Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 631
Anonym bruker
"Klar Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det slutt på ordningen man kunne ta med 1 ukes bruk hjem til Norge?

Var jo mulig å få utskrevet dagsdoser på 10-20g, sånn at man kunne ta med seg 10-20g x 7, så 70-140g-ish per reise, for å slippe å gjøre det så ofte, men føler jeg leste noe om at det loopholet var tettet.

Er det noen som kan avkrefte dette?
Hadde vært veldig fint med en tur ned nå, og fått med seg noe skikkelig weed, nå som hasjen er så snodig.

Hvis noen har tips til hvordan jeg bør gå frem for å gjøre dette lovlig setter jeg pris på det. Har aldri gjort det før, men vært veldig lysten på å gjøre dette i allfall i 10 år.

Hva er det meste dere har klart å få med dere? Hva koster hele prosessen, samt prisen på weeden, har forstått at man må fortolle den om prisen er over 6000kr, ellers tar de fra deg alt over den summen.
Altså ghva blir prisen på dette, med konsultasjoner og alt mulig når man tar så mye weed som mulig, feks 100g eller 200g hvis det er mulig å få det utskrevet for en uke.

Havner man i noe register, og blir trakkassert av snuten om man gjør dette?

Hvordan er det med førerkort?

Er weeden god? Hadde noe bedrocan tror jeg for noen år siden, som var tatt med fra NL. Den var veldig fin, ikke noe crazy shit, men jeg ville gitt den ett fint terningkast.

Hvilke papirer trenger man for å ta det med seg, er dette noe man automatisk får med seg npr man henter det på apoteket?

Hvis dere har noen andre ting man bør tenke på så nevn gjerne
Setter veldig pris på svar!
Førerkortet kan du si adjø til etter hva jeg har lest.

Hadde gjort det på dagen, om man kunne beholde lappen.
Ellers har jeg ikke noe å komme med.
Sist endret av Spaceman; 21. september 2023 kl. 14:55.
Kontakt Nordic Herb Zone på Facebook så kan de hjelpe deg med å geleide deg igjennom hele reisen. De hjelper deg med alt du måtte lure på og setter pasienter i kontakt med leger i Nederland
Sist endret av Drugsarebadmkey; 21. september 2023 kl. 14:59. Grunn: .