Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2267
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg lurer på om noen av dere vet hva skjer som dersom en liten beholder som inneholder steroider blir stoppet i posten.

Jeg kan vel nekte for at jeg bestilte?

Er en såpass liten mengde at det neppe blir brukt noe ressurser på å etterforske?

Kommer det på rullebladet?

Vil utleierne som har samme adresse som meg få vite noe dersom den blir stoppet? Er til mitt navn så eventuelle brev kommer vel til meg?

Takk for svar :)
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Det er hvorvidt de kan knytte en betaling/bestilling til pakken på en lett måte som avgjør om du kan bli dømt for akkurat det forhold du beskriver her, ofte.
Uten dette blir de henlagt, hvis man ellers ikke har dommer på seg, men har man annet snusk så kan se jo finne på nesten ha som helst -

Eller om de kjeder seg
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg

Vil utleierne som har samme adresse som meg få vite noe dersom den blir stoppet? Er til mitt navn så eventuelle brev kommer vel til meg?
Vis hele sitatet...
Vil bare tilføye at det ikke er uvanlig at politiet kommer for å ransake boligen til folk som har fått pakker med steroider stoppet i tollen.
Hvis dette skjer så kan du være rimelig sikker på at utleier ønsker seg svar på hva som foregår.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei, jeg lurer på om noen av dere vet hva skjer som dersom en liten beholder som inneholder steroider blir stoppet i posten.

Jeg kan vel nekte for at jeg bestilte?

Er en såpass liten mengde at det neppe blir brukt noe ressurser på å etterforske?

Kommer det på rullebladet?

Vil utleierne som har samme adresse som meg få vite noe dersom den blir stoppet? Er til mitt navn så eventuelle brev kommer vel til meg?

Takk for svar
Vis hele sitatet...
Bestilte du de innelands?
Det er ikke godt nok at de er sendt til deg. Er bare å nekte. Det kan være noen misbruker navnet ditt og bruker postkassen din.

Unntaket er om de kan knytte bestillingen til det personlig.