Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 850
Har bestilt ny PC primært til gaming (pubG osv) - men med tanke på at jeg er rimelig dårlig på data og komponenter tenkte jeg å spørre her mtp på komponenter. Dette er hva jeg har bestilt:

https://justpaste.it/2ztbp
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Er det ikke litt sent å spørre etter at du har bestilt?
Det er bra greier, kan også oppgradere til 2560x1440 skjerm med 1070 kort.
Vil tro du har litt lite lagringsplass. Moderne AAA spill tar vanligvis rundt 50gb plass og du hadde bare 250 gb tilsammen, husk du skal ha plass til operativsystem og alt av filer i tillegg. Dette er en enkel sak å installere ny hardisk da. Så også ikke noe kabinett på listen din. Du får nok ikke fullt utnyttet potensialet til 1070 din med en standard 1080p skjerm. Om jeg var deg ville jeg kjøpt en 1440p skjerm eller en skjerm med flere bilder per sekund. Pcen din vil kjøre pubg null problem, men om jeg hver deg ville jeg utnyttet graffikkortets potensialet til sitt fulle med en bedre skjerm. Lagringsplass er det bare å utvide når du får bruk for det noe som du sansynlighvis kommer til å få ganske snart, er ikke krise om du kjøper for lite til å begynne med.
Utvikler
Trådstarter
Tusen takk, ja er litt sent å spørre i etterkant, men tenkte å spørre likevell. Takk for innspill på skjerm å hardisk. Har allerede en hardisk å skjerm liggende fra før som kommer til å bli brukt, skjermen der blir nr2 så jeg kan ha 2