Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1976
Kort oppsumering.har ryggsmerter+smerter rundt om å har brukt div i over 10 år fra og til..(ikke sammenhengende!!) hadd best effekt av tramadol men fra en eske til en annen(samme styrke å produsent) så bare funket de ikke lengere!!.brukte ca 100-200mg maks å har aldri trappet opp bruken selv på flere år..bare plutselig funket ikke lengere!!?:/ (fikk 3 esker der to av de funket ikke tablettene i d hele tatt mens ene pakken funket de!! Jeg mener det var placebotabletter eller noe,men ingen tror meg der..)har enda en del 50mg hurtigvirkende liggende men ser ingen vits å bruke de da de ikke hjelper en dritt..savner effekten av de..:/ .uansett.. .bruker nå oxycontin 10mg,med langt mindre god effekt..brukt gjevnt over en til 4 stk daglig..bruker tygge en værtfall om morgen for å få kjappest effekt!(har lest mange plasser at de kan tygges å får da kjappere men kortere effekt) noe som d virker som de gjør! Har prøvd reltebon,men de har en slik gelekonsistens som gjør at de kun funker som depot uansett hel eller tygd!! Likte ikke de,da jeg syntes de funket mye mindre. Fikk en 20mg oxy av en kompiss å tygde 1/4 å merket at den å har en slik gelekonsistens,noe 10mg ikke har...(har å brukt nobligan 100mg depot fra å til i d siste å de er å slik geleaktig,så har neppe noe for seg å tygges..MEN de funket litt,dvs de demper smertene litt..) kan de 20mg være fra en annen produsent eller?..har ny lege nå(igjen) å han sa at det har ikke noe for seg å tygge oxycontin,da det uansett bare funker som depot punktum!!!!? Kun oxynorm funker slik/kjapt og kort!?..erfaringer der? Kunnskap? (første lege som sier/påstår det) å vil at jeg nå skal bruke 2x10mg morgen å to kveld!..(hele) istedet for å ta når jeg føler behov for de! For å unngå "topper" å at de ikke er beregnet å brukes slik..(ps har bl.a. smerter i rygg og ledd rundt om,ME(med tildels plutselig jævlig utmatta,add,ocd,angst/uro m.m...smertene å utmattelsen brukte tramadol å fjerne nærmest 100%! -følte meg frisk å rask/sterk!) men nå me oxy klarer jeg bare dempe smertene til en viss grad og utmattelsen kommer å går uansett,men eller uten medisin.(men oxyen demper det).har bestandig hadd en energigivende+smertestillende effekt av morfinpreparater ..Sorry langt innlegg..
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Disse placebo-pille historiene er RØVERhistorier, slutt med den synsinga rundt placebopiller fra apotek, faen ass.
Men kan prøve å svare på noe du spør om, prøv OxyNorm. De fungerer mye bedre å kjappere enn Contin pillene. Men tror noe ligger i hodet ditt her, å dagsform. Når mann tygger en OxyContin så ødelegger du depot effekten tilnærmet helt, noe depotvirkning vil det jo være. Har tygget i overkant av 1000stk 30mg reltebon selv, å jeg kjenner stor forskjell ifra når de går ned halsen som hele tabletter, iforhold til knusing i munn. De slår meg like bra ut som de ifra Mundipharma også. Men vanskelig å svare deg på noe som helst siden innlegget hadde alt for mye informasjon, men du har allerede beklaget deg for det. Prøv å tenk litt på hva du skriver før du trykker post, så blir det enklere å hjelpe
▼ ... noen uker senere ... ▼
Testet att be om økt dos på tramadol? Du har spist de leenge, rart att ikke tolerans byggt tidligere.

Tram har en oppiggende effekt de fleste andre opioider.
Att du blir "sløv" på oxi er ikke rart.

Be om lisdexamfetamin for å forevygge trotthet da? Farmaceutisk speedball!
Neida.

Har ingen råd, dessverre, enn høyre t dos enn 100x2.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Vell vwt ikke hva jeg skal tro om de tablettene som ikke funket..har ikke spist opp til tooeranse da jeg altid har logge på samme dose med lik effekt helt til plutselig,..å fått fra abdre som funker fint å gådd på nobligan depot,å de fungerer fint. Sku gjerne gidd deg noen av de tramadolene,så kunne du testa devselv å funnet ut at de ikke funker,å gjort opp en mening da..!.. (ikke bare meg de ikke funker på, ) å sorry for rotete innlegg..er i dialog med lege nå å "nylegen" vil ha meg av oxy/morfinpreparater,selv om det funker bra å bruker små doser å klarer slutte evt ta pauser...ga meg lyrica,men ble jo helt superukonsentrert å klarte ikke følge med i diskusjoner..så vil helst klare meg med oxy!/å ikke lyrica o.l...kan muligens bli henvist til psykolog for å få/prøve adhd medisin..håper isåfall at det hjelper på konsentrasjon å energinivå! Testet lisdex før..å amf,små doser,med god virkning! Annbefaling av god adhdmeds? Evt noen som frarådes? Btw,blir ikke sløv av oxy,tvert imot!

Lisdexamfetamin er vell heller vabskelig å få,med mindre man har "super adhd"? Frykter jeg må teste ut langt mildere å(eller) værre preparater med evt mye bivirkninger å lite effekt...
Sist endret av Luckystrike440; 22. juni 2018 kl. 11:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.