Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 748
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan er det med dette? Må jeg vente såså lenge mellom hver gsng jeg tar de ulike midlene?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan er det med dette? Må jeg vente såså lenge mellom hver gsng jeg tar de ulike midlene?
Vis hele sitatet...
En gammel fyr jeg kjenner som går på metadon, tenker hvertfall nøye gjennom hvor lenge det er siden han inntok metadon før han tar heroin.. Han lurer seg som regel unna "dagens-metadon-flaske",ved å ha en gammel metadonflaske med vann, som han "drikker", for å så ta heroin utpå dagen. Og det er ikke for å få effekt han gjør dette, men for å ikke ta livet av seg selv... (sier han selv hvertfall)
Sist endret av Paranoid83; 5. november 2021 kl. 11:12.
Hvordan er det med dette? Må jeg vente såså lenge mellom hver gsng jeg tar de ulike midlene?
Vis hele sitatet...
Bør nok det
Sist endret av FourHorsemen; 5. november 2021 kl. 12:24.
Metadon øker toleransen for heroin. Ikke på samme måte som subutex hvor reseptorer blir blokkert, men litt mer som at du tåler mer øl om du er vandt til sprit.
Om du tar heroin på toppen blir det såklart farligere, men bruker du allerede metadon tåler du sannsynligvis en god del heroin alt etter dose du har pleid ligge på.
Sist endret av DrPerception; 7. november 2021 kl. 00:30.
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har prøvd alle opioder unntatt Metadon. Har metadon noen antidepressiv virkning som gjør livet lettere? Tenker ikke på den euforien du kjenner umiddelbart etter inntak.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har prøvd alle opioder unntatt Metadon. Har metadon noen antidepressiv virkning som gjør livet lettere? Tenker ikke på den euforien du kjenner umiddelbart etter inntak.
Vis hele sitatet...
Jeg bruker subutex som antidepressiva, og syns metadon var for "hardt". Ble eurforisk som du prater om, og det var ikke hensikten