Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3380
Hei, jeg har begynt å pugge på teoriotentamen.no for å ta teorien på bil.

Fikk 8 feil idag som er det som er tillatt så det begynner å nærme seg. Jeg tenkte å bestille time hos veivesenet om 39 dager. Er det realistisk for meg å bestå denne prøven hvis jeg pugger hver dag 30-60 minutter?
Jeg har brukt teoritentamen til to førerkortklasser og bestod begge med 0-2 feil. Øvde av og på i ca 2 uker før hver prøve.
teoritentamen.

besto teori på moped, teori på bil 2 ganger (mista lappen)

så jeg bestilte teoritentamen 1 uke før teorien, øvde inntil jeg hadde ca 70% suksess og besto hos statensvegvesen med glans.

Dog er jeg kanskje over middels interessert i å kunne kjøre bil.

edit: Jeg hadde nok ikke giddet å øvd i 30 dager i forveien da hadde jeg gått lei.
Sist endret av VitoScaletta; 9. august 2021 kl. 21:53.
Ja.
Når du består alle prøvene du tar på nett så klarer du mest sannsynlig den hos biltilsynet også. Brukte selv kun online tester, prøvde å se i boka, men det var så gørr kjedelig at det var bortkastet tid. Bladde om til neste side å hadde glemt hva som sto på den forrige.
Hei ! Jeg hadde problemer med at jeg ble nervøs og fikk sperre når jeg skulle avlegge prøven flere ganger. Dyrt og unødvendig. Vil anbefale å ta muntlig prøve om du har mulighet til det.

Kjipt å ha 1 feil for mye
Lykke til
Ja, gjorde akkurat som det, bare I løpet av 2 uker istedet. 30 - 60 min hvor jeg kun pugget via teoritentamen én gang om dagen. Fikk 2 feil første gangen jeg tok teorien.

Så om du pugger nok og legger inn innsatsen som trengs, så er lappen latterlig lett å skaffe seg.
Det er også verdt å nevne at IT systemene for å ta prøven er meget gode. Du kan flagge spørsmål du er usikker på, for så å besøke de igjen etterpå.
Veldig enkelt å bare kjøre gjennom for å svare på de du er helt sikker på. Er du heldig kan noen av de andre spørsmålene du allerede har svart på hjelpe deg til å forstå de du har flagget tidligere.
Grunnet pandemien er det fremdeles lang ventetid på det meste ang lappen. Det er lurt å bare bestille en time så du har noe konkret å arbeide mot.
Dette klarer du, lykke til!
Jeg pugget 2 timer vær dag i 3 dager og bestod med glans. Mange av spørsmålene jeg fikk var helt like på prøven som på Internett. Vist du pugger så mye som du skriver du har planer om så kan jeg omtrent garantere deg og bestå.

Det viktigste er og ikke stresse på prøven du har god tid på deg. Og gjør som han ene over her skriver. Er det spørsmål du er usikker på hop over dem og svar på dem helt til slutt. Tar du prøven på nett og og ikke har mere en Max 2 feil 10 ganger på rad så vil jeg si at du er klar. Lykke til
Ja det er veldig lett prøve å øve til når man bruker spørsmålene i teoritentamen appen som et quiz spill og øver når man kjeder seg
Sitat av GoingCrazy Vis innlegg
Hei, jeg har begynt å pugge på teoriotentamen.no for å ta teorien på bil.

Fikk 8 feil idag som er det som er tillatt så det begynner å nærme seg. Jeg tenkte å bestille time hos veivesenet om 39 dager. Er det realistisk for meg å bestå denne prøven hvis jeg pugger hver dag 30-60 minutter?
Vis hele sitatet...
Anbefaler å sikte det inn mot 1-2 feil max, det har jeg gjort og endte opp med 5-7 feil på den ekte prøven. Brukte den stort sett noen dager før jeg skulle ta prøven.
Bruk sund fornuft og tenk sikkerhet så løser det seg.
Ifølge teoritentamen sin sånn beståttgaranti så skal du ha bestått deres prøve 10 ganger på rad og skulle du stryke på selve teoriprøven etter dette så får du tilbake pengene for teoritentamen.

Jeg selv brukte den "oppskriften". Besto 10 ganger på rad på teoritentamen, mellom 2 og 7 feil som regel. Og jeg besto teorien på bil med 5 feil

Viktigste er å bruke god tid på prøven. Når jeg var der så var jeg første som kom og siste som gikk, brukte vell i overkant av en time bare for å være helt sikker på svarene.
Viktigste er å bruke god tid på prøven. Når jeg var der så var jeg første som kom og siste som gikk, brukte vell i overkant av en time bare for å være helt sikker på svarene.
Vis hele sitatet...
Hei!
Det viktigste er vel kanskje å forstå teorien?
Jeg var sist inn, først ut, besto med full pott.
Jeg støtter på en måte Arbeidende kapital, jeg brukte rundt 12 min på begge prøvene mine, jeg gikk ikke tilbake på spørsmål jeg var usikker på, det jeg dog gikk tilbake på var oppgaver jeg hoppa over. det som ofte skjer er at man kanskje endrer en man tok riktig til feil også der er du på stryk.

Som regel er det, det første du velger som er riktig.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Besto med 4 feil, takk for hjelpen folkens.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen som vet å få hacket opp appen ? Jeg vurderer å prøve det.
Sitat av Sparco89 Vis innlegg
Noen som vet å få hacket opp appen ? Jeg vurderer å prøve det.
Vis hele sitatet...
Det finnes mange gratisversjoner der ute som har de samme spørsmålene.

Jeg utviklet faktisk en app for akkurat dette i et av valgfagene mine da jeg studerte.

Hvis jeg ikke husker helt feil, så er det noe sånt som 450 spørsmål tilgjenglig der de plukker ut 45(?) av de som du får på selve prøve .

Ellers så kan du jo pante flasker. 79kr for teorikurs+tilgangi 24t er ikke veldig dyrt.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Tusen takk for alle gode svar , ser nå at HappyMod appen har Teori som mod. Den er bra