Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 4883
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har vært amf i over et døgn nå, å trenger å såve. Har prøvd god kveldsmat, god & varm dusj tilogmeg lese en kjedelig bok men ingenting funker, så jeg sitter nå med 5-6 0.5mg rivotril og lurer på om en eller to av disse vill hjelpe mot søvn, skal på skole imorgen så mæ ta hensyn til at jeg må opp til rett tid, setter pris på kjappe svar
Ta alt du har (3mg)
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Pillfreak Vis innlegg
Ta alt du har (3mg)
Vis hele sitatet...
Kommer jeg ikke til å såve til imorgen kveld ?
Fra tiden jeg brukte amf så sov jeg i maks 6 timer første natta, etter 2-3 døgn på.
Rivotril varer ikke så lenge, så skader sikkert ikke å ta alle, eventuelt 3-4 og resten sener om det ikke fungerer.
Sitat av fjellape Vis innlegg
Rivotril varer ikke så lenge, så skader sikkert ikke å ta alle, eventuelt 3-4 og resten sener om det ikke fungerer.
Vis hele sitatet...
Troller du? Rivotril varer ikke så lenge? Den beste delen av rivotril-rus er dag to. Hva er det du snakker om.
Sitat av fjellape Vis innlegg
Fra tiden jeg brukte amf så sov jeg i maks 6 timer første natta, etter 2-3 døgn på.
Rivotril varer ikke så lenge, så skader sikkert ikke å ta alle, eventuelt 3-4 og resten sener om det ikke fungerer.
Vis hele sitatet...
Haha, Rivotril er benzoen som varer lengst. Halveringstiden er opptil 50 timer.
Tidligere i tråden svarte jeg 3mg, jeg aner ikke toleransen din. Har du ingen toleranse ville jeg prøvd meg med 0,5 først.
Okey bomma kanskje litt angående det, men jeg synest jo det ikke varer like lenge som xanor for eksempel, og jeg har aldri opplevd noe trøtt hangover av de.
Sitat av fjellape Vis innlegg
Okey bomma kanskje litt angående det, men jeg synest jo det ikke varer like lenge som xanor for eksempel, og jeg har aldri opplevd noe trøtt hangover av de.
Vis hele sitatet...
Rart du syntes det når Xanax er benzoen med kortest halveringstid, Xanax er norges sterkeste benzo dog.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Pillfreak Vis innlegg
Ta alt du har (3mg)
Vis hele sitatet...

Irriteree meg at du pillefreak nå har foreslått veldig høy dose nå i minst 2 poster uten å tenke.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Irriteree meg at du pillefreak nå har foreslått veldig høy dose nå i minst 2 poster uten å tenke.
Vis hele sitatet...
Send meg heller en PM, ETTER du har lest hele tråden.
erfaring med Rivotril / Clonazepam fra tidligere, evt. andre benzoer? - Tatt Rivotril før, isåfall dose?

Hvis ny, ville ikke anbefalt å tatt mer enn 2mg, og uansett started med mindre.

Husk: Du kan alltid re-dosere, du kan ikke av-dosere.... spist er spist, som oftest....


Det er beroligende og søvndyssende, og sannsynligvis hjelper med søvn. Mange bruker Rivotril for akkurat dette.
Ikke ta for mye på en gang, spesielt hvis ny. Hvis har noe erfaring med det, ville personlig trodd ville gått bra og gått for 2mg, men igjen ta litt først så evt.litt mer etter en stund hvis første dose ikke var tilstrekkelig.

Du burde helst unngå benzodiazepiner totalt hvis det ikke virkelig er stort behov, som indikerer at det var uforutsett og dårlig planlagt...noe en burde jobbe med å unngå at kan skje igjen.

Lett å "over-dosere" med benzodiazepin, og plutselig våkner man opp en dag senere og husker ingenting mens man blir fortalt om at en har gjort masse rart (kanskje farlig, flaut o.l.....) som virker helt utenkelig, og har null minne om.


btw. xanor / alprazolam er enda dårligere for dette, hovedsakelig for angst. den har også enda kortere varighet.

forøvrig er den mer vanlige (?) Diazepam (mest kjent her som f.eks. Valium) med lenger halveringestid og varighet.



For søvn burde helle bruke "hypnotisk"-type benzodiazepin.

Her en side med litt info om Benzo med sammenlignings-kart (bla ned litt) for noen vanlige typer benzodiazepin: http://benzo.org.uk/manual/bzcha01.htm

det jeg tror har mest mulig skadepotensiale for de fleste ved blanding av amfetamin og benzodiazepiner er tilvenning/aksept til å blande disse, og undertrykke plagsomme birvirkninger av amfetamin (spess ting som angst.. ) og med det gjøre videre og verre misbruk mere sannsynlig.
Sist endret av shhhhh; 29. mai 2017 kl. 16:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Pillfreak Vis innlegg
Send meg heller en PM, ETTER du har lest hele tråden.
Vis hele sitatet...
Jeg leste hele tråden når jeg skreiv, dette er også en setning du hele tiden bruker "les hele tråden".
For at du skal forstå hva jeg mener, så det er ikke smart og anbefale stor dose eller alt personen har, hva vis personen ikke leste igjen iløpet av de 1-2 timene, hva da? Ditt andre svar er derimot et nyttig tips.
Benzo demper mye av ubehaget som forekomer under en lang amfetamin økt, men det hjelper ikke mye på søvn. Selv om det virker sederende uten Amf.