Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2595 757524
Ville gjort det ja
Har nå røyket i rundt 1,5 år. Jeg har i grunn ingen spesielt gode kontakter, og det er veldig få venner av meg som selv røyker, og de har det samme problemet som meg. Jeg er nå lei av den "dårlige" og vanlige bønna som er å få tak i her i Asker området. Har lest litt rundt på forumet, og tydeligvis røyker jeg ganske dårlige greier ettersom alle hele tiden skriver at "det holder med 0,3 i en joint" osv osv, dette holder da ikke for meg. I tilegg er det jo alltid artig å ha smakt noe annet en marokk. Siden jeg begynte å røyke har jeg lenge drømt om noe bra. Typ svarting osv. Er det noen som har noen tips til hva jeg evt. kan gjøre for å forbedre "kontaktlisten" min? Takker for svar.
Sist endret av STUKETRYNE; 4. mars 2009 kl. 14:22.
Digital nomade
trippy's Avatar
Du kan ta en titt i groguiden til Lovetogrow ( http://freakforum.nu/forum/showthread.php?t=80119 ), kanskje ikke en tiljengelig mulighet hvis du bor hjemme eller noe i den duren meeeeen, kan si det slik. Det er faen meg verdt det

(Oppforder ikke til bruk, så ikke slett posten.)
Sist endret av trippy; 5. mars 2009 kl. 19:56.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
STUKETRYNE: Det eneste rådet du kan få her er det trippy allerede har foreslått.
Vi holder oss til teoretisk diskusjon her og kan derfor ikke hjelpe deg på noen måte å anskaffe illegale stoffer.
Ingen av "dritern"-linkene funker for meg f.eks. http://www.dritern.com/plater.JPG

Kommer bilde av en sånn dame.
Tråden er jo flere år gammel, så sånt kan skje..
Sitat av Dodecha Vis innlegg
STUKETRYNE: Det eneste rådet du kan få her er det trippy allerede har foreslått.
Vi holder oss til teoretisk diskusjon her og kan derfor ikke hjelpe deg på noen måte å anskaffe illegale stoffer.
Vis hele sitatet...
Det var jo ikke slik at jeg ville ha "hjelp", jeg spurte jo bare om evtuelle råd folk kunne gi, til hva jeg selv kunne gjøre for å få bedre kontakter. Men uansett, fikk tak i noe rare greier i går - Plata var merket med ANM, noen som vet om dette er bra greier?

Det er ihvertfall ganske annerledes å mekke, enn noe annen hasj jeg har vært borti. Den er så seig at jeg faktisk må sitte og plukke av små biter, hvis jeg prøver å "rulle" den imellom fingrene etter jeg har varmet den opp er den bare helt seig. O.o
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
STUKETRYNE: Det virket ihvertfall sånn, jeg skjønner ikke helt hva du mener ellers, hva skal man kunne svare deg?
Det eneste du evt kan gjøre er å bli kjent med folk som røyker, og derfra få kontakt med dealere. Det finnes nok ingen snarveier.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
STUKETRYNE: Det virket ihvertfall sånn, jeg skjønner ikke helt hva du mener ellers, hva skal man kunne svare deg?
Det eneste du evt kan gjøre er å bli kjent med folk som røyker, og derfra få kontakt med dealere. Det finnes nok ingen snarveier.
Vis hele sitatet...
Vet ikke helt hvilke svar jeg forventet meg jeg. Som tidligere nevnt har jeg jo noen venner som også røyker, og vi har jo selvfølgelig dealere. Men jeg har allikevel aldri fått tak i noe ordentlige greier. Jeg hører for eksempel ganske ofte om dealere som sitter på så mye forskjellige typer hasj/pot at de har en "meny" man kan velge og vrake fra. Dette er jo en typisk drøm for en liten stoner som meg.
Sitat av STUKETRYNE Vis innlegg
Vet ikke helt hvilke svar jeg forventet meg jeg. Som tidligere nevnt har jeg jo noen venner som også røyker, og vi har jo selvfølgelig dealere. Men jeg har allikevel aldri fått tak i noe ordentlige greier. Jeg hører for eksempel ganske ofte om dealere som sitter på så mye forskjellige typer hasj/pot at de har en "meny" man kan velge og vrake fra. Dette er jo en typisk drøm for en liten stoner som meg.
Vis hele sitatet...
For de fleste røykere som ikke er godt inne i miljøet, dyrker selv eller har virkelig gode kontakter så er middelmådig cannabis svært vanlig, dessuten er kvaliteten på varene her i landet svært varierende.
Joda, og det er nettopp det som er poenget mitt. Jeg er den som har røyket lengst av de i vennegjengen, og som regel er det alltid jeg som sørger for å "få til ting". De personene som introduserte meg for hasj er ikke lenger en del av vennegjengen, fordi de driver med andre stoffer, noe jeg og vennene mine tar avstand til. Og det er derfor jeg sliter med å få tak i bedre enn vanlig hasj.

Men uansett, det trippy skrev om at jeg skulle sjekke ut groguiden; Det er allerede gjort. Men fordi jeg bare er 17, og fortsatt bor hjemme føler jeg at det blir litt dumt å begynne å dyrke - Dette er noe jeg skal ta for meg når jeg flytter ut.

Men uansett, ingen her som har noen idèer om den ANM platen?
Sitat av k-nut Vis innlegg
Selvfølegig går det ikke ann å trippe på hasj
Vis hele sitatet...
Regner med du er ironisk, uvitende - eller idiotisk. Ironi egner seg forøvrig dårlig på trykk blant folk som ikke kjenner deg personlig. Det kan høres logisk ut for deg når du skriver det, men vi vet ikke hvilken oppfatning av verden du har. Og jo, går fint an å komme i trip-lignende tilstander med god røyk
Sist endret av Dodecha; 6. mars 2009 kl. 22:53.
Sitat av k-nut Vis innlegg
Selvfølegig går det ikke ann å trippe på hasj
Vis hele sitatet...
Såklart går det, cannabis er et svakt psykedelika og i store doser så kan man komme inn i en "trip" lignende tilstand. Det har skjedd mange jeg kjenner, inkludert meg selv. Det er dog ikke så intenst, men veldig gøy.
Sist endret av Dodecha; 6. mars 2009 kl. 22:53.
Sitat av k-nut Vis innlegg
Selvfølegig går det ikke ann å trippe på hasj
Vis hele sitatet...
Jeg tror nok han tullet =)

(håper ihvertfall det)
Sist endret av Dodecha; 6. mars 2009 kl. 22:53.
Nei jeg tullet ikke. Det er jævelig stor forskjell fra og være psykadelisk fjern en å være tura. Jeg var jo sånn noen ganger nor jeg var liten og røyka noe god pot. Man kan jo ikke sammelingne det med og være tura!
Sitat av k-nut Vis innlegg
Nei jeg tullet ikke. Det er jævelig stor forskjell fra og være psykadelisk fjern en å være tura. Jeg var jo sånn noen ganger nor jeg var liten og røyka noe god pot. Man kan jo ikke sammelingne det med og være tura!
Vis hele sitatet...
Såklart er det ingen stor forskjell, for noen personer så vil en hasj "tripp" være like heftig for de som en syretripp er for deg.
Sitat av Defqon Vis innlegg
Såklart er det ingen stor forskjell, for noen personer så vil en hasj "tripp" være like heftig for de som en syretripp er for deg.
Vis hele sitatet...
Lurer på hva som hadde skjedd hvis en person som tripper av hasj hadde prøvd lsd

Man kan få trippy opplevelser på hasj, men det er helst de første gangene man prøver, når rusen er ny og placeboen flyter fritt i blodomløpet.
Sitat av the captain Vis innlegg
Lurer på hva som hadde skjedd hvis en person som tripper av hasj hadde prøvd lsd

Man kan få trippy opplevelser på hasj, men det er helst de første gangene man prøver, når rusen er ny og placeboen flyter fritt i blodomløpet.
Vis hele sitatet...
Eller hvis man røyker gode greier. Folk får PSYKOSER av hasj, såklart kan de trippe på det. Selv har jeg fått følelsen av at jeg og kompisene min er babyer, og det vil jeg kalle en trip. SELV om jeg visste at det ikke var virkelig, og det ikke var noen hallusinasjoner.
Kan selvfølgelig bare snakke for meg selv her. Men for 13-15 år siden kunne jeg fint bli `trippete`bare av hasj. I begynnelsen av min røkekarriere. Nå skjer det helst hvis jeg driter meg ut og "snubler i et 3-dagers speil" noe det heldigvis blir mindre og mindre av. Men om jeg ikke har røykt på en uke+ og sitter på et uvant sted og plutselig får røyke kanonhasj, eller Kjempegrønt så kan noe av samme følelsen inntre. Begynner å "safe" ruten hjem o.l. fordi formen krever sitt. Thc kan være heftig !
Ja, det kan være heftig, det kan være trippy. Men tror ikke serlig mange tripper på hasj.
Hvis jeg røyker meg veldig skev kan jeg falle helt ut og tenke og tro merklige ting, og koble helt ut fra verden. Men da er jeg bare veldig stein, ser ikke på det som tripping. Føler ikke det er noe psykedelisk over det, er bare veldig stein.
Tviler ikke på at noen kan trippe av hasj, men det må være veldig sjeldent, og hovedsakelig folk som ikke er vant med rusen.
At man feks får en følelse av at kompisene er babyer er ikke tripping for meg, det er bare veldig skev tankegang.
Sitat av the captain Vis innlegg
Ja, det kan være heftig, det kan være trippy. Men tror ikke serlig mange tripper på hasj.
Hvis jeg røyker meg veldig skev kan jeg falle helt ut og tenke og tro merklige ting, og koble helt ut fra verden. Men da er jeg bare veldig stein, ser ikke på det som tripping. Føler ikke det er noe psykedelisk over det, er bare veldig stein.
Tviler ikke på at noen kan trippe av hasj, men det må være veldig sjeldent, og hovedsakelig folk som ikke er vant med rusen.
At man feks får en følelse av at kompisene er babyer er ikke tripping for meg, det er bare veldig skev tankegang.
Vis hele sitatet...
Såklart er det tripping, det fucker jo med sansene dine og forandrer virkelighetsbildet ditt og det er jo det tripping går ut på.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av k-nut Vis innlegg
Nei jeg tullet ikke. Det er jævelig stor forskjell fra og være psykadelisk fjern en å være tura. Jeg var jo sånn noen ganger nor jeg var liten og røyka noe god pot. Man kan jo ikke sammelingne det med og være tura!
Vis hele sitatet...
Da vil jeg tørre påstå at du
1. Missbruker cannabis så mye at du har bygd deg opp en toleranse.
2. Ikke har prøvd skikkelige varer (amsterdam m.m.)
3. En kombinasjon av de øvrige

Klart, cannabis er ikke det samme som lsd, på samme måte som 2c-i ikke blir det samme som psilocybinsopp.

Effektene tilsier klart at det er midlt psykedelisk:
http://www.erowid.org/plants/cannabi..._effects.shtml

Da tenker jeg spesiellt på punkt som:
"creative, philosophical or deep thinking : ideas flow more easily"
"change in vision such as sharpened colors or lights"
"interrupts linear memory. Difficulty following a train of thought."
"Time sense altered: cars seem like they are moving too fast, time dilation and compression are common at higher doses"
Sist endret av Dodecha; 6. mars 2009 kl. 23:32.
Noen som har erfaringer med å røyke pollen/støv man samler opp i grindern? Hvor potent er det egentlig i forhold til vanlig buds?
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Da vil jeg tørre påstå at du
1. Missbruker cannabis så mye at du har bygd deg opp en toleranse.
2. Ikke har prøvd skikkelige varer (amsterdam m.m.)
3. En kombinasjon av de øvrige
Vis hele sitatet...

Ikke har prøvd skikkelige varer, hva faen mener du med det? Det er ikke vanskelig og få tak i god saker her i norge, det er ikke bare i Amster som mange tror
Sitat av k-nut Vis innlegg
Ikke har prøvd skikkelige varer, hva faen mener du med det? Det er ikke vanskelig og få tak i god saker her i norge, det er ikke bare i Amster som mange tror
Vis hele sitatet...
Kommer an på hva du betegner som "godsaker" det. Fikk noe skikkelig godt svart fra india i år 2000, og har fått god røyk siden og. Men de pølsene det året var "da shit" for meg og mine. Etter et puff så mistet vi evnen til å styre bilen på playstation o.l. Erindrer svakt at en kamerat snudde seg til meg og spurte hva jeg drev med.

Noe jeg ikke oppfattet helt meningen med, men når jeg sanset meg hadde jeg en ps-kontroll i hånda og den monotone lyden var fra bilen som sto og stanga i veggen. Donk-donk-donk liksom.-

Joda har røykt god hasj siden og, men det var bare for å ta et ekstremt eksempel. Og det er ikke lett å få røyk av sånn kvalitet i norge for tiden. pm meg hvis du lever så fett
Sitat av pidget Vis innlegg
Joda har røykt god hasj siden og, men det var bare for å ta et ekstremt eksempel. Og det er ikke lett å få røyk av sånn kvalitet i norge for tiden. pm meg hvis du lever så fett
Vis hele sitatet...
Mulig at dette er en spøk fra din side, pidget, men jeg må minne om forumreglene; nFF skal ikke brukes
til kjøp/salg av ulovlige rusmidler.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Mulig at dette er en spøk fra din side, pidget, men jeg må minne om forumreglene; nFF skal ikke brukes
til kjøp/salg av ulovlige rusmidler.
Vis hele sitatet...
Beklager om det ikke kom så godt fram, men ja det var en spøk, eller et lite sidespark til han hin. Ville aldri med fullt alvor spurt anonyme på et åpent forum om sånt. Men jeg måtte bare slenge den - beklager nok engang
Sitat av battlecaT Vis innlegg
Noen som har erfaringer med å røyke pollen/støv man samler opp i grindern? Hvor potent er det egentlig i forhold til vanlig buds?
Vis hele sitatet...
Det er ikke pollen, men har du en overvekt av rene krystaller er det mye mer potent enn vanlige buds.
Følte meg ganske heldig i går når jeg fikk 6g brunt for 400 kroner. Virka som gode saker som lukter mye, er greit mykt og tar fyr hvis man varmer litt for mye. Hva tenker dere om prisen?
Personlig kjøper jeg svært sjeldent så billig hasj, men du kan jo være heldig og få noe ok for den prisen.
Sitat av Jorge Rivi Vis innlegg
Følte meg ganske heldig i går når jeg fikk 6g brunt for 400 kroner. Virka som gode saker som lukter mye, er greit mykt og tar fyr hvis man varmer litt for mye. Hva tenker dere om prisen?
Vis hele sitatet...
Prisen er grei den, hva kvaliteten angår så er det bare en måte å finne ut av det på
Må man ha filter i en joint? Og hva slags papir er vanlig å bruke som filter? Har hørt at man ikkke bør bruke vanlig sigg-filter, er det sant?
Du må røyke 5 gram for å få ønsket effekt? Jeg tror du bør gå til anskaffelse av en vekt for sjekke at selger ikke lurer deg trill rundt. Om du faktisk må røyke 5 g for å oppnå ønsket effekt bør du, mildt sagt, skaffe deg en ny dealer..

Jeg opplever stadig å bli helt kake på 0,5 g, og det er ikke snakk om noe homegrown-amster shit heller...
Sist endret av Joachimsen; 7. mars 2009 kl. 19:45.
Sakene var rimelig gode de ja. Mekkinga gikk lett med oppvarming, og det luktet mye av sakene. Virket småseigt og tok fyr hvis man var uforsiktig med lighteren. Første gang jeg mekket, men syn det ble veldig bra. Alt hang fint sammen, jointen var godt stappa og virka solid.

Jeg tok vel litt over 0.5g i går og fikk en skikkelig god-rus.

Først spurte jeg om jeg kunne få 5g for 400. Det var greit. Så mente jeg han tok litt lite første gangen og sa at det der ikke er fem gram. Han tok mer av plata si og sa "du skal få litt ekstra av meg nå. Ta nummeret mitt så skal du få gode priser av meg". Endte opp med 6-7g. Er ikke spesielt flink på måling, men husker størrelsen på siste 3ern min. Denne så mye større ut.

Fornøyd med dealen.

Sitat av vebba1212 Vis innlegg
Må man ha filter i en joint? Og hva slags papir er vanlig å bruke som filter? Har hørt at man ikkke bør bruke vanlig sigg-filter, er det sant?
Vis hele sitatet...
Du bør nok ha filter ja. Riv av en bit av noe papp og rull den godt sammen. Da får du et helt greit filter som forhåpentligvis tar bort noe av greiene som ikke er så bra. Jeg kjøpte også en pakke med filter sist gang jeg var på Shangri-la og vil anbefale de videre. koster 20 spenn pakka og filtera kan brukes opptil 5 ganger før du kastet dem.

Av papir bør du se etter pakker med langt papir.
Sist endret av Jorge Rivi; 7. mars 2009 kl. 19:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av k-nut Vis innlegg
Ikke har prøvd skikkelige varer, hva faen mener du med det? Det er ikke vanskelig og få tak i god saker her i norge, det er ikke bare i Amster som mange tror
Vis hele sitatet...
Jeg mente ikke noe personlig, men etter 10 års røyking kan jeg fremdeles bli temmelig satt ut av et godt trekk med noen ordentlige varer, dette avtar om jeg går over til rent missbruk og røyker daglig en periode,

Klart man kan få gode saker her til lands også, men jeg har enda ikke vært borti typer som måler seg med de beste ice-o-lator (omtrent ren olje) typene jeg har kommet over i Amsterdam.
Sist endret av Dodecha; 7. mars 2009 kl. 22:17. Grunn: skriveleif
Ice-O-Lator (sammenpressede, rene krystaller) er vel noe av det beste du får ja. Kan glemme å få tak i noe slikt på gata her.
Sitat av Joachimsen Vis innlegg
Du må røyke 5 gram for å få ønsket effekt? Jeg tror du bør gå til anskaffelse av en vekt for sjekke at selger ikke lurer deg trill rundt. Om du faktisk må røyke 5 g for å oppnå ønsket effekt bør du, mildt sagt, skaffe deg en ny dealer..

Jeg opplever stadig å bli helt kake på 0,5 g, og det er ikke snakk om noe homegrown-amster shit heller...
Vis hele sitatet...
Desverre er jeg 15 og da er det ikke like lett å skaffe seg og
skifte dealere som man vil
Virker også mye lettere å kjøpe saker i Oslo enn i Trondheim .

Et spørsmål; bruker man vanlig rizla-papir for å rulle seg en joint eller er det noe annet? Hvis det siste er tilfelle, går det allikevel bra å bruke rizla? (rød)
Sist endret av exocytose; 7. mars 2009 kl. 21:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av vebba1212 Vis innlegg
Desverre er jeg 15 og da er det ikke like lett å skaffe seg og
skifte dealere som man vil
Virker også mye lettere å kjøpe saker i Oslo enn i Trondheim .

Et spørsmål; bruker man vanlig rizla-papir for å rulle seg en joint eller er det noe annet? Hvis det siste er tilfelle, går det allikevel bra å bruke rizla? (rød)
Vis hele sitatet...

Det går helt fint å bruke rød rizzla til å mekke seg en joint. Jeg foretrekker å røyke tynnere papir, så jeg ville heller kjøpt meg grått/blått - eller evt. tatt turen innom en sjappe der de selger ordentlig rulle papir.
Sist endret av STUKETRYNE; 7. mars 2009 kl. 21:22.
Sitat av STUKETRYNE Vis innlegg
Det går helt fint å bruke rød rizzla til å mekke seg en joint. Jeg foretrekker å røyke tynnere papir, så jeg ville heller kjøpt meg grått/blått - eller evt. tatt turen innom en sjappe der de selger ordentlig rulle papir.
Vis hele sitatet...
Ja, de har en sånn butikk nedi byen hvor de selger bonger, filtrere og forskjellige typer rullepapir i mange størrelser og typer. Den er drevet av noen utlendinger og av en eller annen grunn får jeg ikke kjøpe noe der.
Han kan nesten ikke norsk og når jeg sier at han ikke kan nekte meg å kjøpe papir(for han kan vel ikke det? har jo ikke tobakk eller hasj i seg) så sier han: "Ikke kjøpe, voksen".
Er 18 år på rullepapir mange steder.
Ingen som har rett på å kjøpe noe i en butikk, han kan nekte deg å kjøpe saft om han vil

Min mening er at hvis man røyker en del, bør man skaffe seg skikkelig røykeutstyr, chillum, piper, skikkelig bong, bra rullepapir, filtere, blunts etc.

Blir litt for lite stilfullt og narkisaktig etter min smak å sitte med cola-flaske og sølvpapir som bong, og lage jointer av vanlige rizlapapirer og ikke lage filter en gang.

Skal man lage joint, bør man skaffe seg filtere hvertfall, eller hvis man ikke gidder å invistere de 5kr en pakke med filtere koster, må man hvertfall lage noen av noe man har. Kan jo ikke sende en joint uten filter på rundgang, da er den jo sjøsatt når man kommer halveis.

Vet ikke helt hvorfor jeg skrev dette, men nå som jeg først har skrevet det, gidder jeg ikke slette det.
Sist endret av the captain; 7. mars 2009 kl. 21:56.
Det er sant det du sier der. Men kan ikke lagre masse utstyr ettersom jeg er 15 og bor hjemme.
Det er ingen fastsatt aldersgrense på rullepapir, piper o.l.

Om et utsalgssted velger å ha en slik aldersgrense, kan du
teoretisk sett anmelde dem for diskriminering. Lykke til med
å lever den politianmeldelsen though...
Sitat av the captain Vis innlegg
Er 18 år på rullepapir mange steder.
Ingen som har rett på å kjøpe noe i en butikk, han kan nekte deg å kjøpe saft om han vil


Blir litt for lite stilfullt og narkisaktig etter min smak å sitte med cola-flaske

Vet ikke helt hvorfor jeg skrev dette, men nå som jeg først har skrevet det, gidder jeg ikke slette det.
Vis hele sitatet...
Jeg syns flaske bong funker mye bedere en de bongene man får på Hemp House for eksempel, ikke med sølvpapir selvfølgelig. Men hvis du har noe ordentelig og lage brønn av er det ev av de beste røyke metodene.
Sitat av k-nut Vis innlegg
Jeg syns flaske bong funker mye bedere en de bongene man får på Hemp House for eksempel, ikke med sølvpapir selvfølgelig. Men hvis du har noe ordentelig og lage brønn av er det ev av de beste røyke metodene.
Vis hele sitatet...
Du kan da få en skikkelig glass/plast-bong til 300-600kr som er MYE bedre enn å lage hjemmelaget bong med colaflaske og sølvpapir. Jeg kjøper selv på Scorpius da, i Stavanger.
Vel, vel, jeg syns chillum på flaske knuser alle andre bonger
Sitat av vebba1212 Vis innlegg
Ja, de har en sånn butikk nedi byen hvor de selger bonger, filtrere og forskjellige typer rullepapir i mange størrelser og typer. Den er drevet av noen utlendinger og av en eller annen grunn får jeg ikke kjøpe noe der.
Han kan nesten ikke norsk og når jeg sier at han ikke kan nekte meg å kjøpe papir(for han kan vel ikke det? har jo ikke tobakk eller hasj i seg) så sier han: "Ikke kjøpe, voksen".
Vis hele sitatet...
Hadde selfølgelig vært lettere for deg å kjøpe ferdigrullede cones eller noe sånt . Da slipper du å stresse med å rulle, bare å putte ned i

30-40kr for 20
Sitat av Kramer Vis innlegg
Hadde selfølgelig vært lettere for deg å kjøpe ferdigrullede cones eller noe sånt . Da slipper du å stresse med å rulle, bare å putte ned i

30-40kr for 20
Vis hele sitatet...
Å, ja. Det høres bra ut. Jeg antar at de selger det på samme butikker som rullepapir osv selges i? Og hvordan ser de ut?
Sitat av vebba1212 Vis innlegg
Å, ja. Det høres bra ut. Jeg antar at de selger det på samme butikker som rullepapir osv selges i? Og hvordan ser de ut?
Vis hele sitatet...
Ja, de selges som regel på samme sted.

Hvordan tror du ferdigrullede jointer ser ut?
http://ganjamania.com/product_images/DSCF0096.JPG
Sist endret av Lysskyen; 10. mars 2009 kl. 16:02.
Vet at dette har blitt spurt om på forum før, men klarte ikke å finne posten.

Men hvor mye er 1g og 5g hasj? Altså hvor stor klumpen er?
Ta gjerne blide av klumpen ved siden av en fyrstikk eske.
Det kan variere, noen typer er lettere og derfor større enn typer som er tyngre. Skaff deg en vekt =)