Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2075
Hei. Har kjøpt noen løse blåvalium. Eller, det skal hvertfall være det. Noen som har sett å prøvd lignende, å vet om de faktisk inneholder diazepam?

https://imgur.com/a/6M6oVv9
Har vært borti de der utallige ganger, og de har alltid smakt riktig og gitt forventet effekt. Merket er Apaurin og de smugles gjerne løst og ikke på brett for å ta mindre plass.
Det står 10mg på andre siden, ikke sant?

Jeg hadde stolt mer på at de pillene der er ordentlig Diazepam enn mange andre typer.

Smaker de svakt, svakt søtt og litt bittert?
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Har vært borti de der utallige ganger, og de har alltid smakt riktig og gitt forventet effekt. Merket er Apaurin og de smugles gjerne løst og ikke på brett for å ta mindre plass.
Det står 10mg på andre siden, ikke sant?

Jeg hadde stolt mer på at de pillene der er ordentlig Diazepam enn mange andre typer.

Smaker de svakt, svakt søtt og litt bittert?
Vis hele sitatet...
Står ingenting på baksiden. Smaken er ganske så bitter. Har bare slikket litt på én.
Hvis det ikke står 10mg på den siden som ikke har delstrek har ikke jeg sett noen som de du har før.

Bortsett fra det lignet de på Apaurin sine 10mg Diazepam. Kan være ekte, men kan også være hjemmepressa.
Ser ut som de ativan som florerer på dn atm. Ikke ta mit ord på det ,dårlig bildekvalitet
Sitat av Sæd Vis innlegg
Ser ut som de ativan som florerer på dn atm. Ikke ta mit ord på det ,dårlig bildekvalitet
Vis hele sitatet...
Ikke ativan (lorazepam).

Tatt 4 stk til nå, å føles ut som diazepam men veldig svake.
▼ ... noen uker senere ... ▼
I ettertid, var de sterke eller svake? Lett å ikke kjenne funken underveis