Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2068
Hei, lurte på om noen kunn hjelpe meg her. skal kjøpe pc skjerm for å spille på playstation 3 og snart 4. så litt på den her (( https://www.komplett.no/samsung-24-l...181#!tab:extra )) og synes jo den ser utrolig kul ut. trur dere at denne funker bra til bf4 cod og gta 5? har dere også andre forslag til pc skjermer som kan være aktuelle?
Nå sier jeg bare min personlige mening, men jeg syns ikke skjermen der er noe god. Jeg syns fargene blir helt feil. Hadde 2 sånne på det ene kontoret jeg brukte tidligere og jeg likte de ikke i det hele tatt. Jeg er uansett ikke noe fan av å kjøpe meg en skjerm der jeg ikke kan ha muligheten til å henge skjermen opp på veggen, men dette er jo da bare min sære smak egentlig.

Selv så hadde jeg 2 av disse på jobben som jeg har fått med meg hjem. Det er en av de beste skjermene jeg har prøvd. Kanskje litt utenfor budsjettet ditt da men.


Har også 2 av disse skjermene som jeg er kjempe fornøyd med. Denne har mye bedre farge enn noen av de andre skjermene jeg har prøvd (Bortsett fra Dell skjermen linket over her).
Bare ikke kjøp en av denne BenQ skjermen og en annen type BenQ skjerm. Da skal jeg love deg at du kommer til å bli frustrert da denne skjermen er ca 1 cm høyere enn de andre skjermene jeg har prøvd og at det da blir feil for meg


Men du må nesten sjekke tester eller si noe om prisklasse du tenker. Sikkert andre her også som har noen personlige erfaringer.
Sist endret av Nikon01; 28. mai 2014 kl. 20:29.
Priskassen er vel under 2000, har ikke så store planer om å ha den på veggen da den blir å være på skrivebordet ved siden av min ps3. Vil ha en pcvskjerm med "ren" bakside, ikke masse sånn et eller anet, men glatt og smooth bakside er viktig, og tynn ramme så slipper jeg å se på all den billigplastikk rundt skjermen.

Skrevet fra samsung galaxy tab 3 7.0 så beklager alle skrivefeilene
Glem baksiden. Forfengelighet går kjapt over.
2 stykk
https://www.komplett.no/benq-24-led-gw2450hm/806929
Nei, den er ikke best men de kan gjenbrukes som TV-skjermer
hvis du finner ett ustoppelig behov for å hjøpe noe bedre senere.

Kjøp Cola for resten. Prøv å smil.