Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 5495
Hei

Er ikke teknisk men noen år tilbake lastet jeg ned et program på PCn og fikk jailbreaka Samsung s7'n. Vipps virker ikke på jailbreaka tlfn, og den har blitt treg så tenkte å ta en hard default reset. Er det noen som vet hvordan "un-jailbreake" tilbake til normal system igjen? Mistenker om jeg tar "factory data reset" på selve TLF'n at jeg bare resetter den tilbake til ny jailbreaka versjon?

Finner sååå mye om hjvordan jailbreake på nett søk, men ingenting pr nå om hvordan gjøre det om tilbake som normal :P
Sist endret av letrolltwo; 9. september 2021 kl. 18:46.
Kanskje søkene dine går bedre om du skifter "jailbreak" med root.. Android rootes, iOS (iPhones) jailbreakes..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av letrolltwo Vis innlegg
Hei

Er ikke teknisk men noen år tilbake lastet jeg ned et program på PCn og fikk jailbreaka Samsung s7'n. Vipps virker ikke på jailbreaka tlfn, og den har blitt treg så tenkte å ta en hard default reset. Er det noen som vet hvordan "un-jailbreake" tilbake til normal system igjen? Mistenker om jeg tar "factory data reset" på selve TLF'n at jeg bare resetter den tilbake til ny jailbreaka versjon?

Finner sååå mye om hjvordan jailbreake på nett søk, men ingenting pr nå om hvordan gjøre det om tilbake som normal :P
Vis hele sitatet...
Hva slags telefon gjelder det? Youtube har instruksjons filmer på jailbreaking (sikkert unjailbreaking også) av MANGE tlf typer

S7 ja.. Gå inn på https://www.xda-developers.com/. Får du ikke svar på den siden, så får du ikke svar
Sist endret av Paranoid83; 9. oktober 2021 kl. 06:24.