Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 4024
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Du har tenkt å stemme på A, og rangerer partiene A > B > C > D > E > F > G.

Hva skulle du ønske A tok med i politikken sin, som G allerede har?

Eksempel: «Jeg stemmer Venstre, og kommer aldri til å stemme Krf. Men jeg liker med dem at de tar fødselspermisjon på alvor.»

(2013)
Jeg stemmer Venstre, og kunne aldri stemt FrP. Men jeg liker at FrP ikke er så jævla pripne på lakrispiper og slikt.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg stemmer FRP og skulle ønske de fulgte i MDG sine fotspor når det kommer til legalisering/avkriminalisering.
Jeg (forhåndsstemte) AP (litt taktisk, ikke helt fra hjertet), kunne aldri stemt FrP. Men jeg sier meg delvis enig i at landet ikke helt behøver å være en barnehage.
Sist endret av Freddy_fred5; 3. september 2017 kl. 23:28.
Jeg vet ikke hva jeg skal stemme. Kunne aldri stemt FrP men de har tilsynelatende gjort en del bra på samferdsel / vei.
Jeg (tror jeg) skal stemme Høyre/Venstre, og kunne aldri stemt Rødt. Men jeg liker at de er for avkriminalisering, vil utvide retten til selvbestemt abort til uke 18, vil avholde flere folkeavstemninger, for et sterkt personvern/motstandere av DLD, samt avskaffelse av monarkiet.
Anonym bruker
"Løpende Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg stemmer nok langt til venstre av grunner nevnt ovenfor og kunne aldri stemt FrP, men liker internering/integrerings politikken, økte bom/vei-avgifter og at en kan kjøre snydens på segway mens man patter på lakrispipa.
Jeg har stemt Rødt, og kunne aldri stemt Høyre.
Leste gjennom partiprogrammet deres nå, men klarte ikke å finne en eneste ting jeg skulle ønske Rødt hadde tatt etter dem på.
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Jeg er medlem av Høyre, kunne aldri falt meg inn å stemme på Rødt, men jeg syns det er fint at de vil gå inn i et forbud mot atomvåpen.
Jeg stemmer Liberalistene. Kunne aldri stemt rødt men liker at de vil minske byråkratiet
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg er temmelig på venstresiden, så jeg måtte se i handlingsplanen til FRP om jeg kunne finne noe positivt.
Det morsomme er at ting jeg ser på som veldig negative presenteres som en positiv sak, f.eks deregulering av markeder. Alle med litt hukommelse har sett resultatet av markeder uten regulering.

Men, jeg skulle jo lete etter noe positivt, og IT delen har noe som vi her inne på bruket liker:
* Sikre lovmessig vern av ytringsfrihet og anonymitet på internett
* Sikre den enkeltes råderett over sine egne personopplysninger
Vis hele sitatet...
så hele to ting har de som jeg er veldig enig i.