Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4166
Bruker vanligvis å handle fra komplett, men synes de har et dårlig utvalg med high-end skjermer. Vet du om en nettbutikk som har et større utvalg? Tenker da på en 144hz(+) - 1440p - IPS (1 ms) skjerm.

Og tips til hvordan jeg bør kjøpe? Budsjettet ligger mellom 5-8k.
Sist endret av Krispo123; 27. november 2021 kl. 01:55.
Er litt vanskelig å gi deg gode tips når vi ikke vet hvilken størrelse og tilkoblingsmuligheter skjermen skal ha.

Kan liste en del nettbutikker nedover her med diverse utvalg:
digitalimpuls
netonnet
elkjop
philips.no
power
wops, glemte det. 27" Displayport eller hdmi
Må det være 27" ?
Ellers har jo Kompett tilbud på denne 34" fra LG akkurat nå. Faller jo akkurat innenfor ditt budsjett.

https://www.komplett.no/product/1158...gear-34gn850-b
Jeg er fornøyd med Samsung G7.. Har hatt både 27" og 32" og pga den aggressive kurven virker skjermene mindre enn de er. Jeg personlig liker 32" best.
Jeg har denne fra komplett:
https://www.komplett.no/product/1164...-tuf-vg27aql1a

Den er helt fantastisk.
Acer Predator 27 165hz
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Jeg er fornøyd med Samsung G7.. Har hatt både 27" og 32" og pga den aggressive kurven virker skjermene mindre enn de er. Jeg personlig liker 32" best.
Vis hele sitatet...
Jeg har 2x 32" G5 og liker kurven, men 32" er litt for stort. I tillegg er den veldig mørk på spill som Escape from Tarkov. Vet ikke hvordan den er i forhold til G7, men regner med G7 er en del bedre. Får se noen tester, og tenke på det Takk for tips.
På G7 er det ihvertfall en innstilling for å justere hvor mørk den er. Ett godt tips er også å sjekke ut om du har firmware du kan oppdatere.


Tarkow skal jo være litt mørkt og dystert da.

Den innstillingen heter Black equalizer hos meg ihvertfall.
Sist endret av Mozzie; 28. november 2021 kl. 14:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.