Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2847
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alt gikk helt i svart for meg for noen uker siden. Dette er medisiner jeg får forskrevet av legen min, ikke noe illegalt. Dette er ikke noe jeg tar spesielt ofte. Toleransen min er på null.

Jeg hadde veldig kraftig angst så fikk utskrevet sterkere benzo enn jeg pleier å få. Begynte å ta disse, kort tid etter husker jeg ingenting på en og en halv uke.

Det som er rart er at ingen merket det. Jeg hadde grillet med familien, vært på andre besøk og til og med til legen. Hos legen fikk jeg utskrevet enda mer benzo fordi jeg visstnok hadde vært stresset.

Hvordan kunne legen unngå å se at jeg var griserusa? Det er ganske creepy at jeg har gått rundt og vært blant folk uten å vite hvor jeg har vært eller hva jeg har sagt

Noen som har oppleve det samme? Virker man ikke ruset i den tilstanden?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Alt gikk helt i svart for meg for noen uker siden. Dette er medisiner jeg får forskrevet av legen min, ikke noe illegalt. Dette er ikke noe jeg tar spesielt ofte. Toleransen min er på null.

Jeg hadde veldig kraftig angst så fikk utskrevet sterkere benzo enn jeg pleier å få. Begynte å ta disse, kort tid etter husker jeg ingenting på en og en halv uke.

Det som er rart er at ingen merket det. Jeg hadde grillet med familien, vært på andre besøk og til og med til legen. Hos legen fikk jeg utskrevet enda mer benzo fordi jeg visstnok hadde vært stresset.

Hvordan kunne legen unngå å se at jeg var griserusa? Det er ganske creepy at jeg har gått rundt og vært blant folk uten å vite hvor jeg har vært eller hva jeg har sagt

Noen som har oppleve det samme? Virker man ikke ruset i den tilstanden?
Vis hele sitatet...
Hvilken benzo, hvor stor dose?
Noen får mer hukommelsestap enn andre på benzo. Trenger ikke være griserusa.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Downers Vis innlegg
Hvilken benzo, hvor stor dose?
Vis hele sitatet...
Valium. Husker ikke hvilken dose, jeg hadde spist hele brettet. Vet ikke hvor sterke de var, har kastet pakkene. Man kan gå ut i fra at det var de sterkeste siden jeg blacka helt ut av få piller.
25 piller a 5mg pr brett. Blackout en hel uke høres ut som du er veldig sensitiv mot det isåfall. Bør ikke blir for vant til benzobruk ihvertfall. Du må bare ha mer og mer etterhvert og til slutt så får legen noia og skal trappe deg ned allikevel. Bør være en nødløsning, ikke noe daglig greie. Jeg har brent meg på det flere ganger og det er ikke noe morro i det hele tatt. Går heller av heroin stående på henda isteden.
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
.... Når du spiser hele brettet så er det ikke så rart at du fikk blackout og ble rusa.

Jeg kan få hull i hukommelsen for hva jeg har sagt, sett på av serie eller sånne småting hvis jeg tar to sobril og det er enda mildere enn valium.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
.... Når du spiser hele brettet så er det ikke så rart at du fikk blackout og ble rusa.

Jeg kan få hull i hukommelsen for hva jeg har sagt, sett på av serie eller sånne småting hvis jeg tar to sobril og det er enda mildere enn valium.
Vis hele sitatet...
Det var ikke med vilje da. Jeg hadde aldri gjort det hvis jeg ikke hadde blackout.

Tror jeg er ganske sensitiv ja. Blir helt euforisk og happy av en valium.
Ikke rart når du har tatt så mye. Laaaang halveringstid.
Hvis man spiser så mye at man blir litt bevisstløs, er det ofte en liten motor i hjernen som begynner å mase om å ta en til. Jeg råder deg til å spise det antallet som står på pakken du fikk fra apoteket, og ha gjerne pakken i et medisinskap på badet/tilsvarende i stedet for å ha pakken liggende fremme.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1-2 valium holder fint i 48 timer det.
Ved mindre man tror det er godteri og pøser på fordi man tror man får mer og bedre effekt når man egentlig bare blir så fucked up at man kan ende opp med å gjøre ekstremt mye dumt.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg har knaska piller i flere år med varierende doser oppgjennom. Hovedsaklig xanax sådan. Men jeg tåler dem, er ikke det som er problemet. Uansett om jeg tar 3mg eller 20mg så forsvinner hukommelsen jævlig fort og både dager og uker er umulig å huske stort av. Selv de ukene jeg har tatt små terapeutiske doser (uten å bli rusa) så fucket det med hukommelsen. Vil tro noen bare får den reaksjonen på benzo. Litt kjipt, men lite å få gjort noe med om det ikke er store mengder inntak som er problemet.