Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 3015
Anonym bruker
"Oppmerksom Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Testet ut kokain igår, er 19 år. Må si det var veldig oppskrytt. Jeg tok garrantert 5 linjer på under to timer, ble delvis mer våken og snakket mer, men ikke den euforiske følelsen folk snakker om.

Hva kjenner dere når dere tar? Tok både fra nøkkel og striper
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blir bare gira, våken, sier mye piss og tull, blir tøff i kjeften, får jævlig nedtur og angst/paranoia dagene etterpå.

Kokain er veldig oppskrytt ja. Er ikke så mange som skryter av det utenom de som er avhengige og de er ikke avhengige fordi det nødvendigvis er så kult og euforisk men fordi det er ekstremt avhengighetsskapende.
Hvis du tar bra kokain, så får du verdens beste selvtillit. Siden kokain er såpass dyrt, er det veldig populært å blande det ut. Det er ikke uvanlig å få søppel hvis det ikke er en seriøs selger.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pleier ikke funke på de som prøver det for første gang, fordi dem gjerne ikke vet hva en skal forvente og kjente etter.

Men kokain må gjerne tas sammen med alkohol for at en får god stemning og følelsen av å bli riktig høy...

Men er alt på plass og kolaen er at kvalitet så er det det gøyeste rusmiddelet jeg vet om.
Anonym bruker
"Oppmerksom Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Blir bare gira, våken, sier mye piss og tull, blir tøff i kjeften, får jævlig nedtur og angst/paranoia dagene etterpå.

Kokain er veldig oppskrytt ja. Er ikke så mange som skryter av det utenom de som er avhengige og de er ikke avhengige fordi det nødvendigvis er så kult og euforisk men fordi det er ekstremt avhengighetsskapende.
Vis hele sitatet...
Jeg kjenner nada nedtur dagen etter, og jeg tok 5 linjer på under to timer. Ganske mye vil mange si.
Anonym bruker
"Oppmerksom Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Pleier ikke funke på de som prøver det for første gang, fordi dem gjerne ikke vet hva en skal forvente og kjente etter.

Men kokain må gjerne tas sammen med alkohol for at en får god stemning og følelsen av å bli riktig høy...

Men er alt på plass og kolaen er at kvalitet så er det det gøyeste rusmiddelet jeg vet om.
Vis hele sitatet...
Nettopp det, hvordan får jeg skaffa ordentlig jævlig god kola? Er vel som alt annet vil jeg tro? Må kjenne de riktig folka?
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
God cola er fortsatt oppskrytt. Selvtillit som gjør deg til en kuk er jo ikke noe å skryte av
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Hvis du tar bra kokain, så får du verdens beste selvtillit. Siden kokain er såpass dyrt, er det veldig populært å blande det ut. Det er ikke uvanlig å få søppel hvis det ikke er en seriøs selger.
Vis hele sitatet...
Kokain blir blandet ut for ti ting, nordmenns dårlige selvkontroll, og fortjeneste.

Folk kan sniffe bort 1g på en kveld, om du da har GOD kokain, kan det være nok til problemer med hjertet.

Den GODE kokainen må du gjerne ut med 2-3000kr for grammet.
Kokain er veldig oppskrytt, helt til du har tatt det mange nok ganger og alle festene "ville blitt sååå syyyykt mye bedre med noe kokain".
Kokain er også et ganske sosialt dop, det gjør seg best med kule venner og alkohol. Da får man liksom effekten at det ikke er noe effekt, men man opplever kvelden som mye bedre enn den egentlig er. Tre svette karer i en kjip leilighet som drikker smuglerpils høres ikke ut som en bra fest, men sleng inn 2g med coke og du har verdens feteste morsomste kveld uten at noe egentlig skjer eller at noen er så himla påvirket.
Alkohol er som regel nødvendig for å få den virkningen man vil oppnå. Det er flere andre tråder om dette. Og så må du selvfølgelig ha god kola.
Nettopp det, hvordan får jeg skaffa ordentlig jævlig god kola? Er vel som alt annet vil jeg tro? Må kjenne de riktig folka?
Vis hele sitatet...
Helt riktig

Kjøp deg vin/brennevin neste gang. Du skal ikke bøtte nedpå, du gjør det ikke for å bli dritings - men drikk mens du bruker kolaen. Så justerer du formen etterhvert. Pleier å bli mer enn planlagt for de aller fleste (stresser sikkert halve natta for å skaffe mer). Det er en grunn til at kolatryner ofte drikker mer enn hvermansen. Alkohol er i tillegg med på å roe overstimulering og andre mulige uønskede bivirkninger (eksempelvis angst). Dette er forsåvidt en annen grunn til at mange kolabrukere drikker alkohol i tillegg.

For all del - folk er forskjellige og bruker/opplever stoffet på forskjellig måte. Dette er ingen fasit.

For å svare på trådtittel - kokain er kjekt det - hvis du har store nok mengder og av riktig kvalitet. Men oppskrytt? Etter min mening så ja absolutt. Spesielt hvis man sammenligner med andre tilgjengelige stoffer og med tanke på skadepotensial.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nettopp det, hvordan får jeg skaffa ordentlig jævlig god kola? Er vel som alt annet vil jeg tro? Må kjenne de riktig folka?
Vis hele sitatet...
Ta deg en tur på det mørke nettet. Der finner du mye fint til gode priser og levering rett i postkassa!
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tenker at dårlig kvalitet gir dårlig følelse uansett. Om du skal snorte og kjenne på hva slags rus det gir, så få tak i skikkelig vare og gi deg i kast med ded som er greiea i ditt hodet. Om det er noen greie da.
Uansett, ta vare på deg selv.
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kokain er veldig oppskrytt for min del, uansett hva slags kvalitet det er jeg inntar. Det varer ikke lenge nok til at en kan rettferdiggjøre prisen en betaler for rusen. Hvis jeg først skal bruke en par tusenlapper på rus så går jeg heller for større mengder som varer lengre.
Sitat av Bolebenny Vis innlegg
Ta deg en tur på det mørke nettet. Der finner du mye fint til gode priser og levering rett i postkassa!
Vis hele sitatet...
Tenker en real guide i så tilfelle vil være å foretrekke.. Transakjonskostnader m.m.

Just saying..
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
God cola er fortsatt oppskrytt. Selvtillit som gjør deg til en kuk er jo ikke noe å skryte av
Vis hele sitatet...
Jaja, men det tror jeg heller handler om hvem man er. Er man en dom kuk fra før av, så kan sikker cola forsterke den siden av en..
Anonym bruker
"Oppmerksom Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Problemet er at jeg er student og lever nærmest på studielån. Blir så jævla dyrt om jeg kjører coke hver helg

Men selvom det er oppskrytt, så forstår jeg hvorfor folk tar det.
Anonym bruker
"Oppmerksom Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Bolebenny Vis innlegg
Ta deg en tur på det mørke nettet. Der finner du mye fint til gode priser og levering rett i postkassa!
Vis hele sitatet...
Er det safe da? Vet aldri hva man får på det mørke nettet, er jo anonyme personer man handler av.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alltid fått prima varer på darkweb,når det er kvalitet får jeg sinnsyk eufori å blir jævlig happy og gira men får å få prima kvalitet er det fort 2laks
Er det bare meg som synes at coke varer alt for kort? Blir dyyyrt i lengden om man må redose hvert 20min.
Anonym bruker
"Oppmerksom Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Alltid fått prima varer på darkweb,når det er kvalitet får jeg sinnsyk eufori å blir jævlig happy og gira men får å få prima kvalitet er det fort 2laks
Vis hele sitatet...
Hmm sant egentlig. Men det tryggeste er jo face to face, vet aldri med posten, og om det blir stoppa.
Anonym bruker
"Oppmerksom Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Klark_Cent Vis innlegg
Er det bare meg som synes at coke varer alt for kort? Blir dyyyrt i lengden om man må redose hvert 20min.
Vis hele sitatet...
1-2 gram bør holde.

Jeg tok 5 linjer på under 2 timer på lørdag, og synes det var for lite.
Jeg oppmuntrer ingen til å bruke narkotika. Men, Attentin/Adderall og en bitteliten jay er gøyere enn coke. Slipper redose hele tiden, og blir våken, avslappet og snakkesalig.
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gotta pump those % up
Those are rookie %

Sitter her nå med over 90% liten knivspiss av en sniff og bomm hårene reises å blodet bruser
kom rett fra kg harde bensin stener
Anonym bruker
"Oppmerksom Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Klark_Cent Vis innlegg
Jeg oppmuntrer ingen til å bruke narkotika. Men, Attentin/Adderall og en bitteliten jay er gøyere enn coke. Slipper redose hele tiden, og blir våken, avslappet og snakkesalig.
Vis hele sitatet...
Vet at ekstremt mange streamere bla bruker adderall. Hvor farlig er det sammenlignet med kokain? Er vel en ADHD medisin?
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok litt cola back in the days,blitt for gammel,sær..Takker høflig nei om noen tilbyr.
Begge er veldi avhengighetsskapende. Adderall er ca pent innpakket amfetamin. Jeg liker tanken på at adderall (adhd medisin ) er apotekvare, selv om man aldri kan være sikker på hva du får. Med adderall blir jeg super produktiv, godt humør og litt snakkesalig. Med coke varer det kortere og mer intenst. Jeg er fan av adderall, bortsett fra når det ikke er flere igjen. Coke er ikke value for money for meg, og adderall er mer gøy, så holder meg til den.

Mtp hvor farlig det er,...begge er farlig. Kanskje lettere å dosere med adderall. For meg er nøkkelen å ikke ta 2 dager på rad. Merker jeg blir fryktelig glad i følelsen og får lyst på mer, som er et godt tegn på at jeg ikke burde ta mer.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vet at ekstremt mange streamere bla bruker adderall. Hvor farlig er det sammenlignet med kokain? Er vel en ADHD medisin?
Vis hele sitatet...
Terapautiske doser skal ikke være spesielt farlig. Heller ikke nevrotoksisk.