Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1839
Har tatt en kodeinpille på formiddagskvisten og sitter varm og døsig og er fornøyd med tingenes tilstand. Samtidig drikker jeg kaffe, og har et inntryk av at koffeinet drar på virkningen, gjør den noe "dypere" på et vis sammenlignet med når jeg har tatt og ikke drikker kaffe. Kan det være noe i det, eller bare tilfeldig?
Det har ingen direkte interaksjon mellom kodein og koffein, men begge er psykoaktive substanser som indirekte kan påvirke effekten.

Og en kodein tablett? Varm og døsig av en tablett? Hadde jeg vært deg, så hadde jeg tatt 3-4 til. Du virker å være en av de 1% av befolkningen som får bedre effekt av kodein.
Be kind
Trådstarter
14 1
Jepp, kun en Har fått mot smertefull tilstand i et kne. Har aldri brukt noe særlig, så kroppen er ikke "bortskjemt" på det.

Takk for svar, skal monitorere effekten nøyere neste gang og se om det er en sammenheng der.
Strengt talt; hvis ts blir varm og døsig av en tablet, så er kanskje ikke 3-4 til så lurt
Mange som undervurderer hvor rusa man faktisk kan bli på koffein!
Vi vet heller ikke hvilken "kodeintablett" dette er så ikke anbefal dosering før du vet innhold. Hvis du tar noe sammen med varm drikke oppløser tabletten raskere og du får mer kick, koffein er også ganske psykoaktivt som du sier muradi. Etter 3 kopper kaffe blir jeg urolig og får angst, mens noen drikker kaffe all day long uten nevneverdige bivirkninger.

Til op, om dette bare var en paralgin forte og du er 1%'n så er det nokk mange misunelige folk der ute! hehe
Oh shit! da er jeg 1% jeg også da. Får eufori og en hææærlig følese i kroppen av 1 paralgin forte, blir snakkesalig og alt er flott. Men skal sant sies at det var ikke slik føre etter en periode med Kratom extract. Tror kroppen bare har lært seg å vite hva den skal kjenne etter?

Men jo, litt on-topic. Koffein har en veldig fin synergi effekt med PF hos meg. Kan sitte å spille i maaange timer med spill, like godt humør hele veien. Tar dog litt vekk den kroppslige følesen men.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Det har ingen direkte interaksjon mellom kodein og koffein, men begge er psykoaktive substanser som indirekte kan påvirke effekten.

Og en kodein tablett? Varm og døsig av en tablett? Hadde jeg vært deg, så hadde jeg tatt 3-4 til. Du virker å være en av de 1% av befolkningen som får bedre effekt av kodein.
Vis hele sitatet...
Jeg ble rimelig påvirket av 40mg tramadol...
Er vist en av de 1 % tallene.