Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1515
Anonym bruker
"Nervøs Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, noen som har egen erfaring med at hhco slår ut på thc? Står bare runt at det kan skje, da metabolittene er såpass like thc.
Må muligens gå på urinprøver, bet på reklamene om at det ikke slår ut, og skulle egentlig til legen å prøve å få lappen tilbake. Men viss det slår ut på thc må jeg vente. Evt noen som som vet hvor lenge det sitter om jeg er fucked? røkte litt hver dag i ei lita uke ca.

takker for svar!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Gjorde litt research rundt HHC og urinprøver og fra det jeg fant ser det ut som det kan slå ut både på hurtigtest og labtest, veldig dumt vi trenger virkelig et bra hasj lignende stoff som ikke slår ut. Finnes noe som heter THCP også kanskje det er redningen
Er det bare jeg som blir helt kjørt av hhco? Føles som vanlig thc, men jeg får jævlig hodepine og blir drit trøtt.
Sitat av Willyknickers Vis innlegg
Er det bare jeg som blir helt kjørt av hhco? Føles som vanlig thc, men jeg får jævlig hodepine og blir drit trøtt.
Vis hele sitatet...
Merket nøyaktig det samme selv, fungerer såvidt etter hhc bruk over lenger tid. La det fra meg nesten like fort som jeg plukka det opp.
Jeg savner HHC. Det var helt perfekt for meg.
Akkurat den effekten jeg er ute etter fra Cannabis. Ingen bivirkninger, annet enn litt hoste.

HHC-O føler jeg at jeg blir dum av, og får ikke så mye ut av det, og blir ekstremt bakstein dagen etter.
Så det fungerer ikke så bra for meg.
Skriveleif fra min side, mente såklart HHC-O og ikke HHC. HHC har jeg ingen erfaring med.
Sitat av Spaceman Vis innlegg
Jeg savner HHC. Det var helt perfekt for meg.
Akkurat den effekten jeg er ute etter fra Cannabis. Ingen bivirkninger, annet enn litt hoste.

HHC-O føler jeg at jeg blir dum av, og får ikke så mye ut av det, og blir ekstremt bakstein dagen etter.
Så det fungerer ikke så bra for meg.
Vis hele sitatet...
Hvorfor selges det ikke lengre virker det som? Var ikke så lenge siden jeg kjøpte det fra medvape men nå finner jeg bare HHCO
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Adonis Vis innlegg
Hvorfor selges det ikke lengre virker det som? Var ikke så lenge siden jeg kjøpte det fra medvape men nå finner jeg bare HHCO
Vis hele sitatet...
Thcp funket mye bedre for meg til neste gang du bestiller-hhc uten hodepinne