Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 914
Jeg har gått på urinprøver i over 1 år nå og er ikke ferdig før jeg blir 18. Hva skjer med det etter narkotika blir avkriminalisert? Må jeg bare fortsette eller kan jeg avbryte kontrakten uten konsekvenser? Og er det noen som vet når det faktisk blir avkriminalisert? Vet de har blitt enig om det på stortinget, men ikke når det faktisk skjer.
Det spørs på hvorfor du leverer urinprøver. Hvis det er for å få lov til å beholde førerkort, vil ikke avkriminalisering hjelpe en dritt, siden du skal være edruelig uansett. I tillegg til dette, hvis det er ruskontrakt du går på, vil det heller ikke hjelpe, da det for det første kun baserer seg på hva som skjedde nå, da det var ulovlig. At en ny lov kommer, forandrer ikke på noe fra da det var ulovlig. For det andre, ruskontrakt = ingen rus.