funker for meg iaf, kanskje du tok for stor dose? Hjelper ofte å få i seg litt mat også.. sovner lettere da
Vis hele sitatet...
Etter 4 dager, begynner kroppen min å blacke ut av selg selv... Så ja, det er egentlig idioti å dra strikken noe lengre, enn det du føler selv.. Begynner ting å føles rart opp i hodet, er det på tide å legge hode på puta. Men det er jo uaktuelt når man har vært så lenge oppe, så det blir jo gjerne til at man "pæser ut" til slutt....
Tok OP 600mg seroquel uten å få sovet, eller gikk han på dette samtidig med at han speedet 5-6dager
Anonym bruker
"Tropisk Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Tok OP 600mg seroquel uten å få sovet, eller gikk han på dette samtidig med at han speedet 5-6dager
Vis hele sitatet...
Tok ikke seroquel disse dagene jeg speedet nei. Tok 300 mg igår, sov 13 timer, føler meg som ett nytt menneske! Men kan jeg fint ta en liten joint idag eller burde jeg vente flere dager med det? Takker for innspill. Skal ikke gjøres igjen
Joda røyk i vei, jeg har gjort det flere ganger etter AMF kjør og de fleste gangene tenker jeg "aah det var bra jeg tok det trekket nå,endelig sjans til å slappe litt av" merk at du ikke nødvendigvis sovner, men det blir lettere om du prøver. Er du fortsatt speeda vil det kanskje ikke være vits i men når du merker at du er på vei ned kan det hjelpe kroppen å slappe av. Med quetapin i blodet så er det enda mindre sjanse for dårlig reaksjoner
Anonym bruker
"Tropisk Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Joda røyk i vei, jeg har gjort det flere ganger etter AMF kjør og de fleste gangene tenker jeg "aah det var bra jeg tok det trekket nå,endelig sjans til å slappe litt av" merk at du ikke nødvendigvis sovner, men det blir lettere om du prøver. Er du fortsatt speeda vil det kanskje ikke være vits i men når du merker at du er på vei ned kan det hjelpe kroppen å slappe av. Med quetapin i blodet så er det enda mindre sjanse for dårlig reaksjoner
Vis hele sitatet...
Har sovet 13t etter første post og føler ingen speed. Da kan jeg vel fyre en men igår hadde jeg så noia etter så mange dager våken på speed + null inntak av quet på 6 dager, så e ikke hva jeg tenkte når jeg syns det var smart å fyre en jonas OPPÅ det igjen, for weed gir meg bare mer noia, lol
Det har litt og si om man røyker hver dag vanligvis, jeg røyker alltid på speed, men alltid ellers også
Anonym bruker
"Tropisk Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Det har litt og si om man røyker hver dag vanligvis, jeg røyker alltid på speed, men alltid ellers også
Vis hele sitatet...
Røyker hasj hver dag, men på speed stopper jeg, pga hensyn til upper/downer regelen. Tar speed den dagen/dagene jeg vil også lar jeg speeden gå ut litt, så tar jeg joint/quet/benz for å gå ned igjen
Hadde også perioder med tidvis høyt inntak av pepper og det lunne fort gå flere dager uten noe som helst problem, nå takler jeg ikke et døgn før jeg får noia og veldig skvetten av små ting. Men for all del en gang i tiden var det alltid best på døgn 2-3 når man klarte å få i seg mat
Kan du forklare meg... Men


Why? Sitter man bare 6 dager for deg selv lys våken? Har du ikke noe annet å gjøre, jobb osv?
Sitat av Darkbull Vis innlegg
Kan du forklare meg... Men


Why? Sitter man bare 6 dager for deg selv lys våken? Har du ikke noe annet å gjøre, jobb osv?
Vis hele sitatet...

Oh boy... Spør og man får svar men dette svaret vil du ikke nødvendigvis like
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Oh boy... Spør og man får svar men dette svaret vil du ikke nødvendigvis like
Vis hele sitatet...
Altså, har vært på en 1-3 dagers selv, men da var det liksom full fest med knips og amf og folk og hele pakka.

Her høres det ut som man bare sitter alene våken 6 døgn, noe jeg sliter forstå morroa med.
Anonym bruker
"Tropisk Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Darkbull Vis innlegg
Kan du forklare meg... Men


Why? Sitter man bare 6 dager for deg selv lys våken? Har du ikke noe annet å gjøre, jobb osv?
Vis hele sitatet...
Sykemeldt, samlivsbrudd og håpløsthet, depresjon… tyr man til rus, vurderte heroin og men ga F
Anonym bruker
"Tropisk Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Darkbull Vis innlegg
Altså, har vært på en 1-3 dagers selv, men da var det liksom full fest med knips og amf og folk og hele pakka.

Her høres det ut som man bare sitter alene våken 6 døgn, noe jeg sliter forstå morroa med.
Vis hele sitatet...
Amf og fest fredag og lørdag, ellers alene ja, kanskje fordi morra di er mann, hva?
Jeg tror dere begge onanerer!
Anonym bruker
"Grønn Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Halla. Har vert våken og speeda 6 dager og siste linje ble inntatt igår natt kl 03..

har vert dritt paranoid i hele dag går til vanlig på seroquel (600mg) også tenkte jeg å roe meg ned med litt hasj, da fikk jeg

-hjertebank
-forværret angst (panikkangst?)
-smerter i knehasen (bak kneet) -«tett» i halsen om det gir noe mening чя(Midt mellom foran og på høyre side av halsen, som om noen holder en finger med litt trykk på der.)
-smålig visuelle hallusinasjoner
-mister poenget i setninger og alt går i kaos

Har ikke røyket mens jeg speeda disse dagene, tok 50 mg quet tidligere for å prøve å få sove men gikk ikke… spist en billy’s pizza iløpet av dagene, og kansnje 2 flasker vann(?)

Er det til neste gangs viten, dumt å røyke etter amfkjør?

Og quetiapin skal jo fungere mot angst/uro, så dette kan jeg vel ta uten å dævve?

M V H
Vis hele sitatet...

Det virker selvdestruktivt. Både mat og spesielt vann er viktig også når du tar makka.

Foreslår at du kutter ned antall døgn på makka. At du lager deg en regel, feks aldri mer enn 2 dager på pepper, eller 3. Kropp og sinn trenger hvile, mat og vann.

Om du alt er blitt glad i pepper og tenker du skal kjøre på uansett hva folk sier så skaff noe benzo du kan ta sammen quetiapin når du går av pepper. Bare drit å kjøre en uke på pepper fremover. Du skader deg selv.