Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 4435
Hei!

Jeg lurer på om noen husker de nudlene som var veldig populære for mange år siden, Det var vell kanskje gjennombruddet for nudleneher til lands, slakt meg gjerne, men alle begynte spise det da virket det som

Det var biff smak, posen den lå i var blå og oransje mens etikketen på kyllingsmaken var gulfarget med bilde av en høne på.

Jeg leter etter dette merket, ettersom jeg ikke har funnet nudler som smaker i nærheten av dem, evt noen som vet hvor man kan få kjøpt dem?
YumYum (ikke helt sikker på skrivemåte) er nudelmerket jeg husker fra barneskolen hvertfall
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Mr. Lee?
Denne? Var hvertfall den alle gikk å spise på for en del år siden her nede. Fortsatt i salg i butikkene i kr.sand.. http://www.google.no/imgres?q=mr+lee...9,r:7,s:0,i:80
Her er et knippe nudelpakker som blir solgt i Norge Tung i Ramen som er "the shit" for meg.
Sist endret av Bearass; 14. april 2012 kl. 02:31.
Er sikkert YumYum, husker folk gikk å gnasket disse tørre overalt før.
Yum Yum kan kjøpes på Rema 1000 og RIMI (sikker alle andre daglivareburikker som finnes i Norge også, men de to er de eneste jeg vet 100%), de pleier å være veldig billige. Rundt 6-7 kroner per pakke, hvis jeg husker riktig.
Trådstarter
Jeg elsker dere gutta!!!

Tung-I ramen brand, beef flavour var det!!!!

Noen som vet hvor man får kjøpt disse? Det er under yumyum nudlene på linken til bearass
Sist endret av Rammlied; 14. april 2012 kl. 02:50.
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Sitat av Rammlied Vis innlegg
Jeg elsker dere gutta!!!

Tung-I ramen brand, beef flavour var det!!!!

Noen som vet hvor man får kjøpt disse? Det er under yumyum nudlene på linken til bearass
Vis hele sitatet...
http://www.veryasia.com/tung-i-noodle.html
Sitat av Rammlied Vis innlegg
Jeg elsker dere gutta!!!

Tung-I ramen brand, beef flavour var det!!!!

Noen som vet hvor man får kjøpt disse? Det er under yumyum nudlene på linken til bearass
Vis hele sitatet...
Får kjøpt de bl.a i Oslo. På disse innvandrerbutikkene. Kan tilogmed kjøpe en hel kartong.
Sist endret av shonny; 14. april 2012 kl. 02:55.
Du skal kunne få tak i det i de fleste asiatiske butikker.

Hvis du bor nærme Ski, er det en asiatisk butikk litt i utkanten av sentrum.
Sist endret av Dolan; 14. april 2012 kl. 02:57.
Trådstarter
Sitat av shonny Vis innlegg
Får kjøpt de bl.a i Oslo. På disse innvandrerbutikkene. Kan tilogmed kjøpe en hel kartong.
Vis hele sitatet...
var en slik butikk i Fredrikstad før, men tror de flytta

Om noen har konkrete butikker som selger de så er det bare sifra!
Sitat av Dolan Vis innlegg
Du skal kunne få tak i det i de fleste asiatiske butikker.

Hvis du bor nærme Ski, er det en asiatisk butikk litt i utkanten av sentrum.
Vis hele sitatet...
Har dem det der?! Den som er over veien fra banken?
Trådstarter
sitter med street view for å prøve finne innvandrerkjapper i Fredrikstad, Må da finnes en?!! Dette er horribelt!
Sitat av Rammlied Vis innlegg
sitter med street view for å prøve finne innvandrerkjapper i Fredrikstad, Må da finnes en?!! Dette er horribelt!
Vis hele sitatet...
Kan jo sjekke ut den her
Trådstarter
Sitat av shonny Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Du er god! Takker
De selger det her også, like bortenfor Rica Hotell: http://maps.google.com/maps?q=fredri...,260.31,,0,2.3
Noen som vet om en plass i tronheim for de? Fikk lyst til å prøve . Tung-I ramen btw.
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Er sikkert noen asiatiske mat/krydder gudveit sjapper i Trondheim? Gå og sjekk der så finner du nok noe, ellers får du bestille den eske eller 2 fra en nettside hehe. Så har du litt supply.
Jeg vet akkuratt hvem du mener. Elsker dem selv. Finner dem som regel på Asia mat butikker.