Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1066
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, har røyket i noen måneder nå, 3-4 ganger i uke siste 3 mnd, problemet mitt er at jeg bare er skækk i drøye 20-30 minutter?

Hva kan dette skyldes? Og hva kan jeg gjøre får å være lengre skækk?
Røyke mer eller ta en pause. Etterhvert som man røyker blir det lettere og lettere å oppbygge seg toleranse fort.
Det kan skyldes dårlig hasj, men toleransen går fort opp når man røyker ofte og det er ikke noe poeng i å røyke enda mere for å prøve å bli skækkere. Man blir ikke det så det er bare bortkasta penger. Hjernen har blitt så vant til rusen så du blir ikke fjern på samme måte. Eneste som hjelper er lang pause 3-4 mnd og å ikke røyke så ofte når du begynner igjen og å bytte strain ofte ikke sitte å røyke på samme strainen i flere uker.
Mango forsterker hasj. Aldri testet selv, men har lest om det, og har en kompis som sier "Fyfaen! Du må teste mango før du røyker".
Edibles er også en mulighet! Men ja, som de andre sier er nokk det mest effektive å ta seg en pause.