Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1507
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dersom jeg har 0,2 mg imovane igjen i kroppen - vil det vises på en urinprøve? Eller man trygg hvis det er under 0,0?
Testes det for immovane?
Hvis du leverer urinprøver på samme måte som meg, altså på Farmakologisk avdeling ved St. Olavs, hvor du pisser under oppsyn, og legen som har henvist deg har krysset av for basispakke, så vil det testes for Imovane. Det vil slå ut uansett mengde i kroppen, men du kan drikke litt mye vann før prøven og prøve å tynne den ut nok.

Hvis du leverer urinprøver som testes med en hurtigtest, så vil Imovane ikke slå ut i det hele tatt.
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Rusmisbrukeren Vis innlegg
Hvis du leverer urinprøver på samme måte som meg, altså på Farmakologisk avdeling ved St. Olavs, hvor du pisser under oppsyn, og legen som har henvist deg har krysset av for basispakke, så vil det testes for Imovane. Det vil slå ut uansett mengde i kroppen, men du kan drikke litt mye vann før prøven og prøve å tynne den ut nok.

Hvis du leverer urinprøver som testes med en hurtigtest, så vil Imovane ikke slå ut i det hele tatt.
Vis hele sitatet...
Det er mulig jeg må levere urinprøve. Det er slike hurtigtester som blant annet tester for benzo. Imovane trodde jeg ville slå ut på benzo, men det gjør det altså ikke?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Imovane trodde jeg ville slå ut på benzo, men det gjør det altså ikke?
Vis hele sitatet...
Nei, det gjør det ikke